Haaveena vauva 2027

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aida91
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
”Kiva” kuulla että muillakin on ollut samanlaisia ajatuksia. Kai sitä vaan haluaa jotenkin valmistella itseään pettymyksiin, minä oon aina tehnyt tätä vähän joka asian suhteen. Jotenkin sitä kuvittelee, että jos liikaa intoilee niin asiat menee varmasti pieleen :D Se on varmaan myös osa tätä meidän kulttuuria jollain tavalla. Joka kuuseen kurkottaa, se katajaan kapsahtaa jne 😅

Sullahan on @Rilja mun kanssa melkeen sama dpo, saadaan piinailla yhdessä. 🫢 Mulla ne oudot tuntemukset loppui eilisen illan jälkeen, mutta valkovuoto jatkuu. 🤔

-Nooruska
 
  • Tykkää
Reactions: Jazmyn
”Kiva” kuulla että muillakin on ollut samanlaisia ajatuksia. Kai sitä vaan haluaa jotenkin valmistella itseään pettymyksiin, minä oon aina tehnyt tätä vähän joka asian suhteen. Jotenkin sitä kuvittelee, että jos liikaa intoilee niin asiat menee varmasti pieleen :D Se on varmaan myös osa tätä meidän kulttuuria jollain tavalla. Joka kuuseen kurkottaa, se katajaan kapsahtaa jne 😅

Sullahan on @Rilja mun kanssa melkeen sama dpo, saadaan piinailla yhdessä. 🫢 Mulla ne oudot tuntemukset loppui eilisen illan jälkeen, mutta valkovuoto jatkuu. 🤔

-Nooruska
Samaistun näihin fiiliksiin, en tiiä tuleeko siitä sit kans vähän semmonen "häpeä-fiilis" jos intoilee ja joutuukin pettymään.. mä tosin oon nyt yrittänyt suhtautua silleen realistisen toiveikkaasti koska ei se pessimistisyyskään oo plussaa tuonut ja kyl se pettymys tulee vaikkei ois toiveikas..

Valkovuotohan saattaa olla hyvä merkki! ✨ Toki mua lohduttaa jos @Jazmyn plussasit nyt vaikka ois kuivaa oviksen jälkeen 😅 en ees yhtään muista miten esikoisen raskaudessa oli vv tilanne, mut ei ainakaan mitään niin runsasta et ois jääny mieleen 🤔

Mulla oli nyt illalla jäätävä ketutus ilman syytä 🙁 ja lapsella kans kiva kiukku nii ai että 🫠
 
  • Tykkää
Reactions: Jazmyn
Samaistun näihin fiiliksiin, en tiiä tuleeko siitä sit kans vähän semmonen "häpeä-fiilis" jos intoilee ja joutuukin pettymään.. mä tosin oon nyt yrittänyt suhtautua silleen realistisen toiveikkaasti koska ei se pessimistisyyskään oo plussaa tuonut ja kyl se pettymys tulee vaikkei ois toiveikas..

Valkovuotohan saattaa olla hyvä merkki! ✨ Toki mua lohduttaa jos @Jazmyn plussasit nyt vaikka ois kuivaa oviksen jälkeen 😅 en ees yhtään muista miten esikoisen raskaudessa oli vv tilanne, mut ei ainakaan mitään niin runsasta et ois jääny mieleen 🤔

Mulla oli nyt illalla jäätävä ketutus ilman syytä 🙁 ja lapsella kans kiva kiukku nii ai että 🫠
Joo täällä vasta tänään alkanu olemaan vähemmän kuivaa ja vv alkanu vähäsen lisääntymään😂 mä jotenkin luulin et kun raskaus alkaa niin heti ois kuivuus pois mutta ei.. en muista esikoisen ajoilta miten meni mut sillon mulla ei ollu kyl oviksen jälkeen muistaakseni mitenkään hirveen kuivaa ollu niinkun nyt on ollu..
 
  • Tykkää
Reactions: Tamulii ja Rilja
Vinkki tähän vierailija juttuu, päivittäkää sivu ensiksi. Tällöin näette oletteko jo sisällä vai ette, itselläni toimii näin. Sit on helppo kirjautua sisää jos onkin ulkona.

Vai valkovuodosta puhetta, nooh.. Koko kierto kuivaa ja kuivaa.. Minkäänlaiseen valkovuotoon taikka limaa en oo törmännyt koko kierrossa. Huono vai hyvä niin en tiiä..
 

Yhteistyössä