V
vierailija
Vieras
Mieltä mieltä, repesikö Bojanin housut oikeasti vai suunniteltu juttu?
Mä oon alusta asti aatellu, et suunniteltu. Mistään housuista noin tasaisesti voi revetä kummaltakin puolelta
Mä oon alusta asti aatellu, et suunniteltu. Mistään housuista noin tasaisesti voi revetä kummaltakin puolelta