V
vierailija
Vieras
Tarkoitin tuota mahdollisen uuden collabin pohdintaa siellä suunnalla. Sit Bojanin viekkuun kiertuetta ennen ja sen lopuksi!![]()
Siinähän haaveilet.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tarkoitin tuota mahdollisen uuden collabin pohdintaa siellä suunnalla. Sit Bojanin viekkuun kiertuetta ennen ja sen lopuksi!![]()
Älä sit kirjoita niin.Kuvittelet, että mua kiinnostaa heidän joku musiikillinen kilpailuasetelma? Ihme apina oot.
Ja BL on naimisissa ja B vakavassa parisuhteessa. Että siitä vaan täysvallaton poikamies yrittämään.
Haista pylly pässi.Älä sit kirjoita niin.![]()
Että te BoJere shipparit ootte niin fiksuja.Sinun haisevasta pyllystä puhutaan, pölö. Pierer varmaan todella haisevia pierujakin.
Opettele lukemaan, eipä tainnut olla kirjoituksessaan niin.Älä sit kirjoita niin.![]()
Tämä en sitten ollut minä.Haista pylly apina.
Aitoko täällä riehuuHaista pylly pässi.
Ai sinä oletkin se venäläinen.Opettele lukemaan, eipä tainnut olla kirjoituksessaan niin.
Opettele lukemaan.Opettele lukemaan, eipä tainnut olla kirjoituksessaan niin.
Tuskin on shippaaja että.Että te BoJere shipparit ootte niin fiksuja.![]()
Pierer? Hieno sukunimi sinulla.Sinun haisevasta pyllystä puhutaan, pölö. Pierer varmaan todella haisevia pierujakin.
Miksi sitten shippaa BoJerea, niin että pölö.Tuskin on shippaaja että.
Ymmärsin sen toisin ku sinä, siinähän kehuttiinkin BL.Opettele lukemaan.
Ai missäköhän viestissä, vajaa.Miksi sitten shippaa BoJerea, niin että pölö.
Ja shipattiin BoJere. Kuulostaa aidolta.Ymmärsin sen toisin ku sinä, siinähän kehuttiinkin BL.
Sun pyllyssä, pässi.Ai missäköhän viestissä, vajaa.
Miks oisin, en kirjoittele mistään Balkan sivuhenkilöistä.Ai sinä oletkin se venäläinen.![]()
Mun pylly tuoksuu kukkasilta, hanhi.Sun pyllyssä, pässi.
Voi olla, mutta noi kaikki välikirjoittajat tuskin.Ja shipattiin BoJere. Kuulostaa aidolta.
Eiköhän naimisissa olevan kanssa voi ihan hyvin tehdä musiikkia yhdessä, tuskin vaimo sitä kieltää. BL:n musiikkityyli on sellainen, mistä Kärtsä pitää itsekin.Ja BL on naimisissa ja B vakavassa parisuhteessa. Että siitä vaan täysvallaton poikamies yrittämään.
Ei mut kova halu on heillä selvästi.Eikö täällä kukaan mamma ole päässyt lähelle pyllyä koskaan![]()
Mummon tietysti liian vaikea reagoida liikkuvaan kuvaanHirveen nopeat leikkaukset. Laukee epilepsia syksyyn mennessä.
Miken posteista taas tulis narkolepsia![]()
Ei sitä varmaan kukaan enää inhoa, onkin hyvä tyyppi vaikka viisuissa kopioikin Kärtsää.Lälläslää kaikki BL inhoajat!
Jere myös varmaan suunnittelee uran laajentamista tuonne päin, että vois viettää enemmän aikaa rakkaansa kanssa, Boitsun siis
![]()
vukićka ogromna (@vukinsan) X:ssä
I'm literally sobbing pleaseeeeee I can't😭😭😭 https://t.co/JkeypZHLfkx.com