V
vierailija
Vieras
Eihän tää ihminen sellaisia kirjoittele.More than friends kunnon Prisma-twistillä![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eihän tää ihminen sellaisia kirjoittele.More than friends kunnon Prisma-twistillä![]()
Oi oi, niidtä tuli erottamattomat <3Siellä taas K blondinsa kanssa autossa. Ne on kokoajan yhdessä! <3
Työn takia vain.Oi oi, niidtä tuli erottamattomat <3
Just hyvä! Nätimmät silmät kuin kaikilla tähänastisilla yhteensäMissään kuvissa tämä henkilö ei näy kunnolla kasvoistaan. Aina nuo mustat lasit päässä ja lippa silmillä.
Lainailevat toistensa vöitäTyön takia vain.
Tais olla omat vyöt että.Lainailevat toistensa vöitä![]()
Jenkkireissulla lainarinki pyöri kivasti, näkyy kun vähän tsekkaa .....Tais olla omat vyöt että.
Ei ole tämä henkilö kyseessä pönttö.More than friends kunnon Prisma-twistillä![]()
Vai niin, ihan niin paljon ei kiinnosta tutkia K:n juttuja kyllä.Jenkkireissulla lainarinki pyöri kivasti, näkyy kun vähän tsekkaa .....![]()
Kyllä siellä pystyy maksamaan joka paikassa kortilla.Kun lähtee kehitysmaahan on hyvä ensin ottaa selvää.
Missä päin olet käynyt?Mä olen matkustanut Kiinassa niin siellä kaikki maksetaan kännykkällä. Ihan kaikki. Balkani on Euroopan kehitysmaa mitä tulee maksamiseen.
Eipä kelvannut minun ekalle taksille kortti, lisäksi vaikutti et veloitti ylihintaa matkasta lentokentältä vanhaan kaupunkiin, 90 eur meinaan. Kun taas paluumatkan taksi vain 30 eur ja kortti kelpasi normaalisti.Kyllä siellä pystyy maksamaan joka paikassa kortilla.
Terveisiä Sloveniasta!
Huhhuh ja jihuuu
Toinen virheeni oli ehkä inasti kuitenkin hotellivalinta, vaikka huone ihan hieno olikin, mutta kolmen tähden hotellissa ei palveluita niin paljon kuin oisin halunnut, plus aika syrjäinen sijainti sairaalan vieressä. Onneksi hälytyksiä ei yöllä kumminkaan ollut, mut jonkin verran se ärsytti päivällä. Ehkä se kuitenkin oli niin et ihan tapahtumapaikan läheisyydessä niitä hotelleja ei ollut, mutta paremmalla sijainnilla kuitenkin mitä oon katsonut.Jälkeenpäin on nyt sit harmittanut tosi paljon toi karnevaaleilta pois jäänti, ihan kuten Tavastiakin, että ois vain pitänyt pakottaa itseni sinne. Tuntui vaan et olin niin pihalla tuolla, etten alkuun tiennyt kuinka ees tilataan taksi tuolla, et sikäli se seuralainen oiskin kannattanut ottaa mukaan. Minun jalat vaan pakotti niiden ostosten teon jälkeen takaisin hotellille tai siis aattelin et tietty karnevaaleilla ne minun ostokset ois heitetty roskiin. Ja sit jäin jumiin sinne huoneeseen, ehkä se läheisten meuhkaus alitajuisesti vaikutti myöskin et en sais olla siellä missä olin.
Mutta Lontoossa se oli niin et se keikkapaikka näkyi hotlan ikkunasta eli oli todella helppoa mennä. Vaikka sielläkin ekaa kertaa olin.Toinen virheeni oli ehkä inasti kuitenkin hotellivalinta, vaikka huone ihan hieno olikin, mutta kolmen tähden hotellissa ei palveluita niin paljon kuin oisin halunnut, plus aika syrjäinen sijainti sairaalan vieressä. Onneksi hälytyksiä ei yöllä kumminkaan ollut, mut jonkin verran se ärsytti päivällä. Ehkä se kuitenkin oli niin et ihan tapahtumapaikan läheisyydessä niitä hotelleja ei ollut, mutta paremmalla sijainnilla kuitenkin mitä oon katsonut.
No sait kuitenkin hengittää samaa ilmaa samassa kaupungissa, missä Bojan ja Jere olivat YHTÄ AIKAA!5Toinen virheeni oli ehkä inasti kuitenkin hotellivalinta, vaikka huone ihan hieno olikin, mutta kolmen tähden hotellissa ei palveluita niin paljon kuin oisin halunnut, plus aika syrjäinen sijainti sairaalan vieressä. Onneksi hälytyksiä ei yöllä kumminkaan ollut, mut jonkin verran se ärsytti päivällä. Ehkä se kuitenkin oli niin et ihan tapahtumapaikan läheisyydessä niitä hotelleja ei ollut, mutta paremmalla sijainnilla kuitenkin mitä oon katsonut.
Totta, ja siis rakastin Sloveniaa, oli silti yks parhaista matkoista mitä oon koskaan tehnyt.No sait kuitenkin hengittää samaa ilmaa samassa kaupungissa, missä Bojan ja Jere olivat YHTÄ AIKAA!5
Sua valitettavasti huijattiin kyllä. Matka lentokentältä vanhaan kaupunkiin maksoi 28 euroa niin mennessä kuin tullessa.Eipä kelvannut minun ekalle taksille kortti, lisäksi vaikutti et veloitti ylihintaa matkasta lentokentältä vanhaan kaupunkiin, 90 eur meinaan. Kun taas paluumatkan taksi vain 30 eur ja kortti kelpasi normaalisti.