V
vierailija
Vieras
12.8.menossa jonnekin?Odotan jo elokuun hämärää
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
12.8.menossa jonnekin?Odotan jo elokuun hämärää
Toivominen ei auta, ainoastaan muutto etelään auttaaKyllä mä haluaisin jäädä kesään. Tai tätä kesää voisi olla tuonne marraskuulle, sit lyhyt +0- +5 asteen "talvi" joulu-tammikuussa ja sitten taas lämpenisi. Talvella saisi olla myös valoisampaa.
Haluan muuttaa etelämmäksi....
Viime talvi oli kamala pitkine pakkasineen, sen jälkeen nopea pudotus lämpimään kevääseen.
Myönnän ristiriidan. Mutta jos aikoo tehdä muutakin kuin päivystää naisnäkymiä 24/7, on syksy parempi.Paha ristiriita
Paljasta pintaa ei sit enää näy ja kauniit kurvit peittyy kahisevien tuulipukujen sisään.
Onko sinusta tullut vanha?Kyllä mä haluaisin jäädä kesään. Tai tätä kesää voisi olla tuonne marraskuulle, sit lyhyt +0- +5 asteen "talvi" joulu-tammikuussa ja sitten taas lämpenisi. Talvella saisi olla myös valoisampaa.
Haluan muuttaa etelämmäksi....
Viime talvi oli kamala pitkine pakkasineen, sen jälkeen nopea pudotus lämpimään kevääseen.
Kaikki muu kuin kauniiden naisten päivystäminen on turhaaMyönnän ristiriidan. Mutta jos aikoo tehdä muutakin kuin päivystää naisnäkymiä 24/7, on syksy parempi.
Ja syksyn keleissä voi aina tarjoutua lämmittämään saunan paleleville....![]()
Ei yllätys, että roikut 24/7 h palstalla vahtimassa kirjoituksiani.Kaikki muu kuin kauniiden naisten päivystäminen on turhaa![]()
Sun on aika värkätä viherhuone lähelle - se jatkaa syksyä pari kuukautta ja kevättä myösKyllä mä haluaisin jäädä kesään. Tai tätä kesää voisi olla tuonne marraskuulle, sit lyhyt +0- +5 asteen "talvi" joulu-tammikuussa ja sitten taas lämpenisi. Talvella saisi olla myös valoisampaa.
Haluan muuttaa etelämmäksi....
Viime talvi oli kamala pitkine pakkasineen, sen jälkeen nopea pudotus lämpimään kevääseen.
Ei yllätys, että roikut 24/7 h palstalla vahtimassa kirjoituksiani.![]()
Kyllä mä haluaisin jäädä kesään. Tai tätä kesää voisi olla tuonne marraskuulle, sit lyhyt +0- +5 asteen "talvi" joulu-tammikuussa ja sitten taas lämpenisi. Talvella saisi olla myös valoisampaa.
Haluan muuttaa etelämmäksi....
Viime talvi oli kamala pitkine pakkasineen, sen jälkeen nopea pudotus lämpimään kevääseen.
Hän ei tajua maalittaneensa koko nettihistoriansa ajan omaa peilikuvaa.Pieru-Petri elelee taas harhoissaan![]()
Ei mitään ongelmaa jatkossa kun laitat vaikka mustat kevyet nailon sukkiksesi silmillesiOon ihan prilulleen samaa mieltä!
Toki kernaasti ottsisin keskikesäaikaankin kuuden tunnin hämärän yön, hankala kun on nukkua ku alkaa paistaa jo aamuneljältä.
Sen kyllä ymmärtää kaikki hyvinLépa ei tajua maalittaneensa koko nettihistoriansa ajan omaa peilikuvaa.
Hän vihaa kaikkia koska vihaa itseään
Ei mitään ongelmaa jatkossa kun laitat vaikka mustat kevyet nailon sukkiksesi silmillesi