K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jaa hyvä, paramamman itse keksitty analyysi.
Avainsanat siinä tekstissä onkin saattaa olla, pidän epätodennäköisenä ja uskon. Ihan voi lukea siitä, ettei tätä analyysiä yritetty missään vaiheessa syöttää totuutena tai kaikkien universaalisti ajattelemana faktana, niin kuin moni muu tällä palstalla. Itse keksittyä täällä on kaikki mutta iso osa yrittää syöttää ne keksimänsä faktana.

En ole Loiri-fani, mutta on jotenkin sööttiä, että K fanittaa häntä noin kovasti eikä häpeile sitä. Hienoa, jatkaisi vain samalla tavalla eikä välittäisi näistä ankeuttajista.
Juuri näin. En tajua, miksi jotkut jaksaa yhä uudestaan kiukutella näistä vakiovitseistä. Jos Kärtsän tyyli ja vitsit noin hirveästi ärsyttää, voisi yksinkertaisesti lopettaa seuraamisen ja jatkaa itseä kiinnostavien juttujen parissa. Monella muullakin artistilla on omat vakiojuttunsa, joita he toistaa kyllästymiseen asti. Ei siis välttämättä vitsejä, mutta kuitenkin. Bbnos on hyvä esimerkki.

Onko se niin käsittämätöntä, että pitää jostakin artistihahmosta/tyypistä sen takana, mutta ei joistain sen maneereista. Uskon, että loireilu on tällaista maneeria, vaikka pitääkin Loirista henkilöstä. "Laulutaidottoman" henkilön, jollaisena K todennäköisesti itseään pitää (en minä), on helppo tukeutua Loirin kaltaiseen "epälauluun" ja teatraalisuuteen. Sen sijaan, että oikeasti uskaltaisi paljastaa itseään jotain ihan omana laulutulkitsijanaan

Onko se niin käsittämätöntä, että pitää jostakin artistihahmosta/tyypistä sen takana, mutta ei joistain sen maneereista. Uskon, että loireilu on tällaista maneeria, vaikka pitääkin Loirista henkilöstä. "Laulutaidottoman" henkilön, jollaisena K todennäköisesti itseään pitää (en minä), on helppo tukeutua Loirin kaltaiseen "epälauluun" ja teatraalisuuteen. Sen sijaan, että oikeasti uskaltaisi paljastaa itseään jotain ihan omana laulutulkitsijanaan
Siinä on vaan se, että ei hän sun mamman halusta iskelmätähdeksi muutu. Eikä ala tekemään mitään tylsää sinä vain -lurittelua. Ota tai jätä, et häntä voi muuttaa.

Yhteistyössä