K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ok sitten, on ollut muualla puhetta, että livestiirmissä oli mainostauko sen aikana. Eli jos on tallenteella, vain Kärtsän kanssa ei sitten ole sovittu. Ehkä Kärtsä ja Warner eivät ole halunneet esitystä striimattavaksi ja taltioitavaksi. Sehän on niin kaukana Kärtsän omasta tyylistä joten syy voi ihan yksinkertaisesti olla myös tämä.
👆 tämähän se muuten voi olla.
 
Ok sitten, on ollut muualla puhetta, että livestiirmissä oli mainostauko sen aikana. Eli jos on tallenteella, vain Kärtsän kanssa ei sitten ole sovittu. Ehkä Kärtsä ja Warner eivät ole halunneet esitystä striimattavaksi ja taltioitavaksi. Sehän on niin kaukana Kärtsän omasta tyylistä joten syy voi ihan yksinkertaisesti olla myös tämä.
Deviton oma biisi oli leikattu pois, ei Supersonic. Ei tossa varmaan ole mitään sen kummempaa kuin että tuotannossa on päätetty ettei tehdä soppareita/neuvotella muiden esiintyjien kanssa kuin Joksujen.
 
En kyllä tasan yhtään ymmärrä, miksi ei "Ccc Jokereiden kanssa" olisi voitu televisioida myös. Samalla lailla se on Joksuille varmasti tärkeä biisi, kuin mikä tahansa muu. Ehkä jopa osaa kuluneista (mutta "pienistä") biiseistään tärkeämpi tossa konsertissa. Ei me voida tietää, oisko he itse esim. laittaneet mainostauon mieluummin jonkun muun biisin päälle.
Se ei ole heidän biisinsä.🙄
 
Ok sitten, on ollut muualla puhetta, että livestiirmissä oli mainostauko sen aikana. Eli jos on tallenteella, vain Kärtsän kanssa ei sitten ole sovittu. Ehkä Kärtsä ja Warner eivät ole halunneet esitystä striimattavaksi ja taltioitavaksi. Sehän on niin kaukana Kärtsän omasta tyylistä joten syy voi ihan yksinkertaisesti olla myös tämä.
Höpö höpö, se toinen mainostauko oli sen Deviton oman biisin kohdalla, siitä niissä on puhuttu. Ja ilmeisesti toinenkin tauko tarvittiin, niin siihen valikoitui Ccc, koska muuten ois missattu Joksujen oma biisi. Mitään selitystä kalliista hinnoista, sopimusvaikeuksista tai K:n toiveista (ootko tosissas?) en kyllä itse usko.
 
Höpö höpö, se toinen mainostauko oli sen Deviton oman biisin kohdalla, siitä niissä on puhuttu. Ja ilmeisesti toinenkin tauko tarvittiin, niin siihen valikoitui Ccc, koska muuten ois missattu Joksujen oma biisi. Mitään selitystä kalliista hinnoista, sopimusvaikeuksista tai K:n toiveista (ootko tosissas?) en kyllä itse usko.
Kyllä artisti / hänen edustajansa voi kieltää tv-taltioinnin. Ei se ole mitään ihmeellistä ja tätä tapahtuu kyllä. Joka tapauksessa tv-yhtiö ei voi ilman lupaa ja sopimuksia kuvata ja esittää kenenkään artistin esiintymistä. Se on faktaa. Nämä kaikki pitää sopia etukäteen eli ne mainostaukojen paikat on kyllä ihan etukäteen määritety. Jos olisi sovittu CCC:stä, miksi mainoksia olisi sen tilalla?
 
Kyllä artisti / hänen edustajansa voi kieltää tv-taltioinnin. Ei se ole mitään ihmeellistä ja tätä tapahtuu kyllä. Joka tapauksessa tv-yhtiö ei voi ilman lupaa ja sopimuksia kuvata ja esittää kenenkään artistin esiintymistä. Se on faktaa. Nämä kaikki pitää sopia etukäteen eli ne mainostaukojen paikat on kyllä ihan etukäteen määritety. Jos olisi sovittu CCC:stä, miksi mainoksia olisi sen tilalla?
Etkö osaa lukea? En sanonut, että on sovittu Ccc:stä, vaan että syy ei ole välttämättä raha. Koita nyt jo käsittää.
 
Kyllä artisti / hänen edustajansa voi kieltää tv-taltioinnin. Ei se ole mitään ihmeellistä ja tätä tapahtuu kyllä. Joka tapauksessa tv-yhtiö ei voi ilman lupaa ja sopimuksia kuvata ja esittää kenenkään artistin esiintymistä. Se on faktaa. Nämä kaikki pitää sopia etukäteen eli ne mainostaukojen paikat on kyllä ihan etukäteen määritety. Jos olisi sovittu CCC:stä, miksi mainoksia olisi sen tilalla?
Taaskaan en sanonut, ettei artisti voi kieltää esitystä. Sanoin vain, etten usko, että SE ois syy Ccc:n poisjääntiin.
 
Meidän hotellin aamupalat olivat upeita sillälailla, että ne tulivat a la carte -listalta. Söin sellaisen ihme Benedictin, jossa oli paistettua munaa ja jotain grillattua leipää. Ja sit sellaisen upean hedelmälajitelma-lautasen, jossa oli juuri oikean kypsyisiä kaikkia hedelmiä, melonia, mansikkaa ja ananasta yms. Tosi hyvää oli! Listalla oli myös sellaisia pehmeitä pannukakkuja suklaan ja marjojen kera ja sekin oli hieno annos.
 

Yhteistyössä