Haaveena vauva 2027

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aida91
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Virkistäisikö joku muistiani ja kertoisi taas miten tuo DPO menikään? Ovispäivä oli -1 vai 0? En enää vaan muista.
Dpo eli day past ovulation eli 0 on ovispäivä. Mutta siis testithän näyttää sen plussan 12-48h ennen plussaa eli niissä, kun on plussa on yleensä -1 menossa. Korjatkaa, jos oon väärässä.

• Tykkää
Reactions: heltsuli ja Jazmyn
En oo vielä uskaltanu. 🙈 Ja sit mun maha on ollu niin sekasin viime päivät, et on kova epäusko siitä, et sieltä tulis plussa. 🥹😭 Ja oon niin nestehukassa tän masutaudin takia, et en tiiä saisinko ees kunnon pisunäytettä testiä varten. 🤷🏻‍♀️😳😅
Täällä kans maha ollu sekasin mut ei kuitekaa mitää mahatautia tms et maha vaa herkillä😳

• Tykkää
Reactions: EKarolina
Mut voi laittaa piinailijoihin 🤩 en tiiä ovulaatiopäivää, nyt ei oo tullu selkeitä oireita eikä mulle monesti tuukaan niin ei hätää. Tai sitte en oo vaan huomannu, yllättäen oon nyt ollu aika paljon ajattelematta koko asiaa ku oon ollu niin kiireinen. Nyt oli kyllä aktiivinen viikko, keskiviikko ainoo päivä ku ei makkarissa tapahtunu 🙈 oon positiivisesti yllättyny miten helppoa meillä on lopulta ollu lisätä kertoja vaikka töissä oli tosi stressaava viikko ja oon ollu väsyny. Tää on tuonu meitä lähemmäs toisiamme ja nautin mun avioliitosta nyt tosi paljon. Miksei olla tajuttu aikasemmin että läheisyyttä ois voinu olla enemmän, no parempi myöhään 😁 nyt ei niin harmitakaan vaikka eka yk ei tärppäis, ku tietää että ainakaan yrityksen puutteesta ei oo kiinni. En nyt tietenkään ees odota tai elättele kauheesti toiveita että eka heti onnistuis, mutta toki tää silti jännittää ku ollaan niin alussa ja yrittämässä ekaa kertaa elämässä. Jännittäviä aikoja!

Mulla pitäis keskimääräsen kierron (29p) mukaan alkaa menkat 7.6. Tänään kp16. Mikähän päivä ois eka että ois järkevää testata herkällä testillä? Oisko viikon päästä sunnuntai liian aikasin? Ei millään malttais oottaa, olin jo tän kierron alkaessa aivan täpinöissä 😁

Yhteistyössä