V
vierailija
Vieras
Niin etkö sä ollut vain täällä ja jodel?Enpä ole muualla ees törmännyt tälläiseen Dz fanitukseen kuin tämä ketju, jonka kirjoittajien ikää et tiedä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Niin etkö sä ollut vain täällä ja jodel?Enpä ole muualla ees törmännyt tälläiseen Dz fanitukseen kuin tämä ketju, jonka kirjoittajien ikää et tiedä.
Eikö tuota Bojamia ällötä tuo ainainen suomalainen mummokolonna. Ottas mieluummin söpöjä teinityttöjä tai kunnon karvaisen Markun. Ilmankos artistit tuppaa ennenpitkää turvautumaan päihteisiin ja muihin turrukkeisiin.
Ja tumppu ja X, ei siellä tollaisia puhuta.Niin etkö sä ollut vain täällä ja jodel?![]()
Mihin kuviin?On ne alle 40v. suominaisfanit kauniita, mut he eivät tunge noihin kuviin eivätkö välitä Bojerestä
Sillä yhdellä BoJere fanilla on kuvia instassaan Sloveniasta. Fanittaa sekä B & K.Mihin kuviin?
Iäkkäitä mammoja.Enpä ole muualla ees törmännyt tälläiseen Dz fanitukseen kuin tämä ketju, jonka kirjoittajien ikää et tiedä.
Mistä?Kappas kekätossari mennyt valittamaan jodeliin taas![]()
Miten niin? En ole ainakaan tänään kirjoittanut mitään.Kappas kekätossari mennyt valittamaan jodeliin taas![]()
Mummojuna hyllyy siellä sunkin puolestaOlisin itsekin lähtenyt Sloveniaan,mutta juhannusviikolla ei saanut töistä lomaa.![]()
Jaaha, Käärijän vanhemmat bongattu jo kuulemma tänään matkalla Sloveniaan jodelin mukaan, J sit varmaankin heti huomen aamusta luulisi.
Kuka se siis on?Onko se sama stalkkerimummo taas kirjotellut K:n lähipiiristä?
Mene pelastamaan Bojan kaikilta kauheuksilta. Olethan nuori, kaunis ja hoikka ja todella fiksu.Läskit vanhat suomimammat Sloveniassa nuorten hehkeiden naisten keskellä... No tuovathan nuo hölmöt mammat toki rahaa heidän kassaan.
Ai suomalainen vai, en kyllä löytänyt tälläistä? Ainakaan hällä kellä kuva Bojanin kanssa.Sillä yhdellä BoJere fanilla on kuvia instassaan Sloveniasta. Fanittaa sekä B & K.
En löytänyt mitään valitusta.Kuka se siis on?
Se joka puhuu aina vähän puuta heinää ja stalkkailee kaikki K:n lähipiirit. H:lla alkaa.Kuka se siis on?
Ai He-alkuinen nimimerkki, missä hän jotain stalkkailuja ois harjoittanut?Se joka puhuu aina vähän puuta heinää ja stalkkailee kaikki K:n lähipiirit. H:lla alkaa.
Minä varasin lennot, mutta en tiedä perunko vielä (otin sen oikeuden siihen) ku aiheuttikin kauheat raivarit osassa läheisiä. Matkustan kuulemma aina, kun olin juuri siellä K:n areenakeikallakin.Olisin itsekin lähtenyt Sloveniaan,mutta juhannusviikolla ei saanut töistä lomaa.![]()
Siis minun isä toisinsanoen ei hyväksy tälläistä matkustelua, ja olen kuulemma suuressa vaarassa ku yksin menisin.Minä varasin lennot, mutta en tiedä perunko vielä (otin sen oikeuden siihen) ku aiheuttikin kauheat raivarit osassa läheisiä. Matkustan kuulemma aina, kun olin juuri siellä K:n areenakeikallakin.