V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sama.No minä en oo fani enkä kovin aktiivisesti seuraa ja hyvin ymmärsin mitä siinä tarkoitetaan, ei sitä että perhe on paikalla.
Arjahan se oli! Ainakin googlen mukaan. Ei ollut kyllä sellaista muistikuvaa jäänyt mieleen.Google?
Outo vitsi ennemminkin.Go Kärtsä! Kivasti myös kirjoitti Joostille: ”my justin bieber”![]()
Kärtsähuumoria. Yhtä vanha juttu kuin mr lonely.Outo vitsi ennemminkin.
No Bojaniin se sopikin.Kärtsähuumoria. Yhtä vanha juttu kuin mr lonely.
Joostin läppä myös, vitsaili bieberillä just coachellan lavalla.Kärtsähuumoria. Yhtä vanha juttu kuin mr lonely.
Bieber nyt on muutenkin meemiJoostin läppä myös, vitsaili bieberillä just coachellan lavalla.
Ja? Pienen piirin äänestys nyt ei kerro mitään.Ääää, Mikko Silvennoinen on Lontoossa!❤
Suomi voittanut siellä homobaarin viisuäänestyksen
![]()
Ootpas sä negis! Kuule maailma on täynnä negaa niin miksi ei voisi iloita tommosesta pienestäkin asiasta?Ja? Pienen piirin äänestys nyt ei kerro mitään.
Onko Pete jo homoikoni? Osaakohan suhtautua homojen suosioon? Vaikuttaa vähän suppealtaÄäää, Mikko Silvennoinen on Lontoossa!❤
Suomi voittanut siellä homobaarin viisuäänestyksen
![]()
Onko hänkin suppuperse vai mikä se sana nyt olikaan, jota täällä käytettiin?Onko Pete jo homoikoni? Osaakohan suhtautua homojen suosioon? Vaikuttaa vähän suppealta
Oispa kevät 23 ! Ei minkään Bojanin takia, vaan koska Kärtsän matkaa oli pirun kihelmöivää ja kokonaisvaltaista seurata
Luoja miten boomereita osa täällä on. Vai onko autisteja kun ottavat kaiken niin kirjaimellisesti. K postauksessaan sanoi katso äiti ja iskä jne. Sekö jonkun mielestä tarkoitti että ne äippä ja iskä oli siellä fyysisesti paikallaEijuma. Siellä ei ollut ketään muita kuin Kalle ja Karim Kärtsän mukana. Uskokaa jo hölmöt. Kärtsä ei ole sanonut mitään tuollaista
Ei...v ttuMinusta sanoo, että heillä äidillä, isällä ja hänen perheellään oli normipäivä Coloradossa.