V
vierailija
Vieras
Mikä pösilä sinäkin oikein olet näiden tyhmien kirjoitteluidesi kanssa. Koeta takoa jo päähäsi, että kyse on kahdesta kaveruksesta ja se rakkaus on sitä laatua. Muuta on turha kuvitella ja satuilla. Sulla on vaikka mitä todisteita edessä, kunhan käyttäisit järkeäsi joskusMitkä tossarit? Ikävöitkö heitä? Sinua näyttää harmittavan Jeren ja Bojanin rakkaus varsinkin, mitä näit Karnevaaleissa. Tarkasti seurasit tietenkin tapahtumia. Niistä et mainitse mitään??? Dz. jutut liittyvät vain siihen, että trolli tietää Jeren ja Bojanin olevan partnereita ja sitä harmittaa vietävästi. Miksi harmitus, sitä en tiedä. Oma elämänsäkö ongelmissa.
t. eri