V
vierailija
Vieras
Pitää viel kattoo Tommysta parempi kuva kyl noitakin sormia suoristamalla nimetön hieman kirisi etusormen yli.Höpön löpöä, ei kai bi-seksuaalisuus naisen kanssa seurustelua estä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Pitää viel kattoo Tommysta parempi kuva kyl noitakin sormia suoristamalla nimetön hieman kirisi etusormen yli.Höpön löpöä, ei kai bi-seksuaalisuus naisen kanssa seurustelua estä.
Miksihän sen nimi on nimetön että eikö sitä ole jaksettu nimetä?Pitää viel kattoo Tommysta parempi kuva kyl noitakin sormia suoristamalla nimetön hieman kirisi etusormen yli.
Miksi te miesten käsiä analysoitte? Tutkimuksissahan todetaan että miesten sormissa on muutenkin niin paljon vaihtelua että tulokset ovat suuntaa-antavia lähinnä naisilla.![]()
Härtsä, 101%Otoksen pisin etusormi suhteessa nimettömään. Turvallinen tapaus. Ja ne muut ulottuvuudet, noh.
Muutenkin on kyllä niin perusheteron oloinen tämä TsiilaMiksi te miesten käsiä analysoitte? Tutkimuksissahan todetaan että miesten sormissa on muutenkin niin paljon vaihtelua että tulokset ovat suuntaa-antavia lähinnä naisilla.
Ps. Tsiilalla on heterosormet
Niin on! Harmi kun sai sen marijan aikoinaan valmentajakseen laulukilpailuissa niin sai niskoihinsa kaikki juorut.Muutenkin on kyllä niin perusheteron oloinen tämä Tsiila
Kaukana siitä.Muutenkin on kyllä niin perusheteron oloinen tämä Tsiila
Ui kun kamala, niin makaa kuin petaa, ei ne jutut tyhjästä tule.Niin on! Harmi kun sai sen marijan aikoinaan valmentajakseen laulukilpailuissa niin sai niskoihinsa kaikki juorut.
Huoh! Hienovaraiset vihjailut eivät ole tämän palstan vahvuus. Tarkoitin siis, ettei Dzejla julkaissut mitään nykyisestä Thaimaan matkasta, koska hänen puhtoiseen imagoon ei sovi ennen avioliittoa asuminen miehen kanssa samassa hotellihuoneessa. Mutta samaan aikaan hän tosiaan haluaa tuoda uutta suhdetta esiin, jotta epämiellyttävät ja puhtoiseen imagoon sopimattomat lesbo-jutut unohdettaisiin ja siksi vihjeitä Wienin keikan yhteydessä. Hienovaraista tasapainoilua mutta näyttää onnistuvan.Höpön löpöä, ei ole mitään vihjailua. Dz ei ole möläyttänyt mitään, vaan häntä pyydettiin kommentoimaan B:tä haastattelussa. Dz on myös ihan itse kertonut matkustavansa Thaimaahan televisiossa ja julkaissut sieltä kuvia, myös aiempina vuosina. Ihan huuhaata väitteesi ovat.
Lepakko se on jo ihan habitukseltaankin.Ui kun kamala, niin makaa kuin petaa, ei ne jutut tyhjästä tule.
Häh, ei hän Dz ole vihjaillut yhtään mitään Wieniin liittyen, ootte niin pimeitä.Huoh! Hienovaraiset vihjailut eivät ole tämän palstan vahvuus. Tarkoitin siis, ettei Dzejla julkaissut mitään nykyisestä Thaimaan matkasta, koska hänen puhtoiseen imagoon ei sovi ennen avioliittoa asuminen miehen kanssa samassa hotellihuoneessa. Mutta samaan aikaan hän tosiaan haluaa tuoda uutta suhdetta esiin, jotta epämiellyttävät ja puhtoiseen imagoon sopimattomat lesbo-jutut unohdettaisiin ja siksi vihjeitä Wienin keikan yhteydessä. Hienovaraista tasapainoilua mutta näyttää onnistuvan.
Juu, bi/pan nyt vähintäänkin.Lepakko se on jo ihan habitukseltaankin.
mä en ole mikään fani, mutta oon kyllä nähnyt hänet ihan verkka-asussa, jossain instastoorissa, toki kaikki feedin julkaisut on harkittuja ja imagon mukaisia. Sekin oli joku keikkaa edeltävä päivä, jossa hengaili verkka-asussa.Nopea kyssäri Dzejla-faneille. Missä näette niitä rempseitä vaatteita hänen yllään vapaa-aikana? Kaikissa instan kuvissa pukeutuu 10 vuotta vanhemman tyyliin, siis ihan 18-vuotiaana lähes kolmikymppisen tavoin. Aina hiottu, aina hillitty, aina poseerausta, ei mitään aitoa. Kuin muovinen tuote ja ihan nuoresta alkaen.
en saa kyllä mitään tollaisia viboja hänestä. Hänellä on ilmeisesti paljon seksuaalivähemmistöihin kuuluvia ystäviä, mutta itse hän ei kyllä mielestäni ollenkaan vaikuta kuuluvan mihinkään vähemmistöön.Juu, bi/pan nyt vähintäänkin.
No kyllä ne välillä tulee ihan tyhjästä tai ainakin tyhjäpäiltä, kuten täältä kompostin uumenista, jotkut vatipäät alkaa kierrättää paikkaansapitämättömiä juoruja.Ui kun kamala, niin makaa kuin petaa, ei ne jutut tyhjästä tule.
Mamma taas parhaana asiantuntijana toisten suuntautumisistaen saa kyllä mitään tollaisia viboja hänestä. Hänellä on ilmeisesti paljon seksuaalivähemmistöihin kuuluvia ystäviä, mutta itse hän ei kyllä mielestäni ollenkaan vaikuta kuuluvan mihinkään vähemmistöön.
Pisti vissiin boyfriendin asialle vihjailemaan.Häh, ei hän Dz ole vihjaillut yhtään mitään Wieniin liittyen, ootte niin pimeitä.
Seksuaalinen suuntautuminen näyttää ainakin sinulle olevan uhka.No kyllä ne välillä tulee ihan tyhjästä tai ainakin tyhjäpäiltä, kuten täältä kompostin uumenista, jotkut vatipäät alkaa kierrättää paikkaansapitämättömiä juoruja.
Mä oon kullittanut Mantan!Sain just tietää, että mun sukulainen on kullannut Senaatintorin kirkon kupolin ja nupit. Tiedotus päättyy.
Ei ole vihjaillut missään kuvassa yhdessä Dz kanssa, pippapäiden tulkintoja.Pisti vissiin boyfriendin asialle vihjailemaan.
Kyllähän Dz julkaisi kuvia ja videoita viimeisimmältä Thaimaan matkalta. B:n Wien-stoorit taas tuli 2pv sen jälkeen kun Dz oli siellä keikalla.Huoh! Hienovaraiset vihjailut eivät ole tämän palstan vahvuus. Tarkoitin siis, ettei Dzejla julkaissut mitään nykyisestä Thaimaan matkasta, koska hänen puhtoiseen imagoon ei sovi ennen avioliittoa asuminen miehen kanssa samassa hotellihuoneessa. Mutta samaan aikaan hän tosiaan haluaa tuoda uutta suhdetta esiin, jotta epämiellyttävät ja puhtoiseen imagoon sopimattomat lesbo-jutut unohdettaisiin ja siksi vihjeitä Wienin keikan yhteydessä. Hienovaraista tasapainoilua mutta näyttää onnistuvan.