Relaatio 1280

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Näin tähän puol vuotta vaivaa ja käyttänyt tunteja mun omaa aikaa vielä siihen, että kerron vastauksia mun omaan tekeleeseen ja ihmiset ei osaa mitää muuta ku valittaa. Selvä sitte. Loppu auttaminen tähän. Pärjätkää omillanne. Ei osata olla kiitollisia sitte pätkääkään. Tehkää ite parempi. Se, ettei jaksa perehtyä aiheisiin on kyllä puhtaasti omaa syytä

Näin tähän puol vuotta vaivaa ja käyttänyt tunteja mun omaa aikaa vielä siihen, että kerron vastauksia mun omaan tekeleeseen ja ihmiset ei osaa mitää muuta ku valittaa. Selvä sitte. Loppu auttaminen tähän. Pärjätkää omillanne. Ei osata olla kiitollisia sitte pätkääkään. Tehkää ite parempi. Se, ettei jaksa perehtyä aiheisiin on kyllä puhtaasti omaa syytä
Mistä tiedät montako tuntia on nettiä väännellyt, turha sunkin on yleistää, mut kun tämä ei oo rellu vaan ihan suora AMA.

Hei, ei nyt kannata jättää hommaa kesken kun moni on jo tosi pitkällä. Ei anneta periks. Anna vaan helppoja vastauksia varsinkin niihin, joita eniten kysellään. Ja kaikki muutkin helppoja vastauksia jos niitä on tiedossa niin päästään kaikki viettään juhannusta.