V
vierailija
Vieras
Peksi rakastaa Bojanin persettä. Käy kuumana siihen herkkupalaan.Ai pappaperseestä? Siitä tuskin kukaan on kateellinen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Peksi rakastaa Bojanin persettä. Käy kuumana siihen herkkupalaan.Ai pappaperseestä? Siitä tuskin kukaan on kateellinen.
Joo ja samat täällä varmaan haukkuu K:ta ja häneen liitettyjä ihmisiä. B:n haukkujat on sitten eri porukkaa.Ymmärsin joo ja olin vähän epäselvä itse. Piti siis kompata sua ja ihmetellä, miks Kärtsän faneja syytetään noista.
K fanit on katkeria siitä kun B on hetero ja seurustelee Dz:n kanssa.![]()
Vaikutat tosi katkeralta juntiltaEn mä elä tuilla, juntti. Kyllä käy aivoon kun toiset sai veikkauksesta satoja tonneja täällä ja toinen perimällä![]()
Anteeksi, ei kun sä..Vaikutat tosi katkeralta juntilta![]()
Kyllä ne on K-fanit, jotka kuvittelevat kiusaavansa Bojanin faneja sillä Dzejlan Jenkkikeikka-haukunnalla.Tää oli kai sarkasmia tai trollausta? Varmuuden vuoksi kuitenkin: suurinta osaa ei kiinnosta Bojan yhtään, saati Dz.
Oletko sinä lapsen tasolla, kun etsit jotain päiväkotitappelua? Miksi edes jonkun random balkanilaisen keikat kiinnostaisi. Ihmettelen vain ajatuksenkulkuasi.Kyllä ne on K-fanit, jotka kuvittelevat kiusaavansa Bojanin faneja sillä Dzejlan Jenkkikeikka-haukunnalla.
Pyörin monella alustalla ja yksikään K fani ei ole kiinnostunut B:stä tai Dz:stä. Suurin osa ei ees tiedä, et kuka on DzKyllä ne on K-fanit, jotka kuvittelevat kiusaavansa Bojanin faneja sillä Dzejlan Jenkkikeikka-haukunnalla.
Niistä kirjoitti tänne, pysy kärryillä tonttu.Oletko sinä lapsen tasolla, kun etsit jotain päiväkotitappelua? Miksi edes jonkun random balkanilaisen keikat kiinnostaisi. Ihmettelen vain ajatuksenkulkuasi.
Täällä kirjoittelevista on nyt puhe.Pyörin monella alustalla ja yksikään K fani ei ole kiinnostunut B:stä tai Dz:stä. Suurin osa ei ees tiedä, et kuka on Dz
Tai siis voi olla nämä pakonomaisesti shippaavat paramammat, jotka käy kuudettakymppiä.Oletko sinä lapsen tasolla, kun etsit jotain päiväkotitappelua? Miksi edes jonkun random balkanilaisen keikat kiinnostaisi. Ihmettelen vain ajatuksenkulkuasi.
Kompostissa hämärtyy selvästi kaikki, koska hyvin moni K fani ei tiedä edes Boitsua ja sama varmaan toisinpäin.Pyörin monella alustalla ja yksikään K fani ei ole kiinnostunut B:stä tai Dz:stä. Suurin osa ei ees tiedä, et kuka on Dz
Eikä kuka on B.Pyörin monella alustalla ja yksikään K fani ei ole kiinnostunut B:stä tai Dz:stä. Suurin osa ei ees tiedä, et kuka on Dz
Mitä järkeä tuossa on? Itsekin olen päinvastoin välillä puolustanut Dz + B, vaikkei erityisemmin kiinnosta heidän keikkansa yms. Älä sekoita Kärtsän faneja trolleihin, jotka vaihtaa roolia yhtenään ja puhuu paskaa 24/7 kaikista vuorotellen. Dz-haukkujia löytyy varmasti myös tossarishippaajista.Kyllä ne on K-fanit, jotka kuvittelevat kiusaavansa Bojanin faneja sillä Dzejlan Jenkkikeikka-haukunnalla.
Tarkoitin myös tämän ketjun K faneja.Täällä kirjoittelevista on nyt puhe.
Riittää, että se täällä Dzejlaa haukkunut ois K-fani, joka haluaa kiusata Bojania fanittavia.Kompostissa hämärtyy selvästi kaikki, koska hyvin moni K fani ei tiedä edes Boitsua ja sama varmaan toisinpäin.
Täällä toinen Käärijä fani, joka puolustaa sekä Bojania että Dzejlaa.Mitä järkeä tuossa on? Itsekin olen päinvastoin välillä puolustanut Dz + B, vaikkei erityisemmin kiinnosta heidän keikkansa yms. Älä sekoita Kärtsän faneja trolleihin, jotka vaihtaa roolia yhtenään ja puhuu paskaa 24/7 kaikista vuorotellen. Dz-haukkujia löytyy varmasti myös tossarishippaajista.
Oletko sä niin tyhmä, ettet tajua juttelevasi trollien kanssaTarkoitin myös tämän ketjun K faneja.
Sellaista ei ole. Usko jo.Riittää, että se täällä Dzejlaa haukkunut ois K-fani, joka haluaa kiusata Bojania fanittavia.
Jep yksinkertaista mammaa vääntämässä, että ton fani sanoo sitä ja tätä, parasta viihdettäOnpas täällä vammasta höpötystä
Täällä ei käy mitään satunnaisia trolleja, vaan kaikki haukkujat ja kiusaajat ovat yhteisfandomin tai jomman kumman fandomin jäseniä.Mitä järkeä tuossa on? Itsekin olen päinvastoin välillä puolustanut Dz + B, vaikkei erityisemmin kiinnosta heidän keikkansa yms. Älä sekoita Kärtsän faneja trolleihin, jotka vaihtaa roolia yhtenään ja puhuu paskaa 24/7 kaikista vuorotellen. Dz-haukkujia löytyy varmasti myös tossarishippaajista.
Eiköhän se haukkuja ole sellainen Bojan fani, joka ei hyväksy Dzejlaa tai Bojanille naista ylipäätänsä. Luulet nyt vähän liikoja Dzejlan ja Bojanin kiinnostavuudesta K fanien parissa. Älä sekoita oikeita faneja trolleihin.Riittää, että se täällä Dzejlaa haukkunut ois K-fani, joka haluaa kiusata Bojania fanittavia.