V
vierailija
Vieras
Uusin villitys näyttää olevan sanoa, että hormonihoidot tuottavat miehelle murrosiän ja biologisen naiseuden... Mitä tuohon enää voi sanoa. Ei mitään. Ap
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Älä viitsi nimitellä muita keskustelijoita junteiksi.No siis sinä! Olet selvästi kouluja käymätön kun sinulle ei ole väliä sillä että elämän mielenkiintoisista ja tieteellisistä perusasioista joku tällä valehtelee jatkuvasti. Haluat vaientaa ihmiset jotka oikaisevat täysin metsässä olevien junttien käsityksiä
Mixei ilmiselviä juntteja saisi sanoa junteiksi?Älä viitsi nimitellä muita keskustelijoita junteiksi.
Ei kaikki mene maailmassa sinun mielitekojen mukaan. Erilaisuus on rikkautta. Jos ihminen tuntee olevansa väärän sukupuolen vanki, asiaan pitää saada muutos.Hesarissa näytti olevan juttua siitä miten viha seksuaalivähemmistöjä vastaan on lisääntynyt. Jutussa käsiteltiin sitä miten Pride-kulkueen osallistujaa pahoinpideltiin. Tosi surullista, että tässäkin asiassa on tullut takapakkia. Mutta itse en pystyisi osallistumaan enää Pride-kulkueeseen, koska se tulkitaan sellaisen ideologian kannattamiseksi, johon en usko. Tarkoitan siis tätä kampanjaa miehen ja naisen määritelmän hämärtämiseksi. Luulen, että en ole ainoa, joka ajattelee näin. Sukupuolen käsitteen hämärtämisen ideologia vieraannuttaa ihmisiä suvaitsevaisuuden ideasta. Ap
Luitkohan viestiä, johon vastasit? Enhän minä vastusta transhoitoja. Kirjoitin Pride-kulkueista ja siihen osallistuminen kyllä on minun mielitekojeni varassaEi kaikki mene maailmassa sinun mielitekojen mukaan. Erilaisuus on rikkautta. Jos ihminen tuntee olevansa väärän sukupuolen vanki, asiaan pitää saada muutos.
Katsoin MTV:n Uutisekstran Karoliina Partasen haastattelun vuoksi. Välillä oli mainospätkä, jossa mainostettiin sarjaa aiheena liian kookas penis.
Hätkähdin mutta sitten ajattelin millaista olisi ollla mies liian ison peniksen kanssa. Aiheesta tuli mieleen tapaamani mies viihteellä, mutta se on jo toisen viestiketjun aiheen asia.
Hyvä kun oikaisit väärän tulkintani.Luitkohan viestiä, johon vastasit? Enhän minä vastusta transhoitoja. Kirjoitin Pride-kulkueista ja siihen osallistuminen kyllä on minun mielitekojeni varassaEn vastusta transihmisiä, päinvastoin. Koko ketjun ajan olen kirjoittanut, että heitä on ja tulee aina olemaan, he ovat osa normaalia ihmisyyden spektriä. Ap