V
vierailija
Vieras
Kyllä Feliciasta tykättiin paljon. Toki sinne suomalaisiakin taas tunkenut.Oli kyl ja isoimmat hurraukset saivat![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kyllä Feliciasta tykättiin paljon. Toki sinne suomalaisiakin taas tunkenut.Oli kyl ja isoimmat hurraukset saivat![]()
Sisko kai asuu tai opiskelee siellä.
Ei todellakaan asuSisko kai asuu tai opiskelee siellä.
Totta tuo kaikki on. Joksufanit eivät tykkää kirjoitusten perusteella Vitosta.Devitolla on Ljubljanassa 47 000 kuuntelijaa, kaksi kertaa enemmän kuin JO:lla. En usko, että Deviton fanit ovat JO:n faneja; heillä on hyvin erilainen tyyli. Devito on erittäin kuuluisa Balkanilla. Mutta JO:n fanit eivät voi sietää häntä.
On ne kyllä hämmentävän usein verrattuna Kärden muihin ulkkiskavereihin. Joost ja Kärde, kuin paita ja peppuEikä ole.
Totta tuo kaikki on. Joksufanit eivät tykkää kirjoitusten perusteella Vitosta.
Entä sitten? Rauhoitu hyvä mies ja mene syömään iltapala, jos on jäänyt syömättä.Luuletko tosiaan, että ihan sattumalta viettävät synttäreitä juuri Ljubljanassa? 1
Hullu!!Siitä on videota. Ei ole mitään muuta kuin otsat yhdessä hetken aikaa.
Oon kyllä ihan rauhassa ja syönytkin jo. Aistin rauhottomuutta ja paniikkia sieltä päin. Siskosten äitikin muuten on Ljubljanassa ja oli vävypojan keikallaEntä sitten? Rauhoitu hyvä mies ja mene syömään iltapala, jos on jäänyt syömättä.
Oli hieno, taas näki miten luonteva eaiintyjä on ja saa ihmiset mukaan.Oli kyl ja isoimmat hurraukset saivat![]()
Sano olevasi trolli. Et voi kieltää kaikkea.No eipä tainneet olla, ja siellä on jotkut suvun synttärit elikä eri syystä.
Bosnian vävypoikaOon kyllä ihan rauhassa ja syönytkin jo. Aistin rauhottomuutta ja paniikkia sieltä päin. Siskosten äitikin muuten on Ljubljanassa ja oli vävypojan keikalla
No kyllä ja ei tarvetta julkasta someen mitään fanserviceaOn ne kyllä hämmentävän usein verrattuna Kärden muihin ulkkiskavereihin. Joost ja Kärde, kuin paita ja peppu
En ole tietenkään, mutta en usko noiden joksujen keikalla olleen, naisten kemut selkeästi.Sano olevasi trolli. Et voi kieltää kaikkea.
Sä et varmaan usko keikalla olleen edes joksujen läheisiä ja perheitä, kun heistäkään ei ole sieltä kuvia.En ole tietenkään, mutta en usko noiden joksujen keikalla olleen, naisten kemut selkeästi.
K:lla on taas kunnon poikkisarmeija tänään tuolla ja FeliciaNo kyllä ja ei tarvetta julkasta someen mitään fanservicea![]()
K:lla on taas kunnon poikkisarmeija tänään tuolla ja Felicia![]()
Ai näitkö sen siellä?Oon kyllä ihan rauhassa ja syönytkin jo. Aistin rauhottomuutta ja paniikkia sieltä päin. Siskosten äitikin muuten on Ljubljanassa ja oli vävypojan keikalla
Joo varmaan ne meikkipellet oli siellä jossain teltassa myrskyn ja sateen keskelläOon kyllä ihan rauhassa ja syönytkin jo. Aistin rauhottomuutta ja paniikkia sieltä päin. Siskosten äitikin muuten on Ljubljanassa ja oli vävypojan keikalla
Hyvähän siellä oli olla suojassa.Joo varmaan ne meikkipellet oli siellä jossain teltassa myrskyn ja sateen keskellä![]()
Ei siellä enää keikan aikana satanut pölvästi.Joo varmaan ne meikkipellet oli siellä jossain teltassa myrskyn ja sateen keskellä![]()
Ja nekö sitten vaan teleportattiin jostain suojasta paikalle? Jokeritkin oli kaikki ihan märkiä ja koko alue täynnä vettä ja mutaa. Mut bosnian nuket tuli paikalle kuivina.Ei siellä enää keikan aikana satanut pölvästi.
No ei ne siellä bäkkärillä varmaan olleet vaan vipissä missä muukin Joksujen perhe ja ystävät.Ja nekö sitten vaan teleportattiin jostain suojasta paikalle? Jokeritkin oli kaikki ihan märkiä ja koko alue täynnä vettä ja mutaa. Mut bosnian nuket tuli paikalle kuivina.
Joo siellä oli korkealla vippialue jonne pääsi omasta sisäänkäynnistä, ihan kuivana siellä kaikki näytti olevan mitä muiden stooreja katsoin. Siellähän oli paikalla myös Slovenian presidentti.No ei ne siellä bäkkärillä varmaan olleet vaan vipissä missä muukin Joksujen perhe ja ystävät.