V
vierailija
Vieras
Persuille ja varsinkin heidän trollille kaasupenalle kaikki epämiellyttävä tieto on disinformaatiota.Jullaistiko kenties itse nämä tilastot päästä vetämällä perustuen vain disinformaatioon.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Persuille ja varsinkin heidän trollille kaasupenalle kaikki epämiellyttävä tieto on disinformaatiota.Jullaistiko kenties itse nämä tilastot päästä vetämällä perustuen vain disinformaatioon.
Kaupan tavarahyllyillä kannattaa vertailla hintoja. Halvimmat tuotteet ovat hyllyjen alimmalla hyllyllä. Pyllistely ja kumartelu kannattaa. Esim. mansikkahilloissa on monen euron hintaero.
Lidlin valikoima ei kiinnosta minua. Sinulla lienee omituinen makuaisti ja outo ruokavalio.Miksi näkisin moisem vaivan kun voin säästää enemmän asioimalla S-ryhmän kaupan sijaan Lidlissä. Tutkitusti halvin.
Kaikki jotka on sun kanssasi eri mieltä tai paljastaa epätotuuden puheesi ovat sinulle persuja.Persuille ja varsinkin heidän trollille kaasupenalle kaikki epämiellyttävä tieto on disinformaatiota.