K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Koska ne tekijänoikeusjutut koskee ihan kaikkia hölmö. Joksujen keikasta on tietysti myös maksettu korvauksia ja todennäköisesti sovittu joku könttä. Ulkomaiset esiintyjät olisi pitänyt neuvotella erikseen ja sitä vaivaa ei ole ehkä alettu käymään. Tämä on ihan yleinen kv-käytäntö liittyen keikkataltioihin tai livetelevisiointiin.
Ei ole vaan riittänyt rahat. Yksinkertaista.
 
Juuri näin, erittäin hyviä pointteja sinulla. Mulle kävi vain entistä selvemmäksi tuolla Karnevaaleilla, että se on Jerestä, juuri tuon kontrastin sanojen ja sen mies-nais-esityksen välillä takia ja ajatus, että tässä häivytetään Bojanin suurimman rakkauden kohdetta oli aika näkyvä. Siis tietäjille.
Että "Spasite me, smislite neki plan", normi heteroihastumisesta, joopa joo.
Voi vitttttuuuuuuu... hullu mikä hullu.
 

❤️
 
Kävin kävelemässä. Näin ankan lammella, tai ehkä se oli sorsa. Kaunis ilma. Ehkä voisi olla vähän lämpimämpi. Jos omistaisin grillin laittaisin kanaa grilliin. Paistan nyt pannulla. Muussia aion tehdä myös.
 
Et voi tietää, onko syy tuo. Siis että "ei ole haluttu nähdä vaivaa". Aika typerää väittää omia oletuksiasi totuudeksi, kun syy voi hyvin olla, että eivät kokeneet niiden sopivan televisiointiin. Plus mahdollisesti se tarve mainostauoille.
Mikä tarve? Lavalla ei ollut taukoja ja kaikki tapahtui kuitenkin ja ne mainokset tuli siinä tapahtumien aikana. Tekijänoikeudet ja esityskorvaukset on ainoa järkevä selitys sille, että muita kuin Joksujen esityksiä ei näytetty. Se, että live-esityksistä pitää maksaa korvaukset sekä esiintyjille että musiikin tekijöille ja tuottajille, ei ole mun keksintöä. Siitä löytyy ihan faktaa ja näistä muuten on sovittu ihan kansainvälisesti eri tekijänoikeussopimuksissa. Tietenkin ulkomaisten esiintyjien kanssa sopimukset vaativat enemmän aikaa ja vaivaa. Joksujen keikka oli kuitenkin kysessä ja siksi oli helppo ratkaisu jättää muut esiintyjät pois.
 
Mieltä mieltä, repesikö Bojanin housut oikeasti vai suunniteltu juttu?
Mä oon alusta asti aatellu, et suunniteltu. Mistään housuista noin tasaisesti voi revetä kummaltakin puolelta
Minusta ei näyttänyt suunnitellulta. Näin just jossain videopätkän, oliko instassa, missä Ngvotin aikana Bojan nauraa sitä repeämää jollekin bändin jäsenelle. Mutta kunnolla hän "otti siihen kantaa" vasta Ccc:n jälkeen (ellei ne sit ollut suunniteltu repeämään sen jälkeen, hmmmm....), siis ihmetellen yleisön suuntaan sitä.
Mutta miksi siihen ois tuollainen suunniteltu? Siis tarkoitan mihin kohtaan keikkaa tahansa? Tuntuisi jotenkin vähän typerältä.
Itseä kyllä nauratti Ccc:n jälkeen, että meno oli sitä luokkaa, että housutkin repes. Mutta kun ne siis olikin revenneet jo Ngvotin aikana. Sitä ennen ehjät.
 
Sitä ei edes ollut striimissä pöhelö, vaan sekä Kärtsän että Deviton aikana oli mainoksia. Syy on aivan selvä eli ei ole neuvoteltu /haluttu maksaa tekijänoikeus- ja esityskorvauksia ulkomaisille artisteille. Kuvitteletko tosiaan, et K:n vanhemmat olis perillä tällaisista Kärtsän asioista?🤣
Tiedän, ettei ollut striimissä, missä väitän, että oli? Mainostauko, haloo, hölmö.
Ja siis miksi ne vanhemmat nyt ei tuota vois tietää? Toiset perheet katsos juttelee, jos teillä ei. Ja ainakin he vois kysyä asiaa, sitä tarkoitin, jos nyt vielä eivät tietäisi syytä.
 
Tämäpä juuri. Ehkä jos laittaisi Mikkelle ig dm niin voisi mennä perille.
Mitä vaikutusta sä kuvittelet tuolla olevan mihinkään? Nähdäkseni jotain asioita on kerrottu yksityisellä discord-kanavalla. Vai onko muka tietoa sen laajemmasta jakamisesta? Toisekseen, oikeastiko uskot vanhempien tyrmistyvän kuullessaan, että joku kertoi tanssineensa heidän seurassaan Joksu-konsertissa ilman kenkiä ja että oli kaulakkain katsottu siellä jokin biisi?
 
Mitä vaikutusta sä kuvittelet tuolla olevan mihinkään? Nähdäkseni jotain asioita on kerrottu yksityisellä discord-kanavalla. Vai onko muka tietoa sen laajemmasta jakamisesta? Toisekseen, oikeastiko uskot vanhempien tyrmistyvän kuullessaan, että joku kertoi tanssineensa heidän seurassaan Joksu-konsertissa ilman kenkiä ja että oli kaulakkain katsottu siellä jokin biisi?
Näin tarkasti tätä ei ollutkaan kerrottu aiemmin.
 
Minusta ei näyttänyt suunnitellulta. Näin just jossain videopätkän, oliko instassa, missä Ngvotin aikana Bojan nauraa sitä repeämää jollekin bändin jäsenelle. Mutta kunnolla hän "otti siihen kantaa" vasta Ccc:n jälkeen (ellei ne sit ollut suunniteltu repeämään sen jälkeen, hmmmm....), siis ihmetellen yleisön suuntaan sitä.
Mutta miksi siihen ois tuollainen suunniteltu? Siis tarkoitan mihin kohtaan keikkaa tahansa? Tuntuisi jotenkin vähän typerältä.
Itseä kyllä nauratti Ccc:n jälkeen, että meno oli sitä luokkaa, että housutkin repes. Mutta kun ne siis olikin revenneet jo Ngvotin aikana. Sitä ennen ehjät.
Samaa mieltä.
 
Tiedän, ettei ollut striimissä, missä väitän, että oli? Mainostauko, haloo, hölmö.
Ja siis miksi ne vanhemmat nyt ei tuota vois tietää? Toiset perheet katsos juttelee, jos teillä ei. Ja ainakin he vois kysyä asiaa, sitä tarkoitin, jos nyt vielä eivät tietäisi syytä.
Miksi K puhuisi vanhempiensa kanssa jostain slovenianlaisen tv:n striimistä? Voi luoja nyt sentään. Varmaan ihan muut asiat on tärkeämpiä ja kiinnostavampia. Tuskin K edes tietää mistään televisioinnista tai siitä on vain Joksujen kanssa ohimennen puhuttu, että keikka taltioidaan jne. Nuo asiat kulkee Kärtsällä Warneri tiimin yms. edustajien kautta. Ei artistit itse ehdi kaikkea hoitamaan, kun on tärkeämpää keskittyä omiin keikkoihin ja musantekemiseen, jossa on jo itsessään ihan tarpeeksi.
 

Yhteistyössä