V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Niin? Mitä et tuossa kysymyksessä ymmärrä?
Pölkky, syy kyselyyn varmaan.Niin? Mitä et tuossa kysymyksessä ymmärrä?
Aamulla tainnut ainakin olla kirjoitusten perusteella.Pölkky, syy kyselyyn varmaan.
Aito kiinnostaa, pöljy.Pölkky, syy kyselyyn varmaan.
Discordiin taitaa kirjoitella nykyään enempi, en tiedä ku en kyseisessä paikassa ole.Aito kiinnostaa, pöljy.
Hauska tutustua Pentti.Pentti-vaari
Mihin matskuun? Seuraan kyllä häntä aktiivisesti.Kun tutustuu matskuun mitä löytyy, mutta nää on käyty moneen kertaan läpi, en koe että minun tarttisi alkaa selitellä halki näitä uudelleen nytten.
Sana tarkoittaa myös ihan vaan kaunista naista.Aika monesti kommenteissa kehutaan sanalla "nukke" ( kroatiaksi ja serbiaksi muuten lutka). Kuvaa mistä kirjoitit.
Käännetään kyllä nukke että.Sana tarkoittaa myös ihan vaan kaunista naista.
Tätä miestä ei naiset määräile![]()
No nìin, ja siieltähän se tipahti. T:n huomattavan pitkä, paksu ja jåntevä nimetön. Pituuaero etusormeen huomattava![]()
Tais katsoa lesb*p*rnoa ja luulla siinä olevaa näyttelijää tsiilaksi.Mihin matskuun? Seuraan kyllä häntä aktiivisesti.
Monet lessepokenäyttelijät on kylläkin hetskuja.Tais katsoa lesb*p*rnoa ja luulla siinä olevaa näyttelijää tsiilaksi.
No eiks K fanit näitä tossarivainoojia ole sitten?K fani?
En ole K faniNo eiks K fanit näitä tossarivainoojia ole sitten?
Hyvinhän tuo on onnistunu. Härtsä, Esko ja Johannes on vahvistettuja heteroita, kompaktisti varusteltuja.Nimettömän pituuksia munanmittana kyyläävä uskoo varmaan myös horoskooppeihin. Aivotonta typeryyttä. Trollauskin on toki mahdollista, mutta kuinka joku jaksaa käyttää aikaansa tuollaseen pöljyyteen.
Susta ei pidä kukaan, oli K-fani tai ei.No eiks K fanit näitä tossarivainoojia ole sitten?
Eloton ilmeetön esine, hyvin kuvaava.Käännetään kyllä nukke että.
Niinhän sinä olet, minua ei kiinnosta teiän nimimerkkihuutelepaskat.Kiusaaja.
*huuteluNiinhän sinä olet, minua ei kiinnosta teiän nimimerkkihuutelepaskat.
No en minäkään pidä discordilaisten porukasta kuin ihan muutamasta järkevästä, jos tää nyt sitten on joku heiän hyökkäys.Susta ei pidä kukaan, oli K-fani tai ei.