Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Anteeksi. Tämä on lähtenyt väärille raiteille. Haluaisin korjata asiat mahdollisimman pian ja perusteellisesti.

Lupaan, että kaikki muuttuu jos vain annat siihen mahdollisuuden. Pyydän, että armahdat ja lupaan olla nöyrä.
Joo, meni ihan väärille raiteille. Aina voi kuitenkin todeta sen, että ihmisiä ollaan ja joskus asiat menee vähän vihkoon. Meni kuitenkin aika siististi ja hallitusti ojaan. Olisi voinut olla paaaljon pahempaakin, niin siinä mielessä ihan hyvin. Jos haluat jutella asioista, niin voit laittaa viestin ja nähdään sitten, mutta en osaa sanoa ilman asiasta juttelua että kannattaako meidän oikeasti yrittää uudestaan. Eikä sunkaan tarvitse sitä tietää, mutta toivoisin että osaisit sanoa ääneen sen ettet tiedä.
 

Yhteistyössä