V
vierailija
Vieras
Opettele lukemaan vai oletko taas vain joku jankkaava trolli.Niin kyllä. syy ei ole mikään Ccc:n kalleus, hyvä luoja.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Opettele lukemaan vai oletko taas vain joku jankkaava trolli.Niin kyllä. syy ei ole mikään Ccc:n kalleus, hyvä luoja.
En kyllä tasan yhtään ymmärrä, miksi ei "Ccc Jokereiden kanssa" olisi voitu televisioida myös. Samalla lailla se on Joksuille varmasti tärkeä biisi, kuin mikä tahansa muu. Ehkä jopa osaa kuluneista (mutta "pienistä") biiseistään tärkeämpi tossa konsertissa. Ei me voida tietää, oisko he itse esim. laittaneet mainostauon mieluummin jonkun muun biisin päälle.Huoh. Ei tietenkään siinä mielessä, etteikö sitä rahaa ehkä olisi ollut, mutta kyllä siinä mielessä, että olisi pitänyt käydä eri neuvottelut yms. ja tätä ei ole haluttu tehdä. Totta helvetissä ei-Joksujen fanikin tajuaa, että kyse on JO-konsertista ja tallenteesta ja tietysti silloin tallenteella/striimissä keskitytään heidän osuuteensa JOSTA ON SOVITTU. Koittakaa te jankkaritkin tajuta, että tämä on ihan alusta asti sovittu JO:n ja tv-yhtiön kanssa.
Äläpä nyt sekoita. Nimenomaan on eilisestä asti puhuttu ihan tietyistä faneista.Tässä nyt varmaan puhutaan yleisesti parasosiaalisista faneista, jotka tunkeutuvat lähipiiriin ja jakavat siitä somessa.
No sitähän tuo on koko ajan jankannut, että "ccc:stä ois pitänyt maksaa, nyyyyh"Opettele lukemaan vai oletko taas vain joku jankkaava trolli.
Jep. Ja varsinkin, jos alkaa vielä nimeämään tyyppejä on vielä enemmän kuin häiriintynyttä.Ai että Mikelle pitää laittaa dm? Miten se laitetaan yleisesti faneista?
Eikö se olisi vähän häiriintynyttä?
Joo näköjään. Looginen ajattelu on jo hävinnyt ja melttarit käynnissä.Pässi-raivarit jo alkaneet![]()
Mikään tässä viestissä ei edes pidä paikkaansa, paitsi toivottavasti toi loppu.Joo näköjään. Looginen ajattelu on jo hävinnyt ja melttarit käynnissä.
Ois viisaampi häipyy täältMä ainakin meen, moiccu.
Höpö höpö. Sekä Kris että Bojan on molemmat sanoneet että biisi oli C-osaan asti kasassa jo vuonna 2022. Lontoossa B kirjoitti sen loppuun yhdessä illassa.Juuri näin, erittäin hyviä pointteja sinulla. Mulle kävi vain entistä selvemmäksi tuolla Karnevaaleilla, että se on Jerestä, juuri tuon kontrastin sanojen ja sen mies-nais-esityksen välillä takia ja ajatus, että tässä häivytetään Bojanin suurimman rakkauden kohdetta oli aika näkyvä. Siis tietäjille.
Että "Spasite me, smislite neki plan", normi heteroihastumisesta, joopa joo.
Ok sitten, on ollut muualla puhetta, että livestiirmissä oli mainostauko sen aikana. Eli jos on tallenteella, vain Kärtsän kanssa ei sitten ole sovittu. Ehkä Kärtsä ja Warner eivät ole halunneet esitystä striimattavaksi ja taltioitavaksi. Sehän on niin kaukana Kärtsän omasta tyylistä joten syy voi ihan yksinkertaisesti olla myös tämä.Mitä sä nyt horiset? Supersonicia ei mitään menetetty, vaan siellä se ihan on striimissä mukana Devitoineen.
Moikka, toivottavasti tuut takasin, tää palsta kaipaa myös järki-ihmisiä.Joo näköjään. Looginen ajattelu on jo hävinnyt ja melttarit käynnissä.
Ois viisaampi häipyy täältMä ainakin meen, moiccu.
Ok sitten, on ollut muualla puhetta, että livestiirmissä oli mainostauko sen aikana. Eli jos on tallenteella, vain Kärtsän kanssa ei sitten ole sovittu. Ehkä Kärtsä ja Warner eivät ole halunneet esitystä striimattavaksi ja taltioitavaksi. Sehän on niin kaukana Kärtsän omasta tyylistä joten syy voi ihan yksinkertaisesti olla myös tämä.
Deviton oma biisi oli leikattu pois, ei Supersonic. Ei tossa varmaan ole mitään sen kummempaa kuin että tuotannossa on päätetty ettei tehdä soppareita/neuvotella muiden esiintyjien kanssa kuin Joksujen.Ok sitten, on ollut muualla puhetta, että livestiirmissä oli mainostauko sen aikana. Eli jos on tallenteella, vain Kärtsän kanssa ei sitten ole sovittu. Ehkä Kärtsä ja Warner eivät ole halunneet esitystä striimattavaksi ja taltioitavaksi. Sehän on niin kaukana Kärtsän omasta tyylistä joten syy voi ihan yksinkertaisesti olla myös tämä.
Se ei ole heidän biisinsä.En kyllä tasan yhtään ymmärrä, miksi ei "Ccc Jokereiden kanssa" olisi voitu televisioida myös. Samalla lailla se on Joksuille varmasti tärkeä biisi, kuin mikä tahansa muu. Ehkä jopa osaa kuluneista (mutta "pienistä") biiseistään tärkeämpi tossa konsertissa. Ei me voida tietää, oisko he itse esim. laittaneet mainostauon mieluummin jonkun muun biisin päälle.
Höpö höpö, se toinen mainostauko oli sen Deviton oman biisin kohdalla, siitä niissä on puhuttu. Ja ilmeisesti toinenkin tauko tarvittiin, niin siihen valikoitui Ccc, koska muuten ois missattu Joksujen oma biisi. Mitään selitystä kalliista hinnoista, sopimusvaikeuksista tai K:n toiveista (ootko tosissas?) en kyllä itse usko.Ok sitten, on ollut muualla puhetta, että livestiirmissä oli mainostauko sen aikana. Eli jos on tallenteella, vain Kärtsän kanssa ei sitten ole sovittu. Ehkä Kärtsä ja Warner eivät ole halunneet esitystä striimattavaksi ja taltioitavaksi. Sehän on niin kaukana Kärtsän omasta tyylistä joten syy voi ihan yksinkertaisesti olla myös tämä.
Juu ei ole ei. Siksi mahdollisesti jätettiin pois, mikäli esim. kaksi oli pakko valita. Mutta en edes usko, että Joksut itse ois valinneet sen.Se ei ole heidän biisinsä.![]()
Ai deviton kanssa ei tarvinnut neuvotella?Deviton oma biisi oli leikattu pois, ei Supersonic. Ei tossa varmaan ole mitään sen kummempaa kuin että tuotannossa on päätetty ettei tehdä soppareita/neuvotella muiden esiintyjien kanssa kuin Joksujen.
Joo, mummot ei vaan nyt ymmärrä. Pitäisi myös maksaa tekijänoikeuskorvauksia jokaikisestä striimistä, jota nyt ei tehty.Deviton oma biisi oli leikattu pois, ei Supersonic. Ei tossa varmaan ole mitään sen kummempaa kuin että tuotannossa on päätetty ettei tehdä soppareita/neuvotella muiden esiintyjien kanssa kuin Joksujen.
Kyllä artisti / hänen edustajansa voi kieltää tv-taltioinnin. Ei se ole mitään ihmeellistä ja tätä tapahtuu kyllä. Joka tapauksessa tv-yhtiö ei voi ilman lupaa ja sopimuksia kuvata ja esittää kenenkään artistin esiintymistä. Se on faktaa. Nämä kaikki pitää sopia etukäteen eli ne mainostaukojen paikat on kyllä ihan etukäteen määritety. Jos olisi sovittu CCC:stä, miksi mainoksia olisi sen tilalla?Höpö höpö, se toinen mainostauko oli sen Deviton oman biisin kohdalla, siitä niissä on puhuttu. Ja ilmeisesti toinenkin tauko tarvittiin, niin siihen valikoitui Ccc, koska muuten ois missattu Joksujen oma biisi. Mitään selitystä kalliista hinnoista, sopimusvaikeuksista tai K:n toiveista (ootko tosissas?) en kyllä itse usko.
Mites Devito Supersonicissa?Joo, mummot ei vaan nyt ymmärrä. Pitäisi myös maksaa tekijänoikeuskorvauksia jokaikisestä striimistä, jota nyt ei tehty.
Tottakai on sovittu. Ilmeisesti vain sitten tosta fiitistä.Ai deviton kanssa ei tarvinnut neuvotella?
Eikö se ole Joksujen biisi?Mites Devito Supersonicissa?
Etkö osaa lukea? En sanonut, että on sovittu Ccc:stä, vaan että syy ei ole välttämättä raha. Koita nyt jo käsittää.Kyllä artisti / hänen edustajansa voi kieltää tv-taltioinnin. Ei se ole mitään ihmeellistä ja tätä tapahtuu kyllä. Joka tapauksessa tv-yhtiö ei voi ilman lupaa ja sopimuksia kuvata ja esittää kenenkään artistin esiintymistä. Se on faktaa. Nämä kaikki pitää sopia etukäteen eli ne mainostaukojen paikat on kyllä ihan etukäteen määritety. Jos olisi sovittu CCC:stä, miksi mainoksia olisi sen tilalla?
Taaskaan en sanonut, ettei artisti voi kieltää esitystä. Sanoin vain, etten usko, että SE ois syy Ccc:n poisjääntiin.Kyllä artisti / hänen edustajansa voi kieltää tv-taltioinnin. Ei se ole mitään ihmeellistä ja tätä tapahtuu kyllä. Joka tapauksessa tv-yhtiö ei voi ilman lupaa ja sopimuksia kuvata ja esittää kenenkään artistin esiintymistä. Se on faktaa. Nämä kaikki pitää sopia etukäteen eli ne mainostaukojen paikat on kyllä ihan etukäteen määritety. Jos olisi sovittu CCC:stä, miksi mainoksia olisi sen tilalla?
No tottakai se on myös rahasta kiinni. Jos esität toisen artistin biisin, korvaukset maksetaan hänelle. Kaikista jälkistriimeistä yms.Etkö osaa lukea? En sanonut, että on sovittu Ccc:stä, vaan että syy ei ole välttämättä raha. Koita nyt jo käsittää.
Ei ole millään lailla välttämättä rahasta kiinni, koita jo tajuta.No tottakai se on myös rahasta kiinni. Jos esität toisen artistin biisin, korvaukset maksetaan hänelle. Kaikista jälkistriimeistä yms.