V
vierailija
Vieras
Eikä K sinua, mutta joo enemmän panostankin joksuihin, ei ihan joka paikkaan ehi kyllä.Joost ei varmaan sinua sinne kaipaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eikä K sinua, mutta joo enemmän panostankin joksuihin, ei ihan joka paikkaan ehi kyllä.Joost ei varmaan sinua sinne kaipaa.
Eikä K sinua, mutta joo enemmän panostankin joksuihin, ei ihan joka paikkaan ehi kyllä.
Tämä. On jotenkin niin vilpitöntä. Kiva seurata ne pienet asiat, mitä meille jaetaan.
Kuinka monella Joostin keikalla olet ollut tai kuinka monta olet seurannut livenä tms? Itse olen ollut 5 Joostin keikalla ja seurannut häntä pitkään. Hänen huumori menee täysin yksiin Kärtsän kanssa.Siis itekin ihmettelen Joostin suostumista tähän, hänen keikat kun on kuitenkin yleensä tyylikkäitä.
Joost on jotenkin niin ihanan vapautunut ja iloinen K:n seurassa. Näiden kahden tarinaa on ihana seurata.Tämä. On jotenkin niin vilpitöntä. Kiva seurata ne pienet asiat, mitä meille jaetaan.
Ihan avoimesti jaetaan se kaikki työn parissa ollut niinkuin muidenkin kohdalla.Tämä. On jotenkin niin vilpitöntä. Kiva seurata ne pienet asiat, mitä meille jaetaan.
Kukahan se täällä kiusaa ja on inhottava muita kohtaan? Mikä ihme sinuakin vaivaa.Tuskin Joksutkaan sinua haluavat.
Mitä tarinaa, perus ystäviä ovat.Joost on jotenkin niin ihanan vapautunut ja iloinen K:n seurassa. Näiden kahden tarinaa on ihana seurata.
Ei jumankauta tätä trollauksen tasoa.Mulle tuli mieleen taas se Jeren rakkaudentunnustus Bojanille Hesarin lyhythaastiksessa 2023. "I love you Bojan. Come to Finland. With me."
Että luulikohan Jere siinä, että se lähetettäisiin jotenkin vain Bojanille, eikä pistettäisi haastattelun perään kaikelle kansalle? Kun oli jotenkin niin todella intiimi viesti kyllä se.
Niin on. On muuten aika varautunut ihmisten kohdalla, mutta K:n kanssa jotenkin muuri murtunut.Joost on jotenkin niin ihanan vapautunut ja iloinen K:n seurassa. Näiden kahden tarinaa on ihana seurata.
Ei ole tätä pohdintaa ollut, että ajattelikohan Jere sen olevan yksityinen viesti? Tai sitten ei ole ollut ainakaan minulta se viesti.Ei jumankauta tätä trollauksen tasoa.Keksi edes jotskin uutta, tämä sama trollaus on ollut tässäkin ketjussa jo ainakin 3 kertaa.
Eri mieltä tästä, mutta fyysisesti läsnä Kultsan keikalla siis.Kuinka monella Joostin keikalla olet ollut tai kuinka monta olet seurannut livenä tms? Itse olen ollut 5 Joostin keikalla ja seurannut häntä pitkään. Hänen huumori menee täysin yksiin Kärtsän kanssa.
No ei kyllä ole, nyt menee jo lapsellisuuksien puolelle. Hänelläkin taatusti tärkeämpiä yhteistyökumppaneita ja ystäviä kuin joku J.Niin on. On muuten aika varautunut ihmisten kohdalla, mutta K:n kanssa jotenkin muuri murtunut.
Se on ollut jotenkin sitä alusta asti. Varmaan se, että K otti niin avoimesti suojelukseensa ennen viisuedustusta. Ei ollut mitään toisesta hyötymistä vaan avointa yhteenkuuluvuutta.Niin on. On muuten aika varautunut ihmisten kohdalla, mutta K:n kanssa jotenkin muuri murtunut.
Juu, ei ole tästä kulmasta ollut ennen kyllä.Ei ole tätä pohdintaa ollut, että ajattelikohan Jere sen olevan yksityinen viesti? Tai sitten ei ole ollut ainakaan minulta se viesti.
Ihan kuin Joostin menestys ois millään tapaa riippuvainen K, nyt on harhaista jo.Se on ollut jotenkin sitä alusta asti. Varmaan se, että K otti niin avoimesti suojelukseensa ennen viisuedustusta. Ei ollut mitään toisesta hyötymistä vaan avointa yhteenkuuluvuutta.
Jep, vähän kyl harmittaa se, etten lähtenyt Coloradoon. Yksi upeimmista paikoista missä Kärde on esiintynyt.Itse olet kade kun et pysty discordiin mitään kommentoimaan, etkä päässyt edes Jeren tärkeiimmälle ulkomaankeikalle katsomaan paikan päälle![]()
Samaa se on Jerellä ja Bojanilla. Vähän yksityisempää tosin, koska Jere on vielä vaiheessa vikittellä Boitsu itselleen.Se on ollut jotenkin sitä alusta asti. Varmaan se, että K otti niin avoimesti suojelukseensa ennen viisuedustusta. Ei ollut mitään toisesta hyötymistä vaan avointa yhteenkuuluvuutta.
Tuli kyl tosi ihanaa K&K matskua sieltä.Slovenia, poikkiksen Karnevaalit.
Eipäs tullutkaan, vaan J&B suhteen.Tuli kyl tosi ihanaa K&K matskua sieltä.![]()
Eipä ole tainnut mitään julkisesti kertoa. Linkkaapa johonkin missä näin sanoo. Jos jotain epämääräistä höpisee lavalla ja fanit tekee siitä omia päätelmiään, se ei ole mitään julkista kertomista.Joostin biisit paljon nykyaikaisempia ja erikosempia kuin Kärpällä. Lisäksi persoona ja miten kantaa itseään on jotain hyvin erilaista karismaa. Hän on outolintu, jossa on myös sellaista androgyyniä energiaa. On myös poliittisesti valveutunut. Ajanmittaan olen alkanut pitää Joostia ihan super kuumana. Lisäksi olen ymmärtänyt, että hän on bi tai pan, kuten itsekin. Musta on siistiä, että mies kertoo asiasta julkisesti.
Kyllä sieltä yleisöstä myös jotain kuvasi.X:ssä yks fani raportoi. Ei ollut tällä kertaa ilmeisesti kuvaamassa vaan katsomassa keikkaa.
Eikö sua itseäsi kyllästytä jo nämä vanhat, väkinäiset ja kuluneet läpät? K ja B ovat molemmat viisujen jälkeen tavanneet mielenkiintoisia ihmisiä ja kivaa kontsaa on saatu. Itse tykkään Bojanista ja Joksuista, mutta K ei ole edes 0.00001% heidän elämästään, vaikka se ystävyys kivaa katsottavaa onkin.Samaa se on Jerellä ja Bojanilla. Vähän yksityisempää tosin, koska Jere on vielä vaiheessa vikittellä Boitsu itselleen.