V
vierailija
Vieras
Trump kommentoi Starmeria
Keir Starmer ilmoitti lähdöstään pitkään jatkuneen kannatusromahduksen jälkeen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Erotettiin.Hän erosi.
Ainakin kantaa siltä osin vastuunsa, toisin kuin meidän hillotolppaministerit, jotka juuri korottivat omia palkkioitaan.
Linkki?
![]()
Trump kommentoi Starmeria
Keir Starmer ilmoitti lähdöstään pitkään jatkuneen kannatusromahduksen jälkeen.www.is.fi
Demarien jälkeen on Nigel Faragen vuoro ja siitäkös Suomen "vastuullinen media" saa itkupotkuraivarit.Britannia sai uuden demaripääministerin!
Demarien jälkeen on Nigel Faragen vuoro ja siitäkös Suomen "vastuullinen media" saa itkupotkuraivarit.![]()
Uutisjuttujen mukaan hyvä tyyppi. Minun piti verestää googlettamalla muistiani kuka on ollut Iso-Britannian pääministeri tällä vuosituhannella. Virka-asunnon ovi on ollut kuin pyöröovi.Britannia sai uuden demaripääministerin!
Voisiko hänestä tehdä kunniapersun? Venäjämielisyys ainakin samaa luokkaa.Ihme, kun ei ole jo, tuo Venäjän ystävä.
"Nigel Farage on herättänyt laajaa pahennusta syyttämällä länsimaita, EU:ta ja NATOa Venäjän provosoimisesta hyökkäämään Ukrainaan. Hänen mukaansa sota on seurausta siitä, että länsi on laajentanut molempia instituutioita itään, ja hän on myös aiemmin ilmaissut ihailunsa Vladimir Putinin poliittisia kykyjä kohtaan".
Pieru-Petri-persun paras kaveri Trumpin jälkeen.Voisiko hänestä tehdä kunniapersun? Venäjämielisyys ainakin samaa luokkaa.
Uutisjuttujen mukaan hyvä tyyppi. Minun piti verestää googlettamalla muistiani kuka on ollut Iso-Britannian pääministeri tällä vuosituhannella. Virka-asunnon ovi on ollut kuin pyöröovi.
Suomessa ylimpiä Venäjän ystäviä ovat sdp, vasemmistoliitto, kepu, Yle ja HS.Ihme, kun ei ole jo, tuo Venäjän ystävä.
"Nigel Farage on herättänyt laajaa pahennusta syyttämällä länsimaita, EU:ta ja NATOa Venäjän provosoimisesta hyökkäämään Ukrainaan. Hänen mukaansa sota on seurausta siitä, että länsi on laajentanut molempia instituutioita itään, ja hän on myös aiemmin ilmaissut ihailunsa Vladimir Putinin poliittisia kykyjä kohtaan".