V
vierailija
Vieras
On, mutta meillä jokaisella on oma käsityksensä hyvistä tavoista. Tuossa ilmaisussa henkilöä ajatellaan vain seksiobjektina.Kyseisessä sanassa ei ole mitään pahaa. Panisin on hyvä ilmaisu.![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
On, mutta meillä jokaisella on oma käsityksensä hyvistä tavoista. Tuossa ilmaisussa henkilöä ajatellaan vain seksiobjektina.Kyseisessä sanassa ei ole mitään pahaa. Panisin on hyvä ilmaisu.![]()
Just niitähän täällä yritettiin arvailla tuon yhden mukaanEi tämä eläkkeelle siirtymiskeskustelu mitenkään koskenyt enää K n vanhempia. Ihan typeräähän olisi heidän työhalujaan arvailla.
Suosittelen. Mutta kantsii ostaa hirsitalo, jos vanhan puutalon haluaa. Ne on yleensä poikkeuksetta terveitä. Toki alimmissa hirsissä voi olla lahoa, mutta varsinaista homeongelmaa harvemmin on.Mutta sen oon todennut et tää nykyinen asumismuoto tulee pitkässä juoksussa aika kalliiksi, pitää edelleen katsella niitä halvahkoja omakotitalon mörskiä, vaikka se yksi menikin sivusuun eli toiselle sukulaiselle. Tässä omassa kunnassa niitä vain heikosti/harvoin hyvällä sijainnilla tarjolla, mökkikunta ei miellytä vakinaisen asumisen suhteen taas.
Myönnän. Kärtsällä on ollut hienoja asuja noissa sun mainitsemissa tilaisuuksissa. Mun ajatus oli vaan huomauttaa, että juhla-asukin voi olla omannäköinen. Yksityisissä juhlissa K lla ei olekaan varmaan ammattilaista pukeutumisapuna.Juhla-asut ja juhla-asut. Se valkoinen puku oli jossain häissä eikä isolle yleisölle tarkoitettu. Kärtsällä on ollut hienoja asuja Linnanjuhlissa ja Emma-Gaaloissa.
Kyllä minusta keskustelu siirtyi yleiselle tasolle.Just niitähän täällä yritettiin arvailla tuon yhden mukaan
Niissä asuu hiiriä.Ja siis ne alimmat hirret voi vaihtaa.
Suosittelen. Mutta kantsii ostaa hirsitalo, jos vanhan puutalon haluaa. Ne on yleensä poikkeuksetta terveitä. Toki alimmissa hirsissä voi olla lahoa, mutta varsinaista homeongelmaa harvemmin on.
Niin, sinä ajattelet näin. Ei me olla vastuussa siitä, miten sinä ajattelet likaisessa päässäsi asiat.On, mutta meillä jokaisella on oma käsityksensä hyvistä tavoista. Tuossa ilmaisussa henkilöä ajatellaan vain seksiobjektina.
Ehkeivät he kaipaa sinun kaltaisen mummon hyväksyntää.Säälittäviä nuo Helsinki Pride -osallistujat. Tuo ei ole tapa, jolla saavat lisää hyväksyntää asialleen.
Juuri näin. Kumma miten nämä ns. muilta käytöstapoja vaativat ovat yleensä itse mieleltään niitä likaisempia ja näkevät kaiken kaksmielisenä.Niin, sinä ajattelet näin. Ei me olla vastuussa siitä, miten sinä ajattelet likaisessa päässäsi asiat.
Minun hyviin tapoihini kuuluu muiden pöntöttely ja sinä et täällä määrää niin että.On, mutta meillä jokaisella on oma käsityksensä hyvistä tavoista. Tuossa ilmaisussa henkilöä ajatellaan vain seksiobjektina.
Minun hyviin tapoihini kuuluu muiden pöntöttely ja sinä et täällä määrää niin että.
Taas tämä.Minun hyviin tapoihini kuuluu muiden pöntöttely ja sinä et täällä määrää niin että.
En puhunutkaan itsestäni, en minä syydä pskaa heidän niskaansa arjessa enkä missään. Vaan mietin heitä, jotka syytävät. Että ei lisäänny mikään hyväksyntä tuolla tyylillä. Käsittääkseni sitä tuolla Pridella koitetaan anella.Ehkeivät he kaipaa sinun kaltaisen mummon hyväksyntää.
Häh, jos joku sanoo naisesta, että "panisin"? Mitä muuta kuin naimista kyseinen kommentti mielestäsi tarkoittaa?Juuri näin. Kumma miten nämä ns. muilta käytöstapoja vaativat ovat yleensä itse mieleltään niitä likaisempia ja näkevät kaiken kaksmielisenä.
60-vuotias ei ole vanhus. Voi luoja nyt sentään. Moni todellakin haluaa olla ihan normaalisti töissä ja jotkut haluaa tehdä töitä vielä vaikka olis eläkkeelläkin.
Höpö höpö.Herranen aika sentään, millaisia ikärasisteja täällä pyörii. 60 on aiempi 40, kuusikymppiset elää elämänsä parasta aikaa. Kakarat on poissa jaloista kitisemästä, velat on maksettu, työhön riittää puhtia ja elämään mahtuu kaikkea ihanaa, kuten keikoilla käymistä ja fanittamista. Elämä on paljon helpompaa ja monipuolisempaa kuin 30-40-vuotiailla.
Missä on sanottu, että ois vanhus, toope? Suurin osa aivot omaavista ihmisistä ei enää halua olla tuossa iässä töissä, jos saisi valita. Moni ei halua olla nuorempanakaan. Vain tyhmimmät, joiden on pakko.
En ole aiemmin puuttunut näihin ollenkaan. Enemmän diggaan Bojanista ja Joker Outista kuin K:sta.Ikinä et sano tätä, jos vain Bojania haukutaan.
Herranjestas mitä ikärasisteja täällä pyörii. Mummot haukkuu nuoria kakaroiksi, joilla ei saisi olla mitään ihanaa. Ja eivät saisi fanittaa, käydä keikoilla ja nauttia elämästä.Herranen aika sentään, millaisia ikärasisteja täällä pyörii. 60 on aiempi 40, kuusikymppiset elää elämänsä parasta aikaa. Kakarat on poissa jaloista kitisemästä, velat on maksettu, työhön riittää puhtia ja elämään mahtuu kaikkea ihanaa, kuten keikoilla käymistä ja fanittamista. Elämä on paljon helpompaa ja monipuolisempaa kuin 30-40-vuotiailla.
Meillä on niin monenlaisia malleja työelämästä. Omat vanhemmat tekivät kumpikin työtä 65-vuotiaaksi, ja ehtivät sen jälkeenkin tehdä ja nähdä vaikka mitä yhdessä. Isä olisi päässyt sairaseläkkeelle kuusikymppisenä, kun joutui pahaan autokolariin ja sai niskaansa lievän vamman. Ei kuitenkaan halunnut vaan jatkoi täyteen eläkeikään.Mun molemmat vanhemmat pääsivät pois töistä tosi aikaisin. Äitini joutui jäämään sairaseläkkeelle aivokasvaimen takia 49-vuotiaana vuonna 1992 ja on edelleen elossa ja porskuttaa, pelaa golfia yms.
Isä taas lähti talvehtimaan Espanjaan 1990 ja kun palasi työttömäksi työnhakijaksi (jatkaen toki Espanjassa ramppaamista), ei töitä tietty löytynytkään. Pääsi sitten siihen johonkin eläkeputkeen, jossa työnhakuvelvoitteet tais loppua 55-vuotiaana. Tai jotain.
Mitä pahaa naimisessa on. Mulle riittäisi ihan vaikka knee thing tuollaisen beiben kanssa.Häh, jos joku sanoo naisesta, että "panisin"? Mitä muuta kuin naimista kyseinen kommentti mielestäsi tarkoittaa?