V
vierailija
Vieras
Mulle tapahtuu jotain tosi creepyä ja en tiedä miten... Haluun vaan, että asiat normalisoituu.Mikä hätänä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mulle tapahtuu jotain tosi creepyä ja en tiedä miten... Haluun vaan, että asiat normalisoituu.Mikä hätänä?
Millaista creepyä?Mulle tapahtuu jotain tosi creepyä ja en tiedä miten... Haluun vaan, että asiat normalisoituu.
Joo, meni ihan väärille raiteille. Aina voi kuitenkin todeta sen, että ihmisiä ollaan ja joskus asiat menee vähän vihkoon. Meni kuitenkin aika siististi ja hallitusti ojaan. Olisi voinut olla paaaljon pahempaakin, niin siinä mielessä ihan hyvin. Jos haluat jutella asioista, niin voit laittaa viestin ja nähdään sitten, mutta en osaa sanoa ilman asiasta juttelua että kannattaako meidän oikeasti yrittää uudestaan. Eikä sunkaan tarvitse sitä tietää, mutta toivoisin että osaisit sanoa ääneen sen ettet tiedä.Anteeksi. Tämä on lähtenyt väärille raiteille. Haluaisin korjata asiat mahdollisimman pian ja perusteellisesti.
Lupaan, että kaikki muuttuu jos vain annat siihen mahdollisuuden. Pyydän, että armahdat ja lupaan olla nöyrä.
Tottakai ja oon valmis ottaan ammattilaisen meille avuksi tällä kertaa tosissaan jos sitä haluat. Mä olen hankkiutunut jo terapiaan ja aijon käsitellä omat asiat läpikotaisin, että en tee enää samoja virheitä.Joo, meni ihan väärille raiteille. Aina voi kuitenkin todeta sen, että ihmisiä ollaan ja joskus asiat menee vähän vihkoon. Meni kuitenkin aika siististi ja hallitusti ojaan. Olisi voinut olla paaaljon pahempaakin, niin siinä mielessä ihan hyvin. Jos haluat jutella asioista, niin voit laittaa viestin ja nähdään sitten, mutta en osaa sanoa ilman asiasta juttelua että kannattaako meidän oikeasti yrittää uudestaan. Eikä sunkaan tarvitse sitä tietää, mutta toivoisin että osaisit sanoa ääneen sen ettet tiedä.
Moi Ehana ihana!
Pikku-eelle terkut
'isosystEriltä.'
MiEhelle hugia.
X
Oon iloinen, että haluat oikeasti saada omassa päässäsi kaiken järjestykseen. Mä itseasiassa ajattelin/tunsin, että saisin jotain omia ongelmiani korjattua sun kanssa jos auttaisit mua. Ulkopuoliselle tuskin osaisin avautua, mutta sulle varmasti hiljalleen jos haluaisit kuulla. Samoin sun ongelmat tuntui ymmärrettäviltä ja luonnollisilta korjattavaksi. Tosissani haluaisin yrittää, yliajattelu vaan sotkee sitä tunnetta, niin rauhallinen tahti olisi hyväksi. En tiedä miten saataisiin kommunkointiin heti oikea raide ettei menisi jäiseksi.Tottakai ja oon valmis ottaan ammattilaisen meille avuksi tällä kertaa tosissaan jos sitä haluat. Mä olen hankkiutunut jo terapiaan ja aijon käsitellä omat asiat läpikotaisin, että en tee enää samoja virheitä.
En mä halua hätäisiä päätöksiä tehdä. Kaikessa rauhassa, mutta toivoisin, että ei pidetä radiohiljaisuuttakaan.
Oon iloinen, että haluat oikeasti saada omassa päässäsi kaiken järjestykseen. Mä itseasiassa ajattelin/tunsin, että saisin jotain omia ongelmiani korjattua sun kanssa jos auttaisit mua. Ulkopuoliselle tuskin osaisin avautua, mutta sulle varmasti hiljalleen jos haluaisit kuulla. Samoin sun ongelmat tuntui ymmärrettäviltä ja luonnollisilta korjattavaksi. Tosissani haluaisin yrittää, yliajattelu vaan sotkee sitä tunnetta, niin rauhallinen tahti olisi hyväksi. En tiedä miten saataisiin kommunkointiin heti oikea raide ettei menisi jäiseksi.