EUROVIISUT 2026 - VIRALLINEN KETJU

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Australia oli niin mitäänsanomaton että edes kahdella kuuntelukerralla ei mitään muistikuvaa miten se kertosäe meni. Laulajan ja shown kyllä muistaa jotenkin. Ihmettelen jos voittaa.

Mun mielestä nuo väliaikabiisit oli näiden kisojen ihan parasta musiikkia. Semmoista joka sopii korvaan. Eli ehkä joskus on osattu tehdä ihan oikeatakin musiikkia. Nyt on ollut kaiken maailman räppiä, mahtipontista joikaamista, kirljumista tai muuta sekoilua, oikeastaan vain Maltaa pystyi kuuntelemaan ilman että Menieren tauti iski.
Tuntuu nykyään olla syntiä normaalit kappaleet. Pitäisi olla joku lgbt taideprojekti.

Mun mielestä nuo väliaikabiisit oli näiden kisojen ihan parasta musiikkia. Semmoista joka sopii korvaan. Eli ehkä joskus on osattu tehdä ihan oikeatakin musiikkia. Nyt on ollut kaiken maailman räppiä, mahtipontista joikaamista, kirljumista tai muuta sekoilua, oikeastaan vain Maltaa pystyi kuuntelemaan ilman että Menieren tauti iski.
Aiemmin ollut niin NIIN paljon paremmat biisit!!!

Alkaa keskittyminen häiriintyä. Väliaikaesiintymiset oli hyviä Erika ja Lordi. Lordiakin olisi voinut olla enemmän. Hihkuin ihan uuvuksiin kun Lordi voitti. Katsotaan mitätänään tapahtuu.

Sitä jäin miettimään että miksi nämä kisat tulee aina näin myöhään yöllä. Eihän tämä euroopan aikavyöhyke nyt meistä muista maista poikkea kuin 1-2h. Ja aina nämä tulee tälleen yömyöhällä. Itselle se ei ole ongelma kun olen yökyöpeli, mutta varmaan enempi katsojia ja äänestäjiä olis jos alkaisi jossain jo klo 18 alkaen, niin ei olisi kellään liian myöhään, vaikka asuisi missä (euroopan maassa) .

Tuli kyllä täysin eri kuva kappaleista, kun parin kuukauden aikana vain kuunteli spotifysta ilman esitystä. Liekinheitin ei toimi pelkkänä kappaleena, mutta esitys sitten on parhaita kaikista. Saa nähä miten äänestäjät tekee päätöksensä, jury varmaan antaa australialle eniten pisteitä, tosin suomi ei jääne kauas.

Yhteistyössä