Haaveena vauva 2027

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aida91
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Virkistäisikö joku muistiani ja kertoisi taas miten tuo DPO menikään? Ovispäivä oli -1 vai 0? En enää vaan muista.
Dpo eli day past ovulation eli 0 on ovispäivä. Mutta siis testithän näyttää sen plussan 12-48h ennen plussaa eli niissä, kun on plussa on yleensä -1 menossa. Korjatkaa, jos oon väärässä.

En oo vielä uskaltanu. 🙈 Ja sit mun maha on ollu niin sekasin viime päivät, et on kova epäusko siitä, et sieltä tulis plussa. 🥹😭 Ja oon niin nestehukassa tän masutaudin takia, et en tiiä saisinko ees kunnon pisunäytettä testiä varten. 🤷🏻‍♀️😳😅
Täällä kans maha ollu sekasin mut ei kuitekaa mitää mahatautia tms et maha vaa herkillä😳

• Tykkää
Reactions: EKarolina
Mut voi laittaa piinailijoihin 🤩 en tiiä ovulaatiopäivää, nyt ei oo tullu selkeitä oireita eikä mulle monesti tuukaan niin ei hätää. Tai sitte en oo vaan huomannu, yllättäen oon nyt ollu aika paljon ajattelematta koko asiaa ku oon ollu niin kiireinen. Nyt oli kyllä aktiivinen viikko, keskiviikko ainoo päivä ku ei makkarissa tapahtunu 🙈 oon positiivisesti yllättyny miten helppoa meillä on lopulta ollu lisätä kertoja vaikka töissä oli tosi stressaava viikko ja oon ollu väsyny. Tää on tuonu meitä lähemmäs toisiamme ja nautin mun avioliitosta nyt tosi paljon. Miksei olla tajuttu aikasemmin että läheisyyttä ois voinu olla enemmän, no parempi myöhään 😁 nyt ei niin harmitakaan vaikka eka yk ei tärppäis, ku tietää että ainakaan yrityksen puutteesta ei oo kiinni. En nyt tietenkään ees odota tai elättele kauheesti toiveita että eka heti onnistuis, mutta toki tää silti jännittää ku ollaan niin alussa ja yrittämässä ekaa kertaa elämässä. Jännittäviä aikoja!

Mulla pitäis keskimääräsen kierron (29p) mukaan alkaa menkat 7.6. Tänään kp16. Mikähän päivä ois eka että ois järkevää testata herkällä testillä? Oisko viikon päästä sunnuntai liian aikasin? Ei millään malttais oottaa, olin jo tän kierron alkaessa aivan täpinöissä 😁

Täällä ei ole menkkoja kuulunut. Toi mun dpo listalla ei taida pitää paikkansa mitenkään, sen voi vaikka poistaa. Luulen että jos ovuloin niin se on ollut paljon myöhemmin. Toisaalta ei ihme, ne ekat menkat km:n jälkeen kestikin ihan hiton kauan. Viikonloppuna oli kyllä alaselässä ja vatsalla ihan menkkaolo, mutta vuotoa ei vielä näy. Pysyn siis piinailijoissa vielä. 🥹🤞🏼

Uutena sivusta seuranneena täällä moi. Mut voi lisätä listalle myös. Lapsia entuudestaan 2, nyt yk1 ja tällä hetkellä dpo5/6. Ja kierto 27/28pv. Mulla ei oo koskaan ollut helppoa raskautuminen ja ottanut molemmissa yli vuoden. Toive kolmannesta on ollut takaraivossa mutta traumaattisten synnytyksien takia en ole uskaltanut yrittää. Nyt kuitenkin yritetään🩵 Tänään ja eilen ollut kovat poltot alaselässä ja alavatsalla. Kuivan ajankohdan sijasta nyt ollut valkovuotoa aika paljon. Toivon kaikille tsemppiä ja plussanneille (aida ja lukija, onnittelut😍"

Haaveena vauva 2027

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä edellisen listan päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä, kuka tahansa voi päivittää listan.
Listan päivitys: kopioi edellinen lista + tekstit ja liitä ne uuteen viestiin, muokkaa kierto- ja piinapäivät ajan tasalle. Muokkaa myös päivämäärä. Selaa viestit läpi edelliseen listaan saakka ja lisää käyttäjien ilmoittamat päivitykset. Uusi käyttäjä lisätään oikeaan kohtaan listaa yrityksen alkamisajan perusteella laittamalla @-merkki ja sen perään käyttäjätunnus, sitten yrityksen alkamisajankohta ja monesko lapsi on kyseessä.

Plussanneet siirtyvät YA-listalta plussanneiden listalle, muista ilmoittaa kun haluat siirtyä.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee totta kai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi
@Haaveistatotta91 ★ 01/22 ★ 4.
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@Tuimatar89 ★ x/24 ★ 2.
@Soulsister85 ★ 03/25 ★ 4. (1.yhteinen)
@EKarolina ★ 04/25 ★ 2.
@Jazmyn ★ 05/25 ★ 2.
@viivaviivi ★ 09/25 ★ 8.
@Adelae ★ 10/25 ★ 1.
@Menna90 ★ 10/25 ★ 3. (1.yhteinen)
@miumau* ★ 11/25 ★ 4. (1. Yhteinen)
@Minnix ★ 11/25 ★ 3.
@Rilja ★ 01/26 ★ 2.
@Lukija616935 ★ 04/26 ★ 2.
@heltsuli ★ 05/26 ★ 2.
@Lukija619902 ★ 05/26 ★ 1.
@Jenzbyyy ★ 05/26 ★ 3.

★★★★★★★★★★★★★★★★

25.05.2026 Maanantai

Nimi ★ Kiertopäivä ★

@Soulsister85 kp 36/24-28
@heltsuli kp 36/28-34
@EKarolina kp 33/25-26
@Rilja kp 32/32-36
@Jazmyn kp 31/28-30
@miumau* kp 29
@Minnix kp 24/27-31
@Adelae kp 23/29-30
@viivaviivi kp 18
@Tuimatar89 kp 17/28-34
@Lukija619902 kp 17/24-33
@Haaveistatotta91 kp 11
@Lukija616935 kp 10
★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DP0 ★

@miumau*
@EKarolina DPO 14
@Jazmyn DPO 10
@Rilja DPO 9
@Minnix DPO 8
@viivaviivi DPO 5
@Lukija619902
Jenzbyyy DPO 5/6
★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3
@aida91 ★ 10/25 ★ 2. ★ 04/26
@Lukija613986 ★ 04/26 ★ 2. ★ 04/26

Haaveena vauva 2027

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä edellisen listan päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä, kuka tahansa voi päivittää listan.
Listan päivitys: kopioi edellinen lista + tekstit ja liitä ne uuteen viestiin, muokkaa kierto- ja piinapäivät ajan tasalle. Muokkaa myös päivämäärä. Selaa viestit läpi edelliseen listaan saakka ja lisää käyttäjien ilmoittamat päivitykset. Uusi käyttäjä lisätään oikeaan kohtaan listaa yrityksen alkamisajan perusteella laittamalla @-merkki ja sen perään käyttäjätunnus, sitten yrityksen alkamisajankohta ja monesko lapsi on kyseessä.

Plussanneet siirtyvät YA-listalta plussanneiden listalle, muista ilmoittaa kun haluat siirtyä.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee totta kai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi
@Haaveistatotta91 ★ 01/22 ★ 4.
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@Tuimatar89 ★ x/24 ★ 2.
@Soulsister85 ★ 03/25 ★ 4. (1.yhteinen)
@EKarolina ★ 04/25 ★ 2.
@Jazmyn ★ 05/25 ★ 2.
@viivaviivi ★ 09/25 ★ 8.
@Adelae ★ 10/25 ★ 1.
@Menna90 ★ 10/25 ★ 3. (1.yhteinen)
@miumau* ★ 11/25 ★ 4. (1. Yhteinen)
@Minnix ★ 11/25 ★ 3.
@Rilja ★ 01/26 ★ 2.
@Lukija616935 ★ 04/26 ★ 2.
@heltsuli ★ 05/26 ★ 2.
@Lukija619902 ★ 05/26 ★ 1.
@Jenzbyyy ★ 05/26 ★ 3.

★★★★★★★★★★★★★★★★

25.05.2026 Maanantai

Nimi ★ Kiertopäivä ★

@Soulsister85 kp 36/24-28
@heltsuli kp 36/28-34
@EKarolina kp 33/25-26
@Rilja kp 32/32-36
@Jazmyn kp 31/28-30
@miumau* kp 29
@Minnix kp 24/27-31
@Adelae kp 23/29-30
@viivaviivi kp 18
@Tuimatar89 kp 17/28-34
@Lukija619902 kp 17/24-33
@Haaveistatotta91 kp 11
@Lukija616935 kp 10
★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DP0 ★

@miumau*
@EKarolina DPO 14
@Jazmyn DPO 10
@Rilja DPO 9
@Minnix DPO 8
@viivaviivi DPO 5
@Lukija619902
Jenzbyyy DPO 5/6
★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3
@aida91 ★ 10/25 ★ 2. ★ 04/26
@Lukija613986 ★ 04/26 ★ 2. ★ 04/26
Kokeilin eka kertaa nyt listan päivittämistä, toivottavasti tein oikein ja näköjään tuli kirjautumattomana ku en tajua tätä oikein kunnolla vielä 😁

Kivaa viikkoa kaikille ja plussatuulia testaileville! ❤️

• Tykkää
Reactions: miumau* ja Minnix
Uutena sivusta seuranneena täällä moi. Mut voi lisätä listalle myös. Lapsia entuudestaan 2, nyt yk1 ja tällä hetkellä dpo5/6. Ja kierto 27/28pv. Mulla ei oo koskaan ollut helppoa raskautuminen ja ottanut molemmissa yli vuoden. Toive kolmannesta on ollut takaraivossa mutta traumaattisten synnytyksien takia en ole uskaltanut yrittää. Nyt kuitenkin yritetään🩵 Tänään ja eilen ollut kovat poltot alaselässä ja alavatsalla. Kuivan ajankohdan sijasta nyt ollut valkovuotoa aika paljon. Toivon kaikille tsemppiä ja plussanneille (aida ja lukija, onnittelut😍"
Tervetuloa ja tsemppiä yritykseen! 💕 Toivottavasti tärppää nopsasti 🤗

@Jazmyn jospa ois vielä liian aikanen. Itellä kuopuksen kohalla plussa tuli vasta dpo 16 ja sillonkin oli tosi haalea, et näkisin et vielä on toivoa.

@Rilja mulla kans aluksi on uskoa, että nyt tärppää ja si päivä päivältä se karisee...

Täällä tosiaan ei oo oikein mitään tuntemuksia. En tiiä onko se nyt hyvä vai huono, toisaalta viime kierroista ei oo ikävä sitä, että mulla tuli loppu kierroissa maitoa, vaikka ei oo 4 vuoteen imettäny😅 Toisaalta vielä ehtii keho senkin tempun tehä mu katotaan. Mietin et testaisko si ku dpo 10, vaikka en oo saanu ikinä plussaa sillon vaa vasta 16 -> vaikka herkät testit käytössä😅

Mukava saada lisää porukkaa ja kaikille plussatuulia❤️

Tervetuloa! 🌸✨

@Jazmyn jospa ois vielä liian aikanen. Itellä kuopuksen kohalla plussa tuli vasta dpo 16 ja sillonkin oli tosi haalea, et näkisin et vielä on toivoa.

@Rilja mulla kans aluksi on uskoa, että nyt tärppää ja si päivä päivältä se karisee...

Täällä tosiaan ei oo oikein mitään tuntemuksia. En tiiä onko se nyt hyvä vai huono, toisaalta viime kierroista ei oo ikävä sitä, että mulla tuli loppu kierroissa maitoa, vaikka ei oo 4 vuoteen imettäny😅 Toisaalta vielä ehtii keho senkin tempun tehä mu katotaan. Mietin et testaisko si ku dpo 10, vaikka en oo saanu ikinä plussaa sillon vaa vasta 16 -> vaikka herkät testit käytössä😅

Mukava saada lisää porukkaa ja kaikille plussatuulia❤️
Tuli mieleen et onko sulla prolaktiinia mitattu jos tulee maitoa vielä noinkin pitkään edellisen imetyksen jälkeen? 😯

Oliko @EKarolina niin et testaat tänää töiden jälkeen? 🤩 Täällä jännityksellä odotetaan 🫶🏻

Meillä töissä on järjestelmän päivitys ja ei oikeen mitään saa tehtyä joten on ollu ihan liikaa aikaa selata fertility friendistä omaa vastaavia käyriä 🫣 ja tänään on alamahaa vähän vihlonut.. onneks huomenna pitäis saada jo tehtyä ihan töitäkin et sais ajatuksia muualle 🙈

Yhteistyössä