V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minulle tulee mieleen persoonallisuushäiriö. Ei kykene normaaliin kommunikaatioon.Olen miettinyt samaa, että ei ole normaalin aikuisen käytöstä. Kova tarve myöskin kontrolloida kaikkea. Sekin voisi kertoa kirjolla olemisesta.
Piilomainostivat sitä Markin järkkäämää See you aftr- juttua, tuskinpa menivät itse paikalle.Voi huoh. Jatkobileet oli niillä. Ihan boitsun ja Kn suusta kuultiin. Pysy kärryillä tonttu.
Missä?K:lla ollut taas 35 paita päällä![]()
Nimenomaan kykenen. Millaista on se normaali kommentointi, joihin mä vastaan, että joku on pässi? Jotain täysin vammaista sössötystä.Minulle tulee mieleen persoonallisuushäiriö. Ei kykene normaaliin kommunikaatioon.
Hyvän esimerkin annoitNimenomaan kykenen. Millaista on se normaali kommentointi, joihin mä vastaan, että joku on pässi? Jotain täysin vammaista sössötystä.
Jep. Jure hääri harjoituksissakin ehkä isoiten toteutukseen liittyen.Luin pari paikallisen median juttua Karnevaaleista. Siellä tuottajana ollut Matej kiitti erityisesti Juren panosta kokonaisuuteen. Käsikirjoitus ja valtaosa teknisistä ratkaisuista olivat hänen käsialaansa.
Älä säkään (tai muut) kirjoita sit enää tänne paskaa, niin kaikki olemme tyytyväisiäHyvän esimerkin annoit![]()
Kroatian keikalla. Valittiin muuten juuri Hall of fame:iinMissä?
Mä vähän ihmettelin Krisin meninkiä. Todella totinen ja harjoituksissa myös sen oloinen kuin ei kauheasti kiinnostaisi. Mutta ehkä se on vaan Kris.Hyvä tietää. Se onkin ainoa tolkun mies noista balkanilaisista
Eli lopeta sinäkin tänne kirjoittaminen niin olemme kaikki tyytyväisiäÄlä säkään (tai muut) kirjoita sit enää tänne paskaa, niin kaikki olemme tyytyväisiä![]()
Ei hän kauheasti kiinnostanut edempänäkään.No hohhoijaa, moni tuli myöskin paikalle vasta Käärijän jälkeen, ja osa paikalla olleista kastuneista sit esim. kesken joksujen esityksen.
En lopeta, vapaa palsta kaikille.Eli lopeta sinäkin tänne kirjoittaminen niin olemme kaikki tyytyväisiä![]()
En minäkäänEn lopeta, vapaa palsta kaikille.
Lapsen tasolla tuntuu olevan.Hyvän esimerkin annoit![]()
Mua nauratti tää twiittiMyrskyä ja heikkoja housuja ei voinut ennustaa. Tottakai se oli katsomassa poikaystävänsä juhlakeikkaa.
Kroatian keikalla. Valittiin muuten juuri Hall of fame:iin![]()
Uuno, urpo, toope, tietämätön tai trolli. Pää kiinni kun et tajua. Kyse on ollut tekijänoikeuskorvauksista, joita ei vain ole alettu neuvottelemaan ulkomaisten esiintyjien kanssa.Näin mäkin ajattelen, tietenkin. Ei mitään syytä torjua sitä.
Tämä kommentti, jos mikä, on sairasta suhtautumista, ja tulee ihmisen suusta, joka on joko ilkeä ja kateellinen tai sitten itse ei osaa alkeellisempiakaan toimeentulemisen kuvioita muiden ihmisten kanssa.Apua nyt se stalkkerimummo on mennyt lähentelemään K:n isää.
Sama ongelma tällä kirjoittajalla.Oikeesti? Yökkistä.
Ja tällä kirjoittajalla on jokin hätänä myös.Tää perheen stalkkailu ja iholle tunkeminen on sairasta. Jotain vikaa täytyy olla päässä.
Ei kannata olla pahoillaan, ihan omaa vikaani siis ja ensikertalaisen virheitä, aivan liikaa tuli käveltyä ja kierreltyä tuolla paikkoja tohon kovaan helteeseen nähden, vielä lyhyeksi edellisenä yönä jääneillä yöunilla, ja näin jälkikäteen aatellen menomatkalle ois voinut valkata sen suorankin lennon, sit ois jäänyt enemmän lepoaikaakin päivään. Kun kerran mennessä kuitenkin Helsingistä lähdin, ärsytti vaan siinä kohtaa ne enää jäljellä olevat mielestäni huonot istumapaikat, itse kun tykkään istua takana. Ja paluussa sainkin sit molemmille pätkille kokonaan oman penkkirivin, siinä pitkähkö välilasku Riikassa (mennessä oli Puolassa, mutta lyhyempi)Siis mitä? Voi ei![]()
Eikä tunnu, kiusaaja olet.Lapsen tasolla tuntuu olevan.