V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Totta kai. Sloveniassa B:ltä ei koskaan kysytä hänen yksityiselämästään, ja Dz on varmasti pyytänyt, että sitäkin kunnioitettaisiin.Ovatkohan tehneet lehdistön kanssa sopimuksen.
Minä olen menossa mökille!Jatkuu kohta, pakko tehdä kotitöitä!
Mä påäsen vasta perjantainaMinä olen menossa mökille!
Glada påsk!Mä påäsen vasta perjantaina![]()
Juurikin näinLuulen kyllä, että ratkaisu ei ollut Jeren. Toinen vain väsyi ikuiseen odottamiseen.
Toisaalta Jere ei selvästikään pudonnut mihinkään apaattiseen tilaan. Mitä nyt muutaman erobiisin laittoi jo syksyllä stoorien musaksiLuulen kyllä, että ratkaisu ei ollut Jeren. Toinen vain väsyi ikuiseen odottamiseen.
Noh noh. J:hän on sanonut sen Roope Salmisen podissa että on sellainen jonka pitää tuntea toinen todella hyvin, jotta "toimisi" Sille oli joku hieno nimityskin sille ihmistyypille, jos joku nyt muistaaJ on pettänyt vähintään henkisesti.
Kyllä. Näin on!Höpön löpöä, ihan alunperinkin pitänyt mennä lomalle Bojan kanssa, kekä jaksaa sepitellä tollaista sontaa.
Voit uskoa mitä haluat, mutta älä valehtele tietäväsi asiaa paremmin.Höpön löpöä, ihan alunperinkin pitänyt mennä lomalle Bojan kanssa, kekä jaksaa sepitellä tollaista sontaa.
Yrittäkää edes![]()
Bojanillakin on naisvaltakäsi. Suhteellisen pitkä etusormi. Ja vastaavasti medium muutenkin.
Kaikkea voi lässytellä julkisuuteen, ne on teot mitkä puhuu. Parisuhteen aikana tökörösti ainakin tykkäillyt kaikenmaailman tissipimujen kuvista.Noh noh. J:hän on sanonut sen Roope Salmisen podissa että on sellainen jonka pitää tuntea toinen todella hyvin, jotta "toimisi" Sille oli joku hieno nimityskin sille ihmistyypille, jos joku nyt muistaa
Kaikkea voi lässytellä julkisuuteen, ne on teot mitkä puhuu. Parisuhteen aikana tökörösti ainakin tykkäillyt kaikenmaailman tissipimujen kuvista.
Voi harmi kun 35::n käsi on aina hanskan sisässä![]()
Etusormihan on koukussa niin että.
Kaikkea voi lässytellä julkisuuteen, ne on teot mitkä puhuu. Parisuhteen aikana tökörösti ainakin tykkäillyt kaikenmaailman tissipimujen kuvista.
En halua alkaa analysoimaan, mutta kyllä ne fiilikset on näkyneet. Alkoa taisi mennä syksyllä reippaasti ja lavapuheistakin pystyy ainakin näin jälkikäteen huomaamaan. Ei se ero ole tuskaton ollut.Toisaalta Jere ei selvästikään pudonnut mihinkään apaattiseen tilaan. Mitä nyt muutaman erobiisin laittoi jo syksyllä stoorien musaksi