Voih ja eih! Tänään on vuoden pisin päivä, huominen on jo joitain sekunteja lyhyempi!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Clovis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä mä haluaisin jäädä kesään. Tai tätä kesää voisi olla tuonne marraskuulle, sit lyhyt +0- +5 asteen "talvi" joulu-tammikuussa ja sitten taas lämpenisi. Talvella saisi olla myös valoisampaa.

Haluan muuttaa etelämmäksi....😩

Viime talvi oli kamala pitkine pakkasineen, sen jälkeen nopea pudotus lämpimään kevääseen.
 
Kyllä mä haluaisin jäädä kesään. Tai tätä kesää voisi olla tuonne marraskuulle, sit lyhyt +0- +5 asteen "talvi" joulu-tammikuussa ja sitten taas lämpenisi. Talvella saisi olla myös valoisampaa.

Haluan muuttaa etelämmäksi....😩

Viime talvi oli kamala pitkine pakkasineen, sen jälkeen nopea pudotus lämpimään kevääseen.
Toivominen ei auta, ainoastaan muutto etelään auttaa
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Kyllä mä haluaisin jäädä kesään. Tai tätä kesää voisi olla tuonne marraskuulle, sit lyhyt +0- +5 asteen "talvi" joulu-tammikuussa ja sitten taas lämpenisi. Talvella saisi olla myös valoisampaa.

Haluan muuttaa etelämmäksi....😩

Viime talvi oli kamala pitkine pakkasineen, sen jälkeen nopea pudotus lämpimään kevääseen.
Onko sinusta tullut vanha?:eek: Ennen inhosit helteitä...

Mr. Echo voi tuosta hyötyäkin, jos hakeudutte vaikkapa Thaimaahan. Hänen kireät lihaksensa kaipaavat hierontaa....
IMG_2891%E5%AE%8C.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Kyllä mä haluaisin jäädä kesään. Tai tätä kesää voisi olla tuonne marraskuulle, sit lyhyt +0- +5 asteen "talvi" joulu-tammikuussa ja sitten taas lämpenisi. Talvella saisi olla myös valoisampaa.

Haluan muuttaa etelämmäksi....😩

Viime talvi oli kamala pitkine pakkasineen, sen jälkeen nopea pudotus lämpimään kevääseen.
Sun on aika värkätä viherhuone lähelle - se jatkaa syksyä pari kuukautta ja kevättä myös:-)
 
Kyllä mä haluaisin jäädä kesään. Tai tätä kesää voisi olla tuonne marraskuulle, sit lyhyt +0- +5 asteen "talvi" joulu-tammikuussa ja sitten taas lämpenisi. Talvella saisi olla myös valoisampaa.

Haluan muuttaa etelämmäksi....😩

Viime talvi oli kamala pitkine pakkasineen, sen jälkeen nopea pudotus lämpimään kevääseen.

Oon ihan prilulleen samaa mieltä!

Toki kernaasti ottsisin keskikesäaikaankin kuuden tunnin hämärän yön, hankala kun on nukkua ku alkaa paistaa jo aamuneljältä.
 

Yhteistyössä