V
vierailija
Vieras
Ei ollut minun kirjoitus edes.Mielipide? Väitit jotain faktaksi ja se on harhaista.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei ollut minun kirjoitus edes.Mielipide? Väitit jotain faktaksi ja se on harhaista.
Taisipa olla vitsailua, sillä se koko haastis oli sellainen.
Näin juuri.No järkyttävintä oli, ettei todellakaan ollut
Höpö höpö, Erika on lukionsa käynyt että.Käärijä pelasti tossa Vikmanin. Erika selvästikin oli ihan pihalla ja K heitti koko kysymyksen läskiksi
Tissibeibe ei osannutkaan vastata että.Höpö höpö, Erika on lukionsa käynyt että.
Näin minäkin sen tulkitsin. Näkyi jotenkin Kärtsän naamasta ja siitä tilanteesta. Jos olis vastannut oikein, olis nolannut Erikan joten vastasi jotain pöljempää vielä. Loistava tilannetaju. Sitäpaitsi tolla Jaakolla oli tuolla viisuissa tehdä just noita älyttömiä kysymyksiä yhtäkkiä vitsillä ja ehkä molemmatkin ajatteli et vastataan vitsillä. Tietysti tiesivät hänen tyylinsä UMKn myötä.Käärijä pelasti tossa Vikmanin. Erika selvästikin oli ihan pihalla ja K heitti koko kysymyksen läskiksi
Oli. Sehän oli tän Jaakon pöljäilyjuttu.
Mut ei vastannut oikein?Höpö höpö, Erika on lukionsa käynyt että.
No Erika oli kyllä pihalla, näki ilmeestä. Pointsit K:lleNäin minäkin sen tulkitsin. Näkyi jotenkin Kärtsän naamasta ja siitä tilanteesta. Jos olis vastannut oikein, olis nolannut Erikan joten vastasi jotain pöljempää vielä. Loistava tilannetaju. Sitäpaitsi tolla Jaakolla oli tuolla viisuissa tehdä just noita älyttömiä kysymyksiä yhtäkkiä vitsillä ja ehkä molemmatkin ajatteli et vastataan vitsillä. Tietysti tiesivät hänen tyylinsä UMKn myötä.
Et sitten tiedä Jaakon tyyliä, varsinkin noiden viisujen aikaan. Häntä on paljon näistä myös kritisoitu, mutta suurin osa ymmärtää huumorin. Sinä ilmeisesti otat kaiken tosissaan. Ei todellakaan kuulu Jaakon tyyliin "testata" ketään.No ei kyllä ollut, puhuttiin ihan tosissaan vain eri aihepiiristä, kuten K:n fiiliksiä Erikan viisuosallistumisesta. Heitti vaan yht äkkiä testikysymyksen, kun halusi reaktion
Nuo haastattelut eivät tosiaan ole mitään tietovisailuja ja kysymyksiin vastataan yleisestikin usein huumorilla, mutta sitähän tietenkään kaikki eivät aina tajua.Et sitten tiedä Jaakon tyyliä, varsinkin noiden viisujen aikaan. Häntä on paljon näistä myös kritisoitu, mutta suurin osa ymmärtää huumorin. Sinä ilmeisesti otat kaiken tosissaan. Ei todellakaan kuulu Jaakon tyyliin "testata" ketään.
Itse asiassa just sillon oli. Kato tilanteet vaihtelee...Ei ollut ääliö.
No kun ei ollut tolvana.Itse asiassa just sillon oli. Kato tilanteet vaihtelee...
Niin kuin ite sen paremmin tietäisit.No kun ei ollut tolvana.
Erikalla on aidot, kateellinen lehmä.Silareilla viisuihin.
Mitä sinä katkera possu selität.Erikalla on aidot, kateellinen lehmä.
Kekätossari on vapaa.Löytyykö täältä naimaseuraa?
Et tiedä sinäkään, mutta väität silti.Niin kuin ite sen paremmin tietäisit.
Silarit on, fakta.Erikalla on aidot, kateellinen lehmä.
Löytyykö täältä naimaseuraa?
Höpö höpö, harmittaako ku itelläs on jääny vähä tissitreenit väliin.Silarit on, fakta.
Sitä sisältöä pitää tuottaa myös itse.Tästä palstasta tulee todella huono olo. Miksi silti aina käyn täällä silloin tällöin. Tää on sairasta!