K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mitchellin shampoissa on Methylisothiazolinone and Methylchloroisothiazolinone nimisiä allergeenisiä ja karsinogeenisiä lisäaineita.

EU-ssa kiellettyjä iholle ja hiuksiin jätettävässä kosmetiikassa. Kannattaa huuhdella pää huolellisesti, en kyllä käyttäisi esim lapsille

Mitchellin shampoissa on Methylisothiazolinone and Methylchloroisothiazolinone nimisiä allergeenisiä ja karsinogeenisiä lisäaineita.

EU-ssa kiellettyjä iholle ja hiuksiin jätettävässä kosmetiikassa. Kannattaa huuhdella pää huolellisesti, en kyllä käyttäisi esim lapsille
Ostin kerran tota Mitchelliä ja oli jotenkin karsea kokemus.
Hassua, että joku just sattuukin haukkumaan tuon Biorionin, kun olin ihan vähällä kirjoittaa siitä kehuvan kommentin just tänne. Mut en sit vaan jaksanut 😃

Mun video Finn Wolfhardista lähti leviämään Twitterissä kun Finn on nyt suututtanut mimosa Swiftiet lainaamalla sitä Kanye Seift -biiffiä biisissään 😁 Kun taltioin sen, vielä julkaisemattoman biisin, keikalta 😁😁😁 Voi Finn-parka, vaikka biisi on ilmeisestikin omakohtainen ripped off -kokemus, niin se ei sekoboltsien päässä paljoa paina.

Kuulostaa hyvältä, minulla vain puuroa ja mustikoita. Vähän olen kade.
No minulla ei, puurohan on just parasta, ei oikein tunnu ees sopivan rasvaisemmat ruoat enää jostain syystä (no makkaraa en ole ostanut kuukausiin, jotain 5% kalkkunanakkeja vaan) Tosin eilen illalla tuli vatsa kipeäksi ihan Pirkan maustamattomasta jogurtista tai turposi jotenkin oudosti, en yleensä osta tota merkkiä, mutta pitäis olla laktoositonta. Hetken jo epäilin onko mökin kaivovedessä jotain, kun sieltä olin tullut. Mutta tuskin.

Oliver Tree ei ole mikään meemimuusikko, vaan ihan vakavasti otettava tyyppi ja on tehnyt monenlaista musiikkia. Huumoria hänelläkin on mukana, mutta ei hän mikään pelle ole. Oikein sopiva collab Kärtsälle.

Siis pakko liittyä keskusteluun. Kuuntelen usein Kärtsän vanhoja haastatteluja/podcasteja uudestaan. Kärtsän ääni on niin ihana, puhetapa selkeä ja pohdiskeleva, mutta myös hauska ja viihdyttävä. Uusinpana esimerkkinä nää mielinauha haastattelut.Käykääpä kuuntelemassa. Muutenkin täyttä asiaa.

Ihan samaa mieltä. Kärtsän ääni on todella hyvä ja selkeä, se ei mumise vaan ääntää kaikki sanat loppuun saakka. Jos/kun musahommat alkaa tympiä tai eivät enää kanna, sillä olisi kyllä saumaa radiossa. Todella lämmin ja hyvä ääni, ja kun keskittyy sanomiseensa, eivät niinkuttelutkaan tunge esiin. Mieli-haastattelu oli hieno.

Yhteistyössä