V
vierailija
Vieras
Todella epäviihtyisä paikkana, aivan kamala. Eikä ne pikkulapset sinne yleisöön oikein sopineet.Se toki, itse en ollut paikalla. Ja toi keikkapaikkana huonoin missä oon ollut, sillä oma vaikutuksensa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Todella epäviihtyisä paikkana, aivan kamala. Eikä ne pikkulapset sinne yleisöön oikein sopineet.Se toki, itse en ollut paikalla. Ja toi keikkapaikkana huonoin missä oon ollut, sillä oma vaikutuksensa.
Ei vaan Finnairilla Suomesta. Varmaan jotain sovittuja juttuja ja muut tulee myöhemmin.Eikös K matkustanut Taiwaniin Prahasta? Muut varmaan tulee Suomesta vähän eri aikaan.
Oletko tosissasi?Kipuilee nyt sen kanssa että on huomannut rakastavansa vain yhtä miestä, Kärtsää.
Jotenkin käy sääliksi nuoria, jos musamaku on vain kotimaisissa pikkuartisteissa.Sama se on Haavilla edessä, nuoret AKL, Isac ja Ares menny jo ohi ja nuoriso siirtynyt heihin.
Vahva ja villi veikkaukseni.Oletko tosissasi?
Ei Sloveniaan kannata mitään business luokkaa varata mielestäni. Lentokoneessa se ei eroa sinne ja takas oikein mitenkään, paitsi että onko niin, että jättävät 3:n rivissä keskipenkin myymättä, niin saa hajurakoa. Ja ehkä joku oma kaista turvatarkastukseen.Mitä eroa noissa Slovenian lennoilla on muuten toi Finnair tavallinen ja business, onks noi paremmat vaan koneen edessä? Mietin kyllä myös Air Baltic, mutta sillä joutuis lähtee päivää aiemmin, jos nyt sit päädynkin lähtemään tonne. Tosin kesäkuulle suunnitteilla myös Espanjan matka, johon ehkä yhdistää päiväretki Afrikan puolelle.
Mene vaikka välillä trollaamaan Helmi&Danny ketjuun.Kipuilee nyt sen kanssa että on huomannut rakastavansa vain yhtä miestä, Kärtsää.
Mene vaikka välillä trollaamaan Helmi&Danny ketjuun.
En tiiä mutta oon huomannut että tollasissa vitsailu- ja höntsäilyjutuissa Bojanilla puskee läpi melko ”neitimäisiä” elehtimisiä yms. Varmaan joku tähänkin sanoo että höpö höpö, mutta tämmöseen oon kiinnittänyt huomioita, virallisissa haastatteluissa ym on kovin ns. miehekäskin, mutta mutta... Tääkin oli turhaa lätinää, kunhan kerroin mielipiteeni, eikä se mitään ees merkitse.Kenen muun silmään toi Joksujen uusi(n?) Tiktok, jossa Bojan on kaupassa vitsailemassa, on melko K- c o d e d?![]()
Ei kenenkään.Kenen muun silmään toi Joksujen uusi(n?) Tiktok, jossa Bojan on kaupassa vitsailemassa, on melko K- c o d e d?![]()
Eikä ole. Samassa koneessa Kallen kanssa ja Kalle laittoi stooria Vantaan kentältä, kun Finnairilla lensivät.Eikös K matkustanut Taiwaniin Prahasta? Muut varmaan tulee Suomesta vähän eri aikaan.
Tietysti sinne tulee muutkin. Kärtsän ja Kallen pitää ehkä olla aikaisemmin.Mutta mukana ei ole kuitenkaan ketään esim. Daltoneista?No, kaipa yksi kokonainen keikka voi mennä yksinkin.
Mikään miehekäs ole koskaan ollut. Pikkuneiti on edelleen.En tiiä mutta oon huomannut että tollasissa vitsailu- ja höntsäilyjutuissa Bojanilla puskee läpi melko ”neitimäisiä” elehtimisiä yms. Varmaan joku tähänkin sanoo että höpö höpö, mutta tämmöseen oon kiinnittänyt huomioita, virallisissa haastatteluissa ym on kovin ns. miehekäskin, mutta mutta... Tääkin oli turhaa lätinää, kunhan kerroin mielipiteeni, eikä se mitään ees merkitse.
Mikään miehekäs ole koskaan ollut. Pikkuneiti on edelleen.