Alko ilmoitti mitkä kaikki Alkot ovat sunnuntaisin auki

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kieltolain Finland tässäkin viel lymyilee. Ihan sairasta kun max 8% ei saa myydä kaupan koko aukioloaikana 😖

Ei se nyt kehenkään vaikuta rappioittavasti jos nyt saisi ostaa klo 22 entisen klo 21 sijaan. Kesälomailevat ulkkikset ei luonnollisesti voi tietää eikä ymmärtääkään.
 
Mitähän tapahtuisi jos alkoholi loppuisi 🤔
"Älkää kaljaa lantatko
Tai pommin laukaisette
Jos kaljantuloon tulee lakko
Ruumisarkkunne aukaisette
Jos kaljanhuuruista herätätte maan
Kansan päät voi alkaa vaikka toimimaan
Jos kansa selviää, menee viralta joka maan isä
Sillä sen, joka teitä äänestää, täytyy olla kännissä
Jos haluatte pitää vallankahvasta
Niin älkää herättäkö rahvasta"
 

Yhteistyössä