Parisuhde raastaa - mites teillä muilla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olimme molemmat nuoria ja meillä oli hauskaa. Ahdasmielisen kasvatuksen saanut äitini alkoi puhua susiparina elämisestä.
Siihen aikaan lainsäädäntö ja asenteet olivat antiikkiset.
Nykyään vihkimisellä ei ole enää mitään käytännön merkitystä. Ihmiset muuttuvat ikääntyessä ja kasvavat erilleen. Viihdyn erinomaisesti yksineläjänä.
Vihkimisellä on edelleen merkitystä parisuhteessa kun luetaan lakia.

Ei pistä, mutta silloin olisi toivottavaa, että yksinhuoltaja myös oikeasti itse vastaisi elämästään ilman että valtiota joutuu taloudelliseen apuun huutelemaan.
Hhh...tämähän riippuu ihan siitä, miten lasten toinen vanhempi ymmärtää maksaa omien lastensa elatuksesta. Valitettavan usein, liian usein, vain on niin, että miesoletetut vanhemmat onnistuvat tässä asiassa laittaa aivan turhia kapuloita omille lapsilleen luullessaan v*ttuilevansa katkerina ex-puolisoilleen. Ja voi nyt itku, kun vielä lapset lapsilisääkin saavat yhteiskunnalta!! Kappas kun et siitä kitissyt. Ai niin, sitä saat itsekin. Et itsekään kasvata/elätä lapsiasi ilman yhteiskunnan tukea, varsin mieluusti olet nekin rahat vastaanottanut.

Hhh...tämähän riippuu ihan siitä, miten lasten toinen vanhempi ymmärtää maksaa omien lastensa elatuksesta. Valitettavan usein, liian usein, vain on niin, että miesoletetut vanhemmat onnistuvat tässä asiassa laittaa aivan turhia kapuloita omille lapsilleen luullessaan v*ttuilevansa katkerina ex-puolisoilleen. Ja voi nyt itku, kun vielä lapset lapsilisääkin saavat yhteiskunnalta!! Kappas kun et siitä kitissyt. Ai niin, sitä saat itsekin. Et itsekään kasvata/elätä lapsiasi ilman yhteiskunnan tukea, varsin mieluusti olet nekin rahat vastaanottanut.
👍👏

No ei kyl kuullosta hyvälle jos ei edes lomalla enään olla yhdessä ja haluaa olla muualla kuin toinen tai ite ei ainakaan jaksais sellasta ja olis parempi erota niin kivi ainakin itellä lähti sydämmestä käytiin kyl erokeskustelut ihan hyvässä hengessä sillon. Ehkä toi viel vois toimii jos kaikki jutellaan lävitte ja löytyy jotain kipinää. Mut menee se viikko viikko vanhemmuuskin ihan hyvin tulee vapaaaikaakin enemmän ja kun voi hyvin jaksaa lapsenkin kaa paremmin kun jos on tosi väsyttävässä suhteessa joka vaan downgreidaa koko ajan sun energiaa mikään uni ei riitä ja aina on väsymystä eihän se kivaa ole se eron ilmoittaminen mut on sitäkin vaihtoehtoo hyvä tunnustella ja miltä se tuntuu.

Noh itellä just kävi näin menin tohon lähikauppaan takakautta kun nyt en halunnut matkan varrella olevii baari tuttui nähä ku baari matkalla noh mitäs talon välikössä oli se nainen koiransa kaa ja mulle tutun mieheen noh mä olin ei viddu ja se nainen alkaa huutelee et tuu käymään no menin niin hirveessä kännissä alkaa sönkkään kuinka on käynyt eliittikoului ja tää mun mies tässä. Mut sit meni möläyttään et kumman valitsen mut vai sen seurassa olleen miehen sanoin et valitse se mies et mun pitää lähtee kauppaan hakee teetä ja ei tuntunut pahalle edes se et valitse se toinen koska sain käsiteltyä aiemmin asian ja se ei enään vaivaa mua pätkääkään mitä tekee yrittihän se mullekkin heti kaljaa tarjota mut se nainen vaan ei ollut mulle hyväksi ja toi ahdistusta sillon aikasemmin onhan se joka päivä koittanut soitella mut en vastaa sille ku emmä nyt halua negatiivista energiaa häiritseen arjen juttui ja siinä olevia pieniä tavotteita. Jos alkaisin sen kaa vaan kaljottelee ni aina vaan sama ja mikään ei muutu. Nyt on ollu arjessa pieniä ilon pilkahduksia ja jotain ehkä järkeäkin vaik onhan aikatauluissa pieni stressi ku mä oon ollut aika aikatauluton koko aikuiselämäni nojoo on ollut työtä aikoinaan mut aika noin muuten niin ei oo ollut minkäänlaista rytmii pitkiin aikoihin.

Yhteistyössä