V
vierailija
Vieras
Mitä apua?Viime kesänä!!???? Apuva!!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mitä apua?Viime kesänä!!???? Apuva!!
Luontevasti sattumalta, niinpä tietenkinSamaa mietin. On voinut olla täysin luonteva tilanne, eikä siinä kenenkään ole välttämättä tarvinnut ujuttautua väkisin viereen.
Mikä pösilä sinäkin oikein olet näiden tyhmien kirjoitteluidesi kanssa. Koeta takoa jo päähäsi, että kyse on kahdesta kaveruksesta ja se rakkaus on sitä laatua. Muuta on turha kuvitella ja satuilla. Sulla on vaikka mitä todisteita edessä, kunhan käyttäisit järkeäsi joskusMitkä tossarit? Ikävöitkö heitä? Sinua näyttää harmittavan Jeren ja Bojanin rakkaus varsinkin, mitä näit Karnevaaleissa. Tarkasti seurasit tietenkin tapahtumia. Niistä et mainitse mitään??? Dz. jutut liittyvät vain siihen, että trolli tietää Jeren ja Bojanin olevan partnereita ja sitä harmittaa vietävästi. Miksi harmitus, sitä en tiedä. Oma elämänsäkö ongelmissa.
Mä kans aina luontevasti uin mun idolien vanhempien liiveihin. Ja juttelen mukavia, jotta saan tietoja someen jaettavaksiLuontevasti sattumalta, niinpä tietenkinSama mamma luontevasti ja sattumalta aina ”eksyy” paikalle. Tietäispä K:n vanhemmat mitä kirjoittaa pojastaan niin ei välttämättä niin luontevasti ja sattumalta hänen kanssaan juttelisi.
Niin, mutta hän on pelleshippaaja ja noista jutuista ainakin X:ssä näkee et kirjoittaa niitä leikillään, välillä on muitakin kuin Bojan, vaikka nyt niin muka K ja B shippaajaa esittääkin.Luontevasti sattumalta, niinpä tietenkinSama mamma luontevasti ja sattumalta aina ”eksyy” paikalle. Tietäispä K:n vanhemmat mitä kirjoittaa pojastaan niin ei välttämättä niin luontevasti ja sattumalta hänen kanssaan juttelisi.
Samoin se tanskalainen kaveri, Tuu mun luo sormuksen antaja, heille tää on vain jonkun sortin viihdettä, niin sillä verukkeella rikotaan sitten erilaisia rajoja.Niin, mutta hän on pelleshippaaja ja noista jutuista ainakin X:ssä näkee et kirjoittaa niitä leikillään, välillä on muitakin kuin Bojan, vaikka nyt niin muka K ja B shippaajaa esittääkin.
Nyt kyllä taidat sekoittaa tyyppejä ja pahasti. Tämä fani ei ole koskaan kirjoitellut mitään typeriä juttuja ja shippauskin on ollut leikkisää kevytversiota (vaikka itselle sekin on blääh). Sun agendana on näemmä vain mustamaalata ja haukkua vuoronperään kuka tahansa. K:n vanhemmat ovat aiemminkin jutelleet fanien kanssa keikoilla, joten miksi tämä nyt olisi jotenkin erikoistapaus ja tuomittavaa.Luontevasti sattumalta, niinpä tietenkinSama mamma luontevasti ja sattumalta aina ”eksyy” paikalle. Tietäispä K:n vanhemmat mitä kirjoittaa pojastaan niin ei välttämättä niin luontevasti ja sattumalta hänen kanssaan juttelisi.
Mikä pösilä sinäkin oikein olet näiden tyhmien kirjoitteluidesi kanssa. Koeta takoa jo päähäsi, että kyse on kahdesta kaveruksesta ja se rakkaus on sitä laatua. Muuta on turha kuvitella ja satuilla. Sulla on vaikka mitä todisteita edessä, kunhan käyttäisit järkeäsi joskus
t. eri
Mitäs tietoja hän nyt muka jakoi? Muutenkin koko juttu kuulosti ihan spontaanilta, joka ei ole edes kestänyt kauaa. Iloisissa tunnelmissa siellä on kaikki olleet sen myrskyn jäljiltä.Mä kans aina luontevasti uin mun idolien vanhempien liiveihin. Ja juttelen mukavia, jotta saan tietoja someen jaettavaksi![]()
En malttanutkaan tai osaa nukkua enempää päivällä, mutta noista väitetyistä rooleista, eiks minun sit siinä tapauksessa ois kannattanut valehdella noi Slovenian tekemiseni mukaan lukien keikka, vaan kerroinkin ihan rehellisesti miten tämä asia meni.Mutta joo, pitäis varmaan mennä takaisin nukkuun, pääsin kotiin vasta jotain kahdelta yöllä. Air Baltic vielä myöhensi tota jatkolentoa, kun odotettiin ihmisiä muilta lennoilta.
K tykkääBojanilla on tosi naiselliset reidet![]()
Tyhmiä nuo arvailut, jos tarkoitat, että kirjoittaja olisi ollut kyseinen lähestyjä. Minä sen kirjoitin ja olen niin vaivainen vanhus, etten edes valitettvasti päässyt paikalle.Katos katos, onko itse mamma tullut puolustelemaan![]()
No jos tiedät ja tunnet henkilön, niin uskon, että osaat paremmin arvioida tilanteen.Luontevasti sattumalta, niinpä tietenkinSama mamma luontevasti ja sattumalta aina ”eksyy” paikalle. Tietäispä K:n vanhemmat mitä kirjoittaa pojastaan niin ei välttämättä niin luontevasti ja sattumalta hänen kanssaan juttelisi.
JanHei kaikki pöntöt ja pösilöt, mikä on paras grillimakkara?
Missään kuvissa tämä henkilö ei näy kunnolla kasvoistaan. Aina nuo mustat lasit päässä ja lippa silmillä.Siellä taas K blondinsa kanssa autossa. Ne on kokoajan yhdessä! <3
On tännekin joskus linkattu se I miss us -biisin mv:n kuvauksista tehty video, jossa näkyy kasvot ihan kunnolla.Missään kuvissa tämä henkilö ei näy kunnolla kasvoistaan. Aina nuo mustat lasit päässä ja lippa silmillä.
Googlen haku vois auttaa..Missään kuvissa tämä henkilö ei näy kunnolla kasvoistaan. Aina nuo mustat lasit päässä ja lippa silmillä.