Haaveena vauva 2027

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aida91
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
”Kiva” kuulla että muillakin on ollut samanlaisia ajatuksia. Kai sitä vaan haluaa jotenkin valmistella itseään pettymyksiin, minä oon aina tehnyt tätä vähän joka asian suhteen. Jotenkin sitä kuvittelee, että jos liikaa intoilee niin asiat menee varmasti pieleen :D Se on varmaan myös osa tätä meidän kulttuuria jollain tavalla. Joka kuuseen kurkottaa, se katajaan kapsahtaa jne 😅

Sullahan on @Rilja mun kanssa melkeen sama dpo, saadaan piinailla yhdessä. 🫢 Mulla ne oudot tuntemukset loppui eilisen illan jälkeen, mutta valkovuoto jatkuu. 🤔

-Nooruska
 
  • Tykkää
Reactions: Jazmyn
”Kiva” kuulla että muillakin on ollut samanlaisia ajatuksia. Kai sitä vaan haluaa jotenkin valmistella itseään pettymyksiin, minä oon aina tehnyt tätä vähän joka asian suhteen. Jotenkin sitä kuvittelee, että jos liikaa intoilee niin asiat menee varmasti pieleen :D Se on varmaan myös osa tätä meidän kulttuuria jollain tavalla. Joka kuuseen kurkottaa, se katajaan kapsahtaa jne 😅

Sullahan on @Rilja mun kanssa melkeen sama dpo, saadaan piinailla yhdessä. 🫢 Mulla ne oudot tuntemukset loppui eilisen illan jälkeen, mutta valkovuoto jatkuu. 🤔

-Nooruska
Samaistun näihin fiiliksiin, en tiiä tuleeko siitä sit kans vähän semmonen "häpeä-fiilis" jos intoilee ja joutuukin pettymään.. mä tosin oon nyt yrittänyt suhtautua silleen realistisen toiveikkaasti koska ei se pessimistisyyskään oo plussaa tuonut ja kyl se pettymys tulee vaikkei ois toiveikas..

Valkovuotohan saattaa olla hyvä merkki! ✨ Toki mua lohduttaa jos @Jazmyn plussasit nyt vaikka ois kuivaa oviksen jälkeen 😅 en ees yhtään muista miten esikoisen raskaudessa oli vv tilanne, mut ei ainakaan mitään niin runsasta et ois jääny mieleen 🤔

Mulla oli nyt illalla jäätävä ketutus ilman syytä 🙁 ja lapsella kans kiva kiukku nii ai että 🫠
 
  • Tykkää
Reactions: Jazmyn
Samaistun näihin fiiliksiin, en tiiä tuleeko siitä sit kans vähän semmonen "häpeä-fiilis" jos intoilee ja joutuukin pettymään.. mä tosin oon nyt yrittänyt suhtautua silleen realistisen toiveikkaasti koska ei se pessimistisyyskään oo plussaa tuonut ja kyl se pettymys tulee vaikkei ois toiveikas..

Valkovuotohan saattaa olla hyvä merkki! ✨ Toki mua lohduttaa jos @Jazmyn plussasit nyt vaikka ois kuivaa oviksen jälkeen 😅 en ees yhtään muista miten esikoisen raskaudessa oli vv tilanne, mut ei ainakaan mitään niin runsasta et ois jääny mieleen 🤔

Mulla oli nyt illalla jäätävä ketutus ilman syytä 🙁 ja lapsella kans kiva kiukku nii ai että 🫠
Joo täällä vasta tänään alkanu olemaan vähemmän kuivaa ja vv alkanu vähäsen lisääntymään😂 mä jotenkin luulin et kun raskaus alkaa niin heti ois kuivuus pois mutta ei.. en muista esikoisen ajoilta miten meni mut sillon mulla ei ollu kyl oviksen jälkeen muistaakseni mitenkään hirveen kuivaa ollu niinkun nyt on ollu..
 
  • Tykkää
Reactions: Tamulii ja Rilja
Vinkki tähän vierailija juttuu, päivittäkää sivu ensiksi. Tällöin näette oletteko jo sisällä vai ette, itselläni toimii näin. Sit on helppo kirjautua sisää jos onkin ulkona.

Vai valkovuodosta puhetta, nooh.. Koko kierto kuivaa ja kuivaa.. Minkäänlaiseen valkovuotoon taikka limaa en oo törmännyt koko kierrossa. Huono vai hyvä niin en tiiä..
 
  • Tykkää
Reactions: Lukija622792
Haaveena vauva 2027

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä edellisen listan päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä, kuka tahansa voi päivittää listan.
Listan päivitys: kopioi edellinen lista + tekstit ja liitä ne uuteen viestiin, muokkaa kierto- ja piinapäivät ajan tasalle. Muokkaa myös päivämäärä. Selaa viestit läpi edelliseen listaan saakka ja lisää käyttäjien ilmoittamat päivitykset. Uusi käyttäjä lisätään oikeaan kohtaan listaa yrityksen alkamisajan perusteella laittamalla @-merkki ja sen perään käyttäjätunnus, sitten yrityksen alkamisajankohta ja monesko lapsi on kyseessä.

Plussanneet siirtyvät YA-listalta plussanneiden listalle, muista ilmoittaa kun haluat siirtyä.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee totta kai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi
@Haaveistatotta91 ★ 01/22 ★ 4.
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@Tuimatar89 ★ x/24 ★ 2.
@Soulsister85 ★ 03/25 ★ 4. (1.yhteinen)
@EKarolina ★ 04/25 ★ 2.
@Jazmyn ★ 05/25 ★ 2.
@viivaviivi ★ 09/25 ★ 8.
@Adelae ★ 10/25 ★ 1.
@Menna90 ★ 10/25 ★ 3. (1.yhteinen)
@miumau* ★ 11/25 ★ 4. (1. Yhteinen)
@Rilja ★ 01/26 ★ 2.
@heltsuli ★ 05/26 ★ 2.
@Emulii ★ 05/26 ★ 1.
@Jenzbyyy ★ 05/26 ★ 3.
@Lukija621014 ★ 05/26 ★ 2.
@Lukija622792 ★ 05/26 ★ 1.
@Tamulii ★ 06/26 ★ 2.

★★★★★★★★★★★★★★★★

25.06.2026 Torstai

Nimi ★ Kiertopäivä ★

@Jazmyn kp 29/28-30
@miumau* kp 27/26-33
@Rilja kp 27/32-36
@Lukija622792 kp 25/31-34
@heltsuli kp 22/28-34
@viivaviivi kp 22
@Liilja kp 19/36-40
@Lukija621014 kp 16/26
@Haaveistatotta91 kp 15
@Tamulii kp 14/28
@Emulii kp 13/24-33
@Jenzbyyy kp 12
@EKarolina kp 6/25-26



★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DP0 ★

@Jazmyn DPO 13
@miumau* DPO 12
@heltsuli DPO 8
@Lukija622792 DPO 8
@Rilja DPO 7
@viivaviivi DPO 6

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3
@aida91 ★ 10/25 ★ 2. ★ 04/26
@Lukija613986 ★ 04/26 ★ 2. ★ 04/26
@Minnix ★ 11/25 ★ 3. ★ 05/26
@Nennikki ★ 04/26 ★ 2. ★06/26
 
Siis miten ihmeessä pitäis tätä piinailua jaksaa vielä viikko 🙈 nyt on tää vaihe menossa et "miksi ei ole mitään oireita" 🫣 katoin esikoisen plussakierron merkintöjä ja oon vasta dpo 11 laittanut tissien arkuutta ja mahatuntemuksia ja selkäkipua, sitä ennen on ollu vaan jotain turvotusta ja päänsärkyä mitä nyt on muutenki aina välillä.. pitäis olla joku projekti viemässä ajatuksia, pelkät työkiireet ei nyt riitä mua harhauttamaan
 
Tiiätkö mikä dpo sulla on? Mulla ei oo kokemuksia noista testeistä kyllä
Mun mielestä ne on aika susia. Kaikkiin tulew joku varjo viivanpaikka ja oon saan punertaviaki ilman raskautta. Mut siis sulla varmasti oikeat plussat😍 onnea😍 tuota vahvistumista viittaan , että ei niiz varmaan näy selvästi. Kannattaa pc ottaa ja sen kans seurata vahvistumista.

Tää oli vierailijalle mut ei tää jotenki toimi
 

Yhteistyössä