Kuinka teen miehestäni aisurin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Avioseksi on avioseksiä. Pannaan joskus ja rakastellaan vielä harvemmin.

Mulla olisi niin paljon tarpeita ja miestä ei kiinnosta ollenkaan. Pettämään en halua lähteä, vaan asiaan pitäisi löytyä jokin muu ratkaisu. Kaikki on muuten ok, mutta haluaisin vähän villimpää menoa.

Olen lueskellut yhtä tällaista blogia, jossa mies on aisuri ja vaimonsa harrastaa seksiä ja se tuntuu olevan molemmille ok ratkaisu. Onko tällainen aisurius tai vapaa suhde miten yleistä?

Aiheena ajankohtainen, joten miten teen miehestäni aisurin ja hänen luvallaan voin olla toisten kanssa. Ei pettämistä tai pakottamista vaan yhteinen asia, jossa myös minä naisena voin nauttia.

Hei. Olen 42 vuotias mies. Avopuolison aisuri. Olen ollut nyt kolme vuotta lukittuna siveysvyössä. En ole koskenut enkä edes nähnyt kalua sinä aikana. Meillä käy miehiä naimassa avovaimoa. Sinä aikana olen joko vieressä katsomassa tai kaappiin lukittuna. Olen aina naisten alusasuissa tai pelkkä siveysvyö päällä. Siveysvyön avaimet ovat avivaimon kaulaketjussa. Ja hän kertoo avoimesti mitkä avaimet ne ovat.

Mulla olisi niin paljon tarpeita ja miestä ei kiinnosta ollenkaan. Pettämään en halua lähteä, vaan asiaan pitäisi löytyä jokin muu ratkaisu. Kaikki on muuten ok, mutta haluaisin vähän villimpää menoa.

Olen lueskellut yhtä tällaista blogia, jossa mies on aisuri ja vaimonsa harrastaa seksiä ja se tuntuu olevan molemmille ok ratkaisu. Onko tällainen aisurius tai vapaa suhde miten yleistä?

Olemme vaimon kanssa avoimia seksin suhteen. Olemme olleet sekä kolmenkimppaa FMM että parien kanssa. Toisinaan vaimo vaan haluaa nauttia itsekseen vieraasta ja käy yksin vieraan kanssa. Tämä kiihottaa minua tosi paljon kun miettii mitähän siellä tapahtuu.

• Tykkää
Reactions: Fransiscus
Minäpä kysyn näin päin,miten saan nykyisen vaimoni ottamaan itselleen rakastajan?
Luvan olen vaimolleni antanut ja rohkaissut ja ihan selvinpäin, että tietää
minun olevan tosissani asian kanssa.
Aisuriksi tuleminen nyky suhteessa kiihottaa valtavasti, sillä edellisessä liitossa
vaimoni rakasteli muutaman miehen kanssa luvallani ja kertoi missä,miten,kenen kanssa
naiskenteli. Se on SE juttu,joka sai minut villiksi himosta vaimoani kohtaan. Järjellä tuskin
voi tuollaista ymmärtää, mutta ei kannatakkaan, sillä me vaimoni kanssa nautimme varmasti
yhtä paljon molemmat.

Meillä aivan samoin, vaimo kertoi joskus että eräs tuttumme on niin kuuma että jos ois sinkku niin viettelisi miehen. Sanoin että on mun lupa viettelyyn jos haluaa. Meni joitain viikkoja kun vaimo kysyi, olinko tosissani asian kanssa. Sanoin että se kiihoittaa itseänikin kun tiedän vaimon naivan toisen kanssa ja vieläpä aika hyvän tuttavamme kanssa. Niinpä järjestin kotonamme saunaillan juomineen kaikkineen. Kaverimme tuli yhdessä parin muun kaverimme kanssa saunomaan ja grillailemaan. Muut lähti vaimojensa luo mutta tämä vaimon halujen kohde jäi yöksi. Vaimo aloitteli viettelyn ja vihjailun, oltiin sovittu että menen katsomaan että sauna lämpiää uusiksi. Sillä aikaa vaimo jo pääsi suutelu ja kourimis asteelle kertoen kaverille että hänellä on lupa naida jos hänelle sopii. Tullessani tupaan näin kuinka kaveri jo imi vaimoni paljaita rintoja ja riisui hänet ja itsensä. Istuin nojatuoliin riisuduttuani alasti ja jäin katselemaan ihanaa näytöstä. Oli eka mutta ei vika kerta kun näin tapahtui. Myöhemmin mies vaihtui uuteen .

Olen aisankannattaja.Ikää on jo 61 vuotta ja naimaan pystyn potenssilääkkeen voimalla.Pikku hiljaa tämä potenssin pitäminen on vain vaikeaa. Tämä aisankannattaminen kiihoittaa valtavasti. Vaikka ulospäin olemme ns. normi pariskunta on vaimoni meillä se, joka määrää kaapin paikan. Siis aisankannattaminen on myös alistumista parisuhtessa. Vaimoni 55 v harrastaa, käy jumpalla ja on muutenkin osallistuva nainen. Minä siivoan, käyn kaupat, laitan ruoat ja hoidan kodin juoksevat asiat.
Olemme nykyään kahden joten tämä aisankannattaminen onnistuu hyvin. Vaimollani on muutama kokenut nuorempi sonni, joka tyydyttä vaimoni. Ennen panoja käy tavallaan ylikierroksilla,laittaa sukkanauhaliiviä+halkiopöksyjä,meikkaa,sheivaa ja valmistautuu antamaan.
On valtavan kiihoittavaa katsella tätä rituaalia. Viikonloppuna jää useasti koko yöksi naimaan.Asiaan kuuluu myös vaimon jokavuotinen laiva matka sekä viikon Levin reissu.
Panojen jälkeen on voipunut ja raukea. Käyn itsekkin kuumana, kun vaimo saapuu reisuiltaan ja voin saada illalla naida ja kuulla naimisen yksityikohtia.
Meillä tämä järjestely toimii ja kulissit on kunnossa. Kukaan ei varmasti aavista pikku puuhailujamme. Kumpikaan ei halua luopua siitä, mitä olemme rakentaneet vuosien varrella. Molemmat meistä ovat tyytyväisiä tähän järjestelyyn. Vaimoni suorastaan hehkuu , kun saa vierasta. Osaltaan tämän takia haluaa pitää kropan kunnossa
Monet pitävät aisankannattajia reppanoina, mutta näinhän se ei ole. Vaatii mielestäni vahvaa itsetuntoa antaa naiselleen vapaus nauttia.
Itselläni samanlaiset tuntemukset. Olen 50 mies ja lähes 30v oltu naimisissa. Alussa en edes tiennyt vaimon syrjähypyistä. Mutta sitten yksi työkaveri kutsui meidät meidän mökilleen. Hän asuu meidän lähellä. No mökillä isäntä tarjosi tietysti alkoa ja lähti vaimon kanssa saunaan. Viipyivät kauan, niin menin katsomaan, niin siellä isäntä rakasteli vaimoa.
Siitä tuli sitten mm. työkaverienkesken. Sitten alettiin alettiin viettämään viikonloppuja kaverin mökillä ja 4-6 työkaveria mukana.
Aina joku rakastee vaimoa.
Osa vielä samaa, mutta muutama henkilö vaihtunut.

Joku tuolla aiemmin kirjoitti, kuinka hän jo 15-vuotiaana tiesi, että hänestä tulisi aikuisena aisuri. Itse olen jo eläkeiässä, ja voinen paljastaa, että minulle kohtalo kolahti jo aiemmin. Helsingissä oli suuret kesäiset urheilukilpailut, ja eräälle siitä lehteensä kirjoittamaan tulleelle lehtimiehelle vanhempani vuokrasivat muutamaksi päiväksi huoneen. Se oli minun huoneeni, ja jouduin majoittumaan pikkuveljen huoneeseen. Ei se ensimmäinen kerta ollut, mutta tästä tuli erilainen. En tiedä mihin heräsin, mutta kohta aloin erottaa ääniä. Minä olin kahdentoista. Yritin ensin kääntää kylkeä ja jatkaa nukkumista, mutta sitten valpastuin. Äänet tulivat viereisestä huoneesta. Kuuntelin ja ihmettelin. Tuli hiljaista. Sitten kuulin taas, askelia, isän matalaa ääntä, äidin iloisia, sanoisinko, naurun tirskahduksia. Se oli iloinen asia, mikä sitten olikaan. Ehkä en sitä ihan loppuun asti ajatellut, ja unohdinkin sen, kunnes murrosiässä kokosin palaset uudelleen. Mitä olin kuullut viereisestä huoneesta, oli niin kiihkeää naintia, että oksat pois. Vieraamme sai äidiltäni pillua. Se ensin hirvitti, hävetti, sitten kiihotti, myöhemmin vastustamatta. Tällä tarinalla, pohtimalla millainen kokemus ja muisto se oli ollut itse kullekin, sain kauniin mutta kiltin, konservatiivisen vaimoni lopulta samoille jäljille. Emme ole katuneet. Kaksikymmentä vuotta, kymmenisen miestä, joukossa yksi ulkomaalainen, jenkki, joka halusi tutustua suomalaiseen naiseen.

En ole aisuri mutta erinäisiä miehiä olen yllyttänyt panemaan vaimoani.
Olen myös riisunut vaimoni rinnat ja pillun paljaaksi ja pyytänyt miehen/miehet nuolemaan ja panemaan vaimoani.

sama täällä - se on mukava fantasia. Olen 58 ja olisi mukavaa kirjoitella samanmielisten kanssa aiheesta > cuckfantasiat()g...
Mutta alkuperäiseen kysymykseen - minusta ei miehestä voi tehdä aisuria, kuten ei minusta myöskään vaimosta "hotwife" ... ellei se jo ole heissä. Monessa saattaa jo olla, mutta se on sellaisen "normaalin" kuorrutuksen/pelon alla. Ihmisillä kun on tapana tuomita muita näissä asioissa aika helposti ja kevyesti.

Ei taida täyttyä ihan aisurin määritelmä minun mieheni kohdalla. Hän on antanut minulle luvan käydä vieraissa kaukana kotoa. Loma- ja työmatkoilla niin, ettei tule tauteja enkä rakastu. Tuttujen kanssa en saa nussia. Hän ei halua olla paikalla eikä nähdä eikä kuulla, kun nain muita. Kun kotiudun ja kerron, että sain vierasta, hän on monta päivää aivan kiimassa. Tähän asti on lupansa mukaista.
Sitten kun miehelläni on pidempi työkomennus, minä toimin omalla luvallani. Lapsuudenystäväni aviomies on steriloitu ja käyn heidän luonaan kimppailemassa paljaalla. Tällä miehellä on paksumpi ja kovempi kalu kuin omalla miehelläni ja hän kestää useamman kerran, kuin minun ukkoni. Silloin minä nautin. Mieheni ei tästä tiedä, siis hän ei ole aisuri?

Ei taida täyttyä ihan aisurin määritelmä minun mieheni kohdalla. Hän on antanut minulle luvan käydä vieraissa kaukana kotoa. Loma- ja työmatkoilla niin, ettei tule tauteja enkä rakastu. Tuttujen kanssa en saa nussia. Hän ei halua olla paikalla eikä nähdä eikä kuulla, kun nain muita. Kun kotiudun ja kerron, että sain vierasta, hän on monta päivää aivan kiimassa. Tähän asti on lupansa mukaista.
Sitten kun miehelläni on pidempi työkomennus, minä toimin omalla luvallani. Lapsuudenystäväni aviomies on steriloitu ja käyn heidän luonaan kimppailemassa paljaalla. Tällä miehellä on paksumpi ja kovempi kalu kuin omalla miehelläni ja hän kestää useamman kerran, kuin minun ukkoni. Silloin minä nautin. Mieheni ei tästä tiedä, siis hän ei ole aisuri?
Tietysti ykkösosan perusteella sanoisin, että on aisuri. Mutta kysymys kuuluu - miksi hän ei saa tietää tuosta ystävän miehestä. Haluat pitää tuon itselläsi?

Olenko aisuri, tiedä sitten, mutta kerran kun oltiin illalla otettu runsaasti alkoholia ja aamulla kaveri löytyi meiltä. Hörpittiin kahvia ja röhnötettiin isolla kulmasohvalla kolmistaan alusvaatteissa.Yllytin rouvaa ja kaveria vähän lääppimään toisiaan ja helposti se krapulahöyryissä onnistui kun mieli on virittynyt. Yllytin heitä ja alkoivat vähän pussata, käsi jo rintaa puristeli. Siinä he jo halasivat, kädet kävivät paitojen alla ja suuta suulle. Lerpppu tuossa touhussa jäykistyy ja naisella posket punastuu kun turvotuksen reidellä tuntee. Menin naiseni taakse, siirsin jalan toisen viereen ja vedin pikkarit alas ja hän siirsi sääriään kuin pyynnöksi ottaa ne kokonaan pois ja siirryin takaisin sohvan kulmaan seuraamaan krapula-aamun soidinta. He olivat ymmärtäneet kaiken olevan sallittua kun paita lähti kaverilta ja kalsareissa pullotti. Vaimon käsi oli uponnut housuihin ja tarrannut kiinni vieraaseen kaluun samalla katsoen häneen kysyvästi pillu kaipaa nuolemista. Minulla oli kivikova erektio ja en voinut olla puristelematta sitä kun sanoin hönelle nuole jo ja kohta kieli teki nautintoa. Rouva makasi sohvalla selällään ja toinen lattialla kuin koira nuolemassa limaista pillua lutkutus täytti huoneen ja naisen huohotus. Saatuaan sen hän työnsi pään pois haaroistaan ja kääntyi vatsalleen sohvalle saadakseen kovaa ja kovaa! Asentoja ei vaihdettu, nautinto ja panemisen flätkäykset kuuluivat pitkälle, vaimon kädet olivat levällään ja välillä päänsä päällä. Lopulta kaveri sai nautinolla siittiöt sisään ja hetken olivat liikkumatta sitten irttaantuivat. Vaimo nosti päätään ja katsoi alas raukeena hetken, sitten minuun ja ymmärsin pyytävän panemaan, menin luokseen ja käänsin hänet selälleen. Aloin suutelemalla ja siinä samalla kuin vahingossa kulli luikahti sisään. Ensin varovasti, olin polvillaan lattialla, rouvan ilme pyysi nopeampaa ja samalla nostin jalat harteilleni ja aloin paahtaa. Yllätyin hänen nautinnostaan kun on toinen jo naimassa häntä, ennen on yksi riittänyt hyvin, luulin. Rouvalta tuli pientä ulinaa nautinnosta ja lisäsin höyryä koneeseen ja pillusta sperma alkoi vaahdota, lopussa otin käsitä kiinni saadakseen työntöihin vastetta. Lopulta sain siittiöt rouvan pilluun, maattiin siinä hetki ja kaveri malttoi vasta nyt pesulle. Rouva oli saanut ensi kertaa kahdelta naimista ja oli tyydyttynyt. Ollaan myöhemminkin, ensi rouva nai kaverin kanssa ja sitten viimeistelen, onko aisurihommia vai normi kolmenkimppaa?

Meillä kotona sama juttu, mutta toisin päin. Minulla haluja olisi paljonkin, mutta vaimolla ei. Seksiä kotona noin 1x viikkoon mikä ei minulle riitä. Miten ehdottaa vaimolle luvalla vieraissa käyntiä ??

Pelkkä seksi sehän ei olekaan mukaan parisuhde saati rakkaus suhde. Alapäätä voi hinkata vaikka tyynyyn ja käyttää muovisia tekovälineitä. Rakkaus suhde on vähän muutakin ja kokonaista yhdessä elämistä , arjen jakamista. Hoidetaan asioita ja sukulaisia. Velvollisuudet. Matkustetaan yhdessä . Jaetaan elämä. Älkää nyt näitä alapää juttuja sotkeko parisuhteeseen . Pelkkä seksi ei ole suhde. Kun ihminen vanhenee se ei enää nuorene vaikka miten yrittää ja vaihtaa paria kuin kumppania . Raaka totuus on että sinä tulet vanhaksi . Silloin tapahtuu hormoni muutoksia. Nykyään on hyviä hormonilääkkeitä. Ne helpottaa oloa. Aisakello helkkää tarkoittaa hevosen varusteita . Että olla siinä välissä työkaluna. Hyvästä miehestä ei kannata luopua ja vaihtaa huonoon. Eikä lasten isän tilalle ottaa mitään isäpuolia jotka ei ole edes puolikkaita oikeasti. Arki kuitenkin tulee alapääsekoilunkin jälkeen. Elämä jatkuu. Parempi olisi käyttää vipraattoria kuin hankkia sukupuoli tauti. Mieskin voi niitä käyttää ja miehille on omat. Useimmin miehet on käynyt muissa naisissa jo aiemmin , kun nainen kiinnostuu vasta myöhemmin. Ei miehet kerro reissuistaan. Vanhetessa vaan muuttuu kumpikin. ( Lapsia taas inhottaa eniten nähdä ja kuulla vanhempiensa seksiasioita ) .

Pelkkä seksi sehän ei olekaan mukaan parisuhde saati rakkaus suhde. Alapäätä voi hinkata vaikka tyynyyn ja käyttää muovisia tekovälineitä. Rakkaus suhde on vähän muutakin ja kokonaista yhdessä elämistä , arjen jakamista. Hoidetaan asioita ja sukulaisia. Velvollisuudet. Matkustetaan yhdessä . Jaetaan elämä. Älkää nyt näitä alapää juttuja sotkeko parisuhteeseen . Pelkkä seksi ei ole suhde. Kun ihminen vanhenee se ei enää nuorene vaikka miten yrittää ja vaihtaa paria kuin kumppania . Raaka totuus on että sinä tulet vanhaksi . Silloin tapahtuu hormoni muutoksia. Nykyään on hyviä hormonilääkkeitä. Ne helpottaa oloa. Aisakello helkkää tarkoittaa hevosen varusteita . Että olla siinä välissä työkaluna. Hyvästä miehestä ei kannata luopua ja vaihtaa huonoon. Eikä lasten isän tilalle ottaa mitään isäpuolia jotka ei ole edes puolikkaita oikeasti. Arki kuitenkin tulee alapääsekoilunkin jälkeen. Elämä jatkuu. Parempi olisi käyttää vipraattoria kuin hankkia sukupuoli tauti. Mieskin voi niitä käyttää ja miehille on omat. Useimmin miehet on käynyt muissa naisissa jo aiemmin , kun nainen kiinnostuu vasta myöhemmin. Ei miehet kerro reissuistaan. Vanhetessa vaan muuttuu kumpikin. ( Lapsia taas inhottaa eniten nähdä ja kuulla vanhempiensa seksiasioita ) .
Hyviä pointteja > voiko seksiä olla ilman rakkautta tai rakkautta ilman seksiä. Kaikkea voi kokeilla. Eihän seksiin aina tarvitse tuntikausia kuluttaa - varsinkin jos pohjalla on rakkaus kai se huoltoseksi saattaa olla ihan nopeakin toimitus. Toki kannattaako hyvän seksin takia särkeä avioliitto tai parisuhde - ei varmaan, mutta kun se seksi on yhteydessä seksuaalisuuteen ja se on core ihmisellä (toisin kuin futuurit tai pörssikurssit) niin on se aika tärkä elinvoima kaikessa.

Sanotaan, että kyllä nainen tietää jos on saanut orgasmin - kai sama pätee hyvään seksiin noin yleensä - kyllä sen tietää jos selaista on joskus saanut ja kuinka fantastista se on!

Miksi miehestä pitäisi tehdä aisuri? Minulla ei ole mitään tarvetta nöyryyttää rakasta ja kilttiä aviomiestäni. Onhan hän vähän tylsä ja epäromanttinen, mutta hyvä isä ollut lapsille. Kun hän on työmatkalla, minulla käy hoidossa ja hoidettavana 25v vuoroviikkoisä. Hänellä riittää suukkoja joka kohtaan kropassani. Sen lisäksi hän osaa lyhyellä, paksulla, kovalla kalullaan hyväillä G-pistettäni. Saan hänen kanssaan ihania orgasmeja. En ole hänestä miehelleni kertonut, eikä se hänelle kuulukaan. Minun pilluni, minun asiani.
Leila 45

Miksi miehestä pitäisi tehdä aisuri? Minulla ei ole mitään tarvetta nöyryyttää rakasta ja kilttiä aviomiestäni. Onhan hän vähän tylsä ja epäromanttinen, mutta hyvä isä ollut lapsille. Kun hän on työmatkalla, minulla käy hoidossa ja hoidettavana 25v vuoroviikkoisä. Hänellä riittää suukkoja joka kohtaan kropassani. Sen lisäksi hän osaa lyhyellä, paksulla, kovalla kalullaan hyväillä G-pistettäni. Saan hänen kanssaan ihania orgasmeja. En ole hänestä miehelleni kertonut, eikä se hänelle kuulukaan. Minun pilluni, minun asiani.
Leila 45
kiltit ja tylsät aviomiehet voi olla samanlainen väärinymmärrys kuin uskolliset ja kiltit aviovaimot
:cool:

Meillä käytiin piiitkä keskustelu. Vajaa pari vuotta aika-ajoin bostkn adian miehelleni esille. Puolentoista vuoden keskushelun jäljeen sain mieheni vakuuttuneeksi etten ole vaihtamassa ja perusteltua uusien kokemusten ja enkä sänkytemppujen oppimisella mikä voisi piristää myös meidän puujia.

Sitten lopulta sain mahdollisuuden kerran koittaa vieraan kanssa edellytyksenä että jotain toisin parisuhteeseemme. Tuosta kyläilystä jäi käteen ensimmäinen ikinä saamani anaalipano joka tosin vähän sattui kun uudella partnerilla oli tosi paksu penis.

Se mistä mieheni innostui oli valokuva lasteista naamallani. Tätä en ollut miehelleni suonut ja nyt hän näki että kykenen siihen kuitenkin. Siitä innostuneena annokn mjös oman lieheni laskea spermansa suijinotossa naamalleni. Tämän jälkeen mieheni on antanut mahdollisuuden vierailla muiden partnerien luona. Edellytys on että saisi jotain materiaalia.

• Tykkää
Reactions: Lukija626149

Yhteistyössä