K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onpa muuten vähän eri tasoinen videointi tää Karnevaalikonsertti, kuin Stozice, jonka Mark pilasi. Se oli umpisurkeasti leikattu, pimeä ja tyhmä. Nyt sen sijaan bändi oli elämänsä vedossa ja tallenne paljon parempi.
 
Kiitos, ja osasin kävellä hotellillekin mapsin avulla ihme kyllä, tuntui vaan pitkältä matkalta tossa kuumuudessa. Ja uusi nälkä tietysti vaikka söin tossa välissä jäätelöä, mutta tähän huoneeseen ei sisälly kuin aamiainen.
Missä hotellissa olit? Tai minkälaisessa ja missä? Me oltiin aika hyvälaatuisessa, hyvällä paikalla. Oli näköala joelle ja kaikkea. Ihanat huoneet ja aamupala. JA toimiva ilmastointi.
 

Yhteistyössä