V
vierailija
Vieras
Et voi olla yhtä hämmästynyt kuin minä
Täällä yksi todella hämmästynyt.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Et voi olla yhtä hämmästynyt kuin minä
Ei minulla vaan, pysy siellä discordissasi sitten.Tästä palstasta tulee todella huono olo. Miksi silti aina käyn täällä silloin tällöin. Tää on sairasta!
Täällä yksi todella hämmästynyt.
Tästä palstasta tulee todella huono olo. Miksi silti aina käyn täällä silloin tällöin. Tää on sairasta!
Ei minulla vaan, pysy siellä discordissasi sitten.
No minulla itellä tuli huonompi olo siellä, ihmisiä erilaisia.Discord heikentää ihmisten luonnollista bakteeriflooraa.
Tottakai pääsee julkiselle myöskin.Soita terveysneuvoon. Lääkäriin ei enää pääse nykyään suoraan muualle, kuin yksityisellle.
MItähän helvettiä. Nyt alkaa sun harhat olla jo pahalla tolalla. Hae apua.On kertonut. Bluza, Sta bih ja, Lips ja väitän myös, että se Schlager, vaikka olikin naamioitu tulokulmaa hieman muuksi.
Mä tykkään kanssa enemmän jutella pieruista, tulee parempi olo.No minulla itellä tuli huonompi olo siellä, ihmisiä erilaisia.
Haepa itse, jos niin järkyttää eri mielipiteet.MItähän helvettiä. Nyt alkaa sun harhat olla jo pahalla tolalla. Hae apua.
Niin, samat jo olemassa olevat fanit niitä kuuntelee, eikä mikään kasvava joukko uusia kuuntelijoita.
Ne minä poistelen kyllä.Mä tykkään kanssa enemmän jutella pieruista, tulee parempi olo.
Sinähän niistä puhut.Ne minä poistelen kyllä.
No minulla itellä tuli huonompi olo siellä, ihmisiä erilaisia.
Tiedätkö, mikä on junttia? Toisten ihmisten arvostelu, haukkuminen ja arvottaminen sen mukaan, miten hän on suoriutunut koulussa. Koulutuksella ei saa viisautta, empatiakykyä, lojaalisuutta, inhimillisyyttä tai minkäänlaista sydämensivistystä.
Uskon, että koet K:n uhkana, koska vaikka itse olet opiskellut, et ole ihmisenä lähelläkään hänen tasoaan etkä koskaan tule olemaan. Jos perehdyt yhtään K:n sanoituksiin, huomaat, että hän on hyvin yhteiskuntatietoinen, ymmärtää suomalaisten taustaa ja siitä kehittynyttä nykyisyyttä. Hänen inhorealistiset sanoituksensa pelottavat varmasti, mutta eivät tee hänestä tyhmää tai junttia. Ihmisenä hän on A-luokkaa, sivistykseltään keskivertoihmistä korkeammalla ja esimerkillään ja ihmisläheisyydellään sellainen esikuva, jota tarvitaan.
Kaltaisesi nenännyrpistelijä, joka kategorisoi ihmisiä ennakkoluulojen ja pänttäystaidon mukaan, ei yllä lähellekään hänen tasoaan. Ainoa, mitä teet, on ilmapiirin myrkyttäminen, ja sitä ei voi pitää saavutuksena.
Tiesitkö, että Katri Helena, Behm, Abreu ja Benjamin Peltonen eivät ole käyneet kouluja? Tiesitkö, että Elton John, Celine Dion, Bryan Adams ja lukemattomat muut eivät ole myöskään käyneet kouluaan loppuun?
On myös valtavasti artisteja, jotka ovat jättääneet lukion kesken tai valmistuneet lukiosta mutta eivät ole koskaan jatkaneet siitä mihinkään. Meillä on myös poliitikkoja ja jopa presidenttejä, jotka eivät ole koskaan käyneet kouluja.
Vain mieleltään köyhä arvottaa ihmisiä omien suoritustensa mukaan.
Näin on, täällä voi rauhassa puhua ulosteen laadusta.Näin on. Tykkään kans enemmän vapaan ilmaisun kanavista
Et yhtä hämmästynyt kuin minä, sössön söö.
Taisipa olla vitsailua, sillä se koko haastis oli sellainen.Tosi yhteiskuntatietoinen on K. Ei tienny ees millon Suomi on itsenäistynyt. Meni n 40:ä vuodella pieleenTommosen mokan tekee vain täysi amisjuntti
No järkyttävintä oli, ettei todellakaan ollutTaisipa olla vitsailua, sillä se koko haastis oli sellainen.
Mielipide? Väitit jotain faktaksi ja se on harhaista.Haepa itse, jos niin järkyttää eri mielipiteet.
Oli. Sehän oli tän Jaakon pöljäilyjuttu.No järkyttävintä oli, ettei todellakaan ollut
Ei ollut minun kirjoitus edes.Mielipide? Väitit jotain faktaksi ja se on harhaista.