K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei näillä mammoilla mitään ukkoja ole😂
Mun miesystäväb kaveri kerran meillä pyllisti lattialla ja pyysi sitä panemaan. Muisteltiin just vähän aikaa sitten. Kun mieheni meni vähän jäihin (kun on diplomi-insinööri) Sit se pyysi vaan että saa kuunnella, kun me pannaan. (No meni se mun miesystävä siitäkin jäihin).

Tää episodi on jääny vaivaamaan mieltä, kun ois ollu niin kiimainen asetelma
 
Mun miesystäväb kaveri kerran meillä pyllisti lattialla ja pyysi sitä panemaan. Muisteltiin just vähän aikaa sitten. Kun mieheni meni vähän jäihin (kun on diplomi-insinööri) Sit se pyysi vaan että saa kuunnella, kun me pannaan. (No meni se mun miesystävä siitäkin jäihin).

Tää episodi on jääny vaivaamaan mieltä, kun ois ollu niin kiimainen asetelma
SIitäkään miehen kaveristakaan olisi ikinä ns arvannut ulkoapäin
 
"Superfanin" (tämä ihan neutraalina terminä, kun nimiä ei vain voi mainita) Instassa on kirjoitus K:n fandomin muuttumisesta myrkylliseksi. Osa allekirjoittaa mielipiteen.

Olenkin ihmetellyt, kun häntä ei enää ole näkynyt mahtavine kuvineen
 
"Superfanin" (tämä ihan neutraalina terminä, kun nimiä ei vain voi mainita) Instassa on kirjoitus K:n fandomin muuttumisesta myrkylliseksi. Osa allekirjoittaa mielipiteen.

Olenkin ihmetellyt, kun häntä ei enää ole näkynyt mahtavine kuvineen
Onhan toi pitkälti totta mitä kirjoittelee, jodelissakin on kauheat hyökkäykset mitä lukenut, jos joku vähänkään kritisoi mitään. Mutta tosiaan harmi, jos nyt ton takia ei ole tullut Ljublajanaankin, käsitin et tykkäsi joksuista kanssa.
 

Yhteistyössä