V
vierailija
Vieras
Peksi on rakastunut Bojaniin. Hän näkee parasta aikaa seksiunia Bojanista.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Peksi on rakastunut Bojaniin. Hän näkee parasta aikaa seksiunia Bojanista.
Tuskin on, eihän tää mikään kovakantinen kirja ole.Sehän on Jari Sarasvuon kirjoittama.
Tuo tänne yksinkin kuva, koska sellaista ei ole. Todistustaakka on sulla.
Eikä ollutkaan, piti vielä tarkistaa, tekijänä lukee vain Veikkaus (kuten takana lukee veikkaus on koonnut kirjasen)Tuskin on, eihän tää mikään kovakantinen kirja ole.
Höpön löpön.Eikä ollutkaan, piti vielä tarkistaa, tekijänä lukee vain Veikkaus (kuten takana lukee veikkaus on koonnut kirjasen)
Näinpä juuri.Kyllä nyt on taas epätoivoista yritystä joltain trollilta. Kaikenlisäksi ihan typerää.
Älä esiinny minuna typerä K fani. En ole mitään kirjaa saanut. Sain ison summan, jonka lainasin yhdysvaltalaiselle komealle merisotilaalle, joka on jumissa Sudanissa ja ei pääse miljoonatililleen. Ehe ehe olen kohta entistä rikkaampi.Eikä ollutkaan, piti vielä tarkistaa, tekijänä lukee vain Veikkaus (kuten takana lukee veikkaus on koonnut kirjasen)
Älä esiinny minuna typerä K fani. En ole mitään kirjaa saanut. Sain ison summan, jonka lainasin yhdysvaltalaiselle komealle merisotilaalle, joka on jumissa Sudanissa ja ei pääse miljoonatililleen. Ehe ehe olen kohta entistä rikkaampi.
Hah hah haa, ootpa typerä, varmaan se idari pentittelijä tyyppi.Älä esiinny minuna typerä K fani. En ole mitään kirjaa saanut. Sain ison summan, jonka lainasin yhdysvaltalaiselle komealle merisotilaalle, joka on jumissa Sudanissa ja ei pääse miljoonatililleen. Ehe ehe olen kohta entistä rikkaampi.
Ihan normaali ilme kuvassa, näyttää samalta kenen tahansa muun kanssa.
Höpö höpö.Ihan normaali ilme kuvassa, näyttää samalta kenen tahansa muun kanssa.
Omana itsenäni täällä ole että.Hah hah haa, ootpa typerä, varmaan se idari pentittelijä tyyppi.
OlenOmana itsenäni täällä ole että.
Hohhoijaa, kekään ei kirjasta omaava ei pysty luetteleen noita sen tietoja että. Maaliskuussa sen tosiaan sain, kerroin kyllä käynnistäni Helsingissä silloin. Tarjottavia en sentään luetellut. Siihenkin pystyn.Näin juuri. Yrittää huijata jollain veikkausvoitoillaan.
Älä esiinny minuna typerä K fani. En ole mitään kirjaa saanut. Sain ison summan, jonka lainasin yhdysvaltalaiselle komealle merisotilaalle, joka on jumissa Sudanissa ja ei pääse miljoonatililleen. Ehe ehe olen kohta entistä rikkaampi.
Eipä siltä vaikuta, ku minua koitit esittää hiukan epäonnistuneesti, kateellinen K-fani varmaan (muistin jopa väliviivan)Omana itsenäni täällä ole että.
Pyysin todisteita Jeren rakastuneesta ilmeestä. En mitään pelleilyä kaverin kanssa. Niin eli niitä ei siis ole.
Ei ole mitään todisteita nämä.Hohhoijaa, kekään ei kirjasta omaava ei pysty luetteleen noita sen tietoja että. Maaliskuussa sen tosiaan sain, kerroin kyllä käynnistäni Helsingissä silloin. Tarjottavia en sentään luetellut. Siihenkin pystyn.
Miehenä siisOmana itsenäni täällä ole että.
Kiusaaja matkija.Eipä siltä vaikuta, ku minua koitit esittää hiukan epäonnistuneesti, kateellinen K-fani varmaan (muistin jopa väliviivan)
Älä jaksa. Jopa tekoäly osaa kertoa vastaukset tarjoiluista jne.Hohhoijaa, kekään ei kirjasta omaava ei pysty luetteleen noita sen tietoja että. Maaliskuussa sen tosiaan sain, kerroin kyllä käynnistäni Helsingissä silloin. Tarjottavia en sentään luetellut. Siihenkin pystyn.
Niin ootkin, anna minun olla rauhassa, vajaa. Osa-aikatyönikö veetuttaa tällä kertaa?Kiusaaja matkija.
Va jakki kiusaaja.Niin ootkin, anna minun olla rauhassa, vajaa. Osa-aikatyönikö veetuttaa tällä kertaa?