V
vierailija
Vieras
Ei ole vaan riittänyt rahat. Yksinkertaista.Koska ne tekijänoikeusjutut koskee ihan kaikkia hölmö. Joksujen keikasta on tietysti myös maksettu korvauksia ja todennäköisesti sovittu joku könttä. Ulkomaiset esiintyjät olisi pitänyt neuvotella erikseen ja sitä vaivaa ei ole ehkä alettu käymään. Tämä on ihan yleinen kv-käytäntö liittyen keikkataltioihin tai livetelevisiointiin.