Orpon hallitus nosti työttömyyden rajuun kasvuun!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Taas koittavat oikeisto-omisteiset iltapaskat selitellä paskan puusilmäisen oikeistopolitiikan helmiä.


Suomen työttömyysaste nousi toukokuussa 12,7 prosenttiin, mikä on 2000-luvun ennätys.
Suomen työttömyysaste on EU- ja OECD-maiden korkein, reippaasti YLI tuplat niiden 5%:n keskitasoon nähden, ja ollut korkein jo pitkään marraskuusta 2025 ja ensimmäistä kertaa mittaushistoriassa.

Työllisyyskin taas laskenut koronakriisin lukuihin.

Oikeistoekonomistit yrittävät seli-selitellä tätäkin, kuten muitakin sössimisnauhan paskan helmiä, koska 6,7 prosenttiyksikön kannatusrailo ja vaalipaniikki.
 
Taas koittavat oikeisto-omisteiset iltapaskat selitellä paskan puusilmäisen oikeistopolitiikan helmiä.


Suomen työttömyysaste nousi toukokuussa 12,7 prosenttiin, mikä on 2000-luvun ennätys.
Suomen työttömyysaste on EU- ja OECD-maiden korkein, reippaasti YLI tuplat niiden 5%:n keskitasoon nähden, ja ollut korkein jo pitkään marraskuusta 2025 ja ensimmäistä kertaa mittaushistoriassa.

Työllisyyskin taas laskenut koronakriisin lukuihin.

Oikeistoekonomistit yrittävät seli-selitellä tätäkin, kuten muitakin sössimisnauhan paskan helmiä, koska 6,7 prosenttiyksikön kannatusrailo ja vaalipaniikki.
Sun työttömyys on ihan sun omaa syytä.
 
"PTT:n vanhemman ekonomistin Henna Buskin mukaan yksi syy nihkeään työllisyyskehitykseen on sosiaaliturvan uudistukset.

Ne nostavat työttömien määrää, kun aiemmin toimeentulotukea saaneita siirtyy työttömiksi työnhakijoiksi.

Toimeentulotukea saaville on asetettu uusi velvoite ilmoittautua työttömiksi työnhakijoiksi tai tukea leikataan."

Luuserit siirtyvät momentiöta toiselle.
 

Similar threads

Yhteistyössä