Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Entäs tämä tapaus, jonka uhriksi jouduin. Oliko tämä pahoinpitely, seksuaalista häirintää vai mitä:
Kaunis nainen tuli eilen kadulla yhtäkkiä pieremään eteeni. Hän käski minun haistella hänen farkkupeppuaan. No peloissani ja pakotettuna tein työtä käskettyä ja painoin naamani hänen pepulleen. Nainen päästeli pitkiä oikein pahanhajuisia rutisevia pieruja suoraan naamaani. Minä pakotettuna imppasin nuo polttavat päästöt. Oli kyllä ahdistava ja traumatisoiva kokemus. En haluaisi kokea sitä uudestaan. Tuntuu, että olen hänen kaasuistaan vieläkin päihtynyt.

En minäkään ketjusuhdetta halua. Haluaisin, et oltais taas ystäviä ja jaettais toisillemme asioita, niin kuin aiemminkin. Siitä olisi hyvä aloittaa
Mutta kaapelisuhde minulle kelpaisi. Eli siis sellainen suhde, jossa sinä tulet alasti naamani päälle kyykkyyn ja tarjoilet pepustasi ruskeaa kaapelia(paskaa)suoraan suuhuni ja naamalleni päivittäin. Minä lupaan aina syödä kaiken kaapelin.
ap

Mutta kaapelisuhde minulle kelpaisi. Eli siis sellainen suhde, jossa sinä tulet alasti naamani päälle kyykkyyn ja tarjoilet pepustasi ruskeaa kaapelia(paskaa)suoraan suuhuni ja naamalleni päivittäin. Minä lupaan aina syödä kaiken kaapelin.

Riisuin
Peppuni
Ja
Pyllistin.
Göntsä
Painoi
Avonaisen
Suunsa
Pyllyreiälleni.
Päästelin
Polttavaa
Kaasua
Kovalla
Paineella
Ja
Pitkäkestoisesti
Rutisten
Göntsän
Suuhun.
Kumpikin
Nautimme
Tästä.

Riisuin
Peppuni
Ja
Pyllistin.
Göntsä
Painoi
Avonaisen
Suunsa
Pyllyreiälleni.
Päästelin
Polttavaa
Kaasua
Kovalla
Paineella
Ja
Pitkäkestoisesti
Rutisten
Göntsän
Suuhun.
Kumpikin
Nautimme
Tästä.
Hienoa että olette löytäneet toisenne. Vaikka harrastuksenne kuulostaa minun korvaan vähintäänkin erikoiselta, niin pääasia on että te kumpikin tykkäätte siitä.

Hienoa että olette löytäneet toisenne. Vaikka harrastuksenne kuulostaa minun korvaan vähintäänkin erikoiselta, niin pääasia on että te kumpikin tykkäätte siitä.

Painu sinä vttuun, huuhaa.
Hän on mielisairas. Sinä
varmaan näet tämän selvästi.
Siitä huolimatta arvokas
Jumalan luoma. Emme tunne
IRL. Hän kirjoittaa mitä
kirjoittaa. Anna ihmisen olla.
E

Yhteistyössä