V
vierailija
Vieras
Ei mene tarinasi läpi.Sua harmittaa ku et oo ite kelvannu
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei mene tarinasi läpi.Sua harmittaa ku et oo ite kelvannu
Plus et en siinä mielessä koskis tikullakaan.Ei mene tarinasi läpi.
Eikös se ollu ihan täysin täällä kehitelty juttu? Ei se ainakaan itse missään vihjannut mistään muusta kuin niiden tapaamisesta, josta se myös laittoi kuvia. Täällä sit keksittiin, että se lähti niitten kanssa jatkoille ja näkyi muka jossain stoorissakin. Siis selvästikin vaan läyhättiin silkkaa p askaa jotta saatiin tietty porukka vimmastumaan. Sama taitaa olla käynnissä nytkin.Mikä se viime kesän juttu oli? sen siis muistan että immu julkaisi kuvia joksuista ljubljanasta mutta sit oli jotain muutakin mitä täällä tai twitterissä kerrottiin. mitä se siis teki janin kanssa??
Tumpussa vaan sen toimittajan ja joksujen kuva, ei ole omaa kuvaansa laittanut mihkään.Eikös se ollu ihan täysin täällä kehitelty juttu? Ei se ainakaan itse missään vihjannut mistään muusta kuin niiden tapaamisesta, josta se myös laittoi kuvia. Täällä sit keksittiin, että se lähti niitten kanssa jatkoille ja näkyi muka jossain stoorissakin. Siis selvästikin vaan läyhättiin silkkaa p askaa jotta saatiin tietty porukka vimmastumaan. Sama taitaa olla käynnissä nytkin.
Toiselle tililleen on.Tumpussa vaan sen toimittajan ja joksujen kuva, ei ole omaa kuvaansa laittanut mihkään.
Mutta muualla se on julkaissut kuvia itsestään ja Janista. Mä luulin että ne puheet lähti laukalle nimenomaan niistä kuvista.Tumpussa vaan sen toimittajan ja joksujen kuva, ei ole omaa kuvaansa laittanut mihkään.
Olihan niitä puheita muuallakin ku täällä.Eikös se ollu ihan täysin täällä kehitelty juttu? Ei se ainakaan itse missään vihjannut mistään muusta kuin niiden tapaamisesta, josta se myös laittoi kuvia. Täällä sit keksittiin, että se lähti niitten kanssa jatkoille ja näkyi muka jossain stoorissakin. Siis selvästikin vaan läyhättiin silkkaa p askaa jotta saatiin tietty porukka vimmastumaan. Sama taitaa olla käynnissä nytkin.
Sä oletkin elämääsi kyllästynyt mamma.Jääkiekko on tylsää. Joka paikassa jääkiekkoa, töissäkään ei vois vähempää kiinnostaa.
en tiiä mistä on kyse mut kuulostaaBojanin ilma-kaulasuudelma Janille![]()
B:n pierut Janin naamalle tekee nannaa.en tiiä mistä on kyse mut kuulostaa![]()
Tuli vastaan se vanha twitterissä siis!!en tiiä mistä on kyse mut kuulostaa![]()
Jääkiekko EI ole elämää. Jääkiekkoa "fanittavat" naiset mielistelee vaan miehiä ja haluaa olla "hyviä jätkiä"Sä oletkin elämääsi kyllästynyt mamma.
Pienen varren kera.B:n pierut Janin naamalle tekee nannaa.
Tää ketju ei petä. Taso pysyy.Pienen varren kera.
Eihän Jan ole feminiininen haloo. Iso paketti, karvainen ja matala ääniTykkääköhän Immu feminiinisistä miehistä kuten muffinssi.
On sillä naisellinen vartalo, leveä lantio ja naisetkin on tuolla karvaisia ja omaa matalan äänen.Eihän Jan ole feminiininen haloo. Iso paketti, karvainen ja matala ääni![]()
Näin se meni. Ja sit ku jossain niissä festareitten omissa kuvissa se näkyi tuttavallisissa merkeissä joksujen seurassa ni sithän ne jutut vasta roihahtikin. Sitä en muista missä foorumilla ne alkoi, mut samoja ihmisiähän näissä varmasti pyörii. Ja siis kun onhan sillä tuttavia ja kavereita ni tietysti puheet alkoi kun suomalaiset tunnisti suomalaisen. Ihan sama ku sen yhden mallifanin kohdalla, ku bojan alkoi sitä seurata instassa ni heti alkoi kuulua juttua missä kaikkialla ne oli nähty kahdestaan.Mutta muualla se on julkaissut kuvia itsestään ja Janista. Mä luulin että ne puheet lähti laukalle nimenomaan niistä kuvista.