V
vierailija
Vieras
Ei sano, että katso. Eikä kiitä.Luoja miten boomereita osa täällä on. Vai onko autisteja kun ottavat kaiken niin kirjaimellisesti. K postauksessaan sanoi katso äiti ja iskä jne. Sekö jonkun mielestä tarkoitti että ne äippä ja iskä oli siellä fyysisesti paikalla![]()