V
vierailija
Vieras
Vihkimisellä on edelleen merkitystä parisuhteessa kun luetaan lakia.Olimme molemmat nuoria ja meillä oli hauskaa. Ahdasmielisen kasvatuksen saanut äitini alkoi puhua susiparina elämisestä.
Siihen aikaan lainsäädäntö ja asenteet olivat antiikkiset.
Nykyään vihkimisellä ei ole enää mitään käytännön merkitystä. Ihmiset muuttuvat ikääntyessä ja kasvavat erilleen. Viihdyn erinomaisesti yksineläjänä.