V
vierailija
Vieras
Ymmärsin sen toisin ku sinä, siinähän kehuttiinkin BL.Opettele lukemaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ymmärsin sen toisin ku sinä, siinähän kehuttiinkin BL.Opettele lukemaan.
Ja shipattiin BoJere. Kuulostaa aidolta.Ymmärsin sen toisin ku sinä, siinähän kehuttiinkin BL.
Miks oisin, en kirjoittele mistään Balkan sivuhenkilöistä.Ai sinä oletkin se venäläinen.![]()
Voi olla, mutta noi kaikki välikirjoittajat tuskin.Ja shipattiin BoJere. Kuulostaa aidolta.
Eiköhän naimisissa olevan kanssa voi ihan hyvin tehdä musiikkia yhdessä, tuskin vaimo sitä kieltää. BL:n musiikkityyli on sellainen, mistä Kärtsä pitää itsekin.Ja BL on naimisissa ja B vakavassa parisuhteessa. Että siitä vaan täysvallaton poikamies yrittämään.
Ei mut kova halu on heillä selvästi.Eikö täällä kukaan mamma ole päässyt lähelle pyllyä koskaan![]()
Mummon tietysti liian vaikea reagoida liikkuvaan kuvaanHirveen nopeat leikkaukset. Laukee epilepsia syksyyn mennessä.
Miken posteista taas tulis narkolepsia![]()
Ei sitä varmaan kukaan enää inhoa, onkin hyvä tyyppi vaikka viisuissa kopioikin Kärtsää.Lälläslää kaikki BL inhoajat!
Jere myös varmaan suunnittelee uran laajentamista tuonne päin, että vois viettää enemmän aikaa rakkaansa kanssa, Boitsun siis
![]()
vukićka ogromna (@vukinsan) X:ssä
I'm literally sobbing pleaseeeeee I can't😭😭😭 https://t.co/JkeypZHLfkx.com
Eihän kopioinut, lisäks K itse matkinut Ccc tyylissään myöskin.Ei sitä varmaan kukaan enää inhoa, onkin hyvä tyyppi vaikka viisuissa kopioikin Kärtsää.
Kopioihan: vihreä/pinkki värimaailma esityksessä, pään nyökytys, puhvihihainen paita, biisi ylipäänsä samaa tyyliä kuin edellisenä vuonna ollu Kn ccc. Mut kaikki on anteeksi annettu jo.Eihän kopioinut, lisäks K itse matkinut Ccc tyylissään myöskin.
Viisuissa ei koskaan aiemmin ole ollut mitään ccc:n kaltaista pöljä!Eihän kopioinut, lisäks K itse matkinut Ccc tyylissään myöskin.
Mahaepisodinkaan takia? Hyvä, jos olette tulleet takaisin järkiinne, tyhjästä puolestaloukkaantujat.Ei sitä varmaan kukaan enää inhoa, onkin hyvä tyyppi vaikka viisuissa kopioikin Kärtsää.
Et osaa lukea, apina?Älä sit kirjoita niin.![]()
Mahaepisodinkaan takia? Hyvä, jos olette tulleet takaisin järkiinne, tyhjästä puolestaloukkaantujat.
Hohhoijaa, valot juu ehkä samankaltaiset, mutta eihän noi hihat ole mikään K:.n erityisoikeus, Joostkin käyttänyt jne.Kopioihan: vihreä/pinkki värimaailma esityksessä, pään nyökytys, puhvihihainen paita, biisi ylipäänsä samaa tyyliä kuin edellisenä vuonna ollu Kn ccc. Mut kaikki on anteeksi annettu jo.
Ei ollut niissä kyllä mitään samaa minusta.Kopioihan: vihreä/pinkki värimaailma esityksessä, pään nyökytys, puhvihihainen paita, biisi ylipäänsä samaa tyyliä kuin edellisenä vuonna ollu Kn ccc. Mut kaikki on anteeksi annettu jo.
Karnevaaleilla oli lähemmäs 17 000 katsojaa. Subsit on kääntäneet haastattelun Slovenian televisiossa:
- YouTube
YouTubessa voit nauttia parhaista videoista ja musiikista, ladata alkuperäistä sisältöä ja jakaa kaiken ystäviesi, perheesi ja koko maailman kanssa.youtu.be
Miten niinEi ollut niissä kyllä mitään samaa minusta.
Kun yhdistää nämä kaikki ja heti Kn jälkeisenä viisuvuonna, niin tadaa! Mietipäs kokonaisuutta.Hohhoijaa, valot juu ehkä samankaltaiset, mutta eihän noi hihat ole mikään K:.n erityisoikeus, Joostkin käyttänyt jne.
Mistä sait noi viisut tuohon? Lukutaito?Milloin EC on ollut viisuissa? Ja mitä meinaat kopioinnilla, Kn biiseissä ei ole karjuntaa kuten heillä. Ja pottatukkakin on K:lla vuosia ennen kuin EC otti sen YH yhteen suosituimmista biiseistään rekvisiitaksi. Vaihtavat lookkia eri biiseille.
Minä puhuin viisuissa olleista. Muutenhan kaikkia voisi väittää kopioksi jostain. Esim. balladeja ei voi esittää kun niitä on jo tehty jne.Mistä sait noi viisut tuohon? Lukutaito?
Niin, eivät matki, kuten ei tän vuoden Kreikan edustajakaan, tyhjänpäiväistä lässytystä.Kun yhdistää nämä kaikki ja heti Kn jälkeisenä viisuvuonna, niin tadaa! Mietipäs kokonaisuutta.