K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jälkeenpäin on nyt sit harmittanut tosi paljon toi karnevaaleilta pois jäänti, ihan kuten Tavastiakin, että ois vain pitänyt pakottaa itseni sinne. Tuntui vaan et olin niin pihalla tuolla, etten alkuun tiennyt kuinka ees tilataan taksi tuolla, et sikäli se seuralainen oiskin kannattanut ottaa mukaan. Minun jalat vaan pakotti niiden ostosten teon jälkeen takaisin hotellille tai siis aattelin et tietty karnevaaleilla ne minun ostokset ois heitetty roskiin. Ja sit jäin jumiin sinne huoneeseen, ehkä se läheisten meuhkaus alitajuisesti vaikutti myöskin et en sais olla siellä missä olin.
 
Jälkeenpäin on nyt sit harmittanut tosi paljon toi karnevaaleilta pois jäänti, ihan kuten Tavastiakin, että ois vain pitänyt pakottaa itseni sinne. Tuntui vaan et olin niin pihalla tuolla, etten alkuun tiennyt kuinka ees tilataan taksi tuolla, et sikäli se seuralainen oiskin kannattanut ottaa mukaan. Minun jalat vaan pakotti niiden ostosten teon jälkeen takaisin hotellille tai siis aattelin et tietty karnevaaleilla ne minun ostokset ois heitetty roskiin. Ja sit jäin jumiin sinne huoneeseen, ehkä se läheisten meuhkaus alitajuisesti vaikutti myöskin et en sais olla siellä missä olin.
Toinen virheeni oli ehkä inasti kuitenkin hotellivalinta, vaikka huone ihan hieno olikin, mutta kolmen tähden hotellissa ei palveluita niin paljon kuin oisin halunnut, plus aika syrjäinen sijainti sairaalan vieressä. Onneksi hälytyksiä ei yöllä kumminkaan ollut, mut jonkin verran se ärsytti päivällä. Ehkä se kuitenkin oli niin et ihan tapahtumapaikan läheisyydessä niitä hotelleja ei ollut, mutta paremmalla sijainnilla kuitenkin mitä oon katsonut.
 
Toinen virheeni oli ehkä inasti kuitenkin hotellivalinta, vaikka huone ihan hieno olikin, mutta kolmen tähden hotellissa ei palveluita niin paljon kuin oisin halunnut, plus aika syrjäinen sijainti sairaalan vieressä. Onneksi hälytyksiä ei yöllä kumminkaan ollut, mut jonkin verran se ärsytti päivällä. Ehkä se kuitenkin oli niin et ihan tapahtumapaikan läheisyydessä niitä hotelleja ei ollut, mutta paremmalla sijainnilla kuitenkin mitä oon katsonut.
Mutta Lontoossa se oli niin et se keikkapaikka näkyi hotlan ikkunasta eli oli todella helppoa mennä. Vaikka sielläkin ekaa kertaa olin.
 
Toinen virheeni oli ehkä inasti kuitenkin hotellivalinta, vaikka huone ihan hieno olikin, mutta kolmen tähden hotellissa ei palveluita niin paljon kuin oisin halunnut, plus aika syrjäinen sijainti sairaalan vieressä. Onneksi hälytyksiä ei yöllä kumminkaan ollut, mut jonkin verran se ärsytti päivällä. Ehkä se kuitenkin oli niin et ihan tapahtumapaikan läheisyydessä niitä hotelleja ei ollut, mutta paremmalla sijainnilla kuitenkin mitä oon katsonut.
No sait kuitenkin hengittää samaa ilmaa samassa kaupungissa, missä Bojan ja Jere olivat YHTÄ AIKAA!5
 

Yhteistyössä